Welke boeken?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:33 schreef Zelva het volgende:
Het staat in de boeken als één honderste verschil, niet twaalfduizendste.
Dit bedoelde ik dus. Koortsquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, het verschil was twaalf duizendsten = 1 honderste.
Ja maar daar was het verschil meer dan 3/1000e! Helemaal niet spannend!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:54 schreef Ambrosius het volgende:
Gewoon het langlaufen niet uitzenden in de uitzending met hoogtepunten van de dag.
echt schandalig was dat.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:54 schreef Ambrosius het volgende:
Gewoon het langlaufen niet uitzenden in de uitzending met hoogtepunten van de dag.
Ik dacht idd al wat aparts te horen bij die vraag van Bert, gewoon Nederlands met een Engels accentquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:30 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rken_bij_de_nos.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:30 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rken_bij_de_nos.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Langlaufen
Vandaag, 11:00-13:15 Medal
Ole Einar Bjørndalen gaat opnieuw proberen om op dertien olympische medailles te komen
Krijgen ze subsidie voor.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:24 schreef JimboSlice het volgende:
Hoe ze deze jongen met zijn spraakgebrek ooit hebben kunnen aannemen is mij een raadsel
Ze probeert idd iets vaak haar stempel te drukken.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:08 schreef maril het volgende:
Dionne mag zich wel beter invoelen met de sporters. Gisteren heletijd zeuren of het feit dat Verweij niet blij is ging me storen. Ze kan beter!
In elk geval beter dan een volledige competitie van gisteren uitzenden.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:33 schreef marcodej het volgende:
Waarom nou weer zo uitgebreid voorbeschouwen?
Ik heb naar de Duitser gekeken...quote:
Het was op drie zenders live, er was genoeg keuze om je niet te hoeven ergeren.quote:
Dat weet ik, maar daarom faalde Jan Roelfs nog wel namens de NOS en daar is dit topic voor bedoeld.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het was op drie zenders live, er was genoeg keuze om je niet te hoeven ergeren.
Herbert z'n hobbysport moet ook aan bod komen.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:35 schreef golfer het volgende:
Sinds wanneer is marathonschaatsen een Olympische sport?
Heel even geen OS nu inderdaad, maar marathonschaatsen op natuurijs (dus nadrukkelijk niet in de hal) is wel echt 1 van de grootste bazensporten die er zijn, pure heroïekquote:Op zondag 16 februari 2014 13:35 schreef golfer het volgende:
Sinds wanneer is marathonschaatsen een Olympische sport?
Inderdaadquote:Op zondag 16 februari 2014 13:50 schreef franklop het volgende:
Echt bizar hoeveel reclame ze hebben. Zelfs tussen de twee marathonwedstrijden door
ja maar die kunnen ze dan weer niet afmaken op TV, omdat er 35 minuten van te voren voorbeschouwd moet worden op het schaatsen, incl 2 reclameblokken.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:53 schreef Boezeidekoe het volgende:
...en dat terwijl er een OLYMPISCHE ijshockey wedstrijd van Rusland is waar ze gisteren wel bij waren
Kunnen ze toch het restant na het schaatsen uitzenden?quote:Op zondag 16 februari 2014 13:55 schreef franklop het volgende:
[..]
ja maar die kunnen ze dan weer niet afmaken op TV, omdat er 35 minuten van te voren voorbeschouwd moet worden op het schaatsen, incl 2 reclameblokken.
Overigens is dat duel wel live op de stream, incl commentaar
JIj bent dan ook geen lekker wijf.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:01 schreef TLC het volgende:
Waarom laten ze een hobby van mensen op de nationale tv zien ? als ik mijn denksport puzzelboekje in aan het vullen ben komt dat toch ook niet op tv ?
Niet als er live sport uitgezonden kan wordenquote:Op zondag 16 februari 2014 13:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vind marathonschaatsen wel mooi
De NOS zend liever beelden uit van groeiend gras dan van live sport dat niet schaatsen isquote:Op zondag 16 februari 2014 14:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet als er live sport uitgezonden kan worden
Hoezo? Wat klopt er niet aan?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:34 schreef Zelva het volgende:
Oké, nu wordt de faal toch echt niet groter hoor.
http://nos.nl/os2014/vide(...)ns-op-aan-broer.html
Schandalige, absoluut schandalige titel en ondertitel bij dat filmpje.
Ik dacht in het begin nog, zo raar is de titel nog niet eens. Maar na het bekeken te hebben, dekt die titel en de ondertitel te lading totaal nietquote:Op zondag 16 februari 2014 23:34 schreef Zelva het volgende:
(En dan laten we 'bronze medaille' maar even voor wat het is.)
En nu nog een echt antwoord?quote:
Kijk het filmpje zou ik zeggen.quote:
Hij draagt die medaille helemaal niet aan hem opquote:Op zondag 16 februari 2014 23:48 schreef golfer het volgende:
[..]
En nu nog een echt antwoord?
Hij heeft het over z'n overleden broer en dat klopt volgens jou niet?
Als een journalist uit dat stukje interview denkt te halen dat Bode Miller deze bronzen medaille opdraagt aan zijn overleden broer, moet ie heel heel snel een ander beroep gaan zoeken.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:48 schreef golfer het volgende:
[..]
En nu nog een echt antwoord?
Hij heeft het over z'n overleden broer en dat klopt volgens jou niet?
Hij kan en wil zelfs helemaal niets met die vraag doen.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij draagt die medaille helemaal niet aan hem op
De Telegraaf zou wel iets voor die journalist zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:49 schreef Zelva het volgende:
[..]
Als een journalist uit dat stukje interview denkt te halen dat Bode Miller deze bronzen medaille opdraagt aan zijn overleden broer, moet ie heel heel snel een ander beroep gaan zoeken.
Klopt. Grote kans zelfs dat hij beledigd was door die vraag. Of minimaal geëmotioneerd, zoals ik net aangaf.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:50 schreef Zelva het volgende:
[..]
Hij kan en wil zelfs helemaal niets met die vraag doen.
Eindelijk hebben ze een goede smoesquote:Op maandag 17 februari 2014 09:48 schreef heywoodu het volgende:
"We hadden zoveel mooie live sport voor u in petto, maar de mist gooit roet in het eten."
Curling, drie wedstrijden bezig...gelukkig weet u dit niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er een keer geen schaatsen, shorttrack of whatever dus konden ze gewoon LIVE sport aan U tonen, is daar die kutmist.
Waarom zenden ze dat niet gewoon uit met commentaar? :/quote:Op maandag 17 februari 2014 11:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Curling, drie wedstrijden bezig...gelukkig weet u dit niet.
WTF, dit is inderdaad wel de grootste fout die ze tot nu toe gemaakt hebben.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:34 schreef Zelva het volgende:
(En dan laten we 'bronze medaille' maar even voor wat het is.)
Die moet ik zien, wist niet dat het in 2011 ook mis is gegaan, op welk toernooi was dat?quote:Op maandag 17 februari 2014 11:53 schreef Boezeidekoe het volgende:
Erg attent van de NOS om nu een reportage over de foute wissel van Sven Kramer uit 2011! uit te zenden.
Ik heb de stream al aan want op tv zal die halve finale wel niet komen. Eerste naar het NOS Journaal, reclame, sochi vanmorgen, reclame, programma vandaag en voor je het weet zie je Schut en Erben.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:37 schreef DeLuna het volgende:
Waarom dit herhalen terwijl er gewoon echt wel live sport bezig is. Hoop dat ze straks wel de ijshockey halve finale bij de vrouwen uitzenden dan
Ze zijn gewoon livequote:Op maandag 17 februari 2014 13:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Die moet ik zien, wist niet dat het in 2011 ook mis is gegaan, op welk toernooi was dat?
[..]
Ik heb de stream al aan want op tv zal die halve finale wel niet komen. Eerste naar het NOS Journaal, reclame, sochi vanmorgen, reclame, programma vandaag en voor je het weet zie je Schut en Erben.
Moet een fout zijn. Even Martijn tweeten of dit wel de bedoeling is.quote:
Vraag meteen ff hoe het met de plaat voor Tijn z'n kop is...quote:Op maandag 17 februari 2014 14:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Moet een fout zijn. Even Martijn tweeten of dit wel de bedoeling is.
Ik wacht nog op:quote:Op maandag 17 februari 2014 09:48 schreef heywoodu het volgende:
"We hadden zoveel mooie live sport voor u in petto, maar de mist gooit roet in het eten."
Oh ja.Hoezo iemand het nog even inwrijven voor zijn belangrijkste wedstrijden.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:53 schreef Boezeidekoe het volgende:
Erg attent van de NOS om nu een reportage over de foute wissel van Sven Kramer uit 2011! uit te zenden.
quote:Op maandag 17 februari 2014 18:45 schreef golfer het volgende:
Volgens de NOS zullen de ogen van de wereld morgen volledig gericht zijn op Kramer en Kemkers.
Ze weten nog steeds bij de NOS niet dat geen hond de 10k. iets interesseert?
Sterker nog: geen enkele ander land geeft iets om langebaanschaatsen:
Wereldwijd:
[ afbeelding ]
En alleen Europa:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:03 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/os2014/vide(...)k-naar-collegas.html
Die pseudo's allemaal bij de NOS, net als Erben die zich een journalist meentquote:Op maandag 17 februari 2014 20:03 schreef marcodej het volgende:
Haten op Erbenquote:Op maandag 17 februari 2014 20:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Die pseudo's allemaal bij de NOS, net als Erben die zich een journalist meent
Hoort niet echt in het faaltopic. Ik vind het best een leuk item (al is het soms wel wat lomp hoe ze ze benadert, maar ook niet zo vreemd). En sowieso is Zhurova altijd een pluspunt, dat was altijd een leuk en sympathieke schaatssterquote:Op maandag 17 februari 2014 20:03 schreef marcodej het volgende:
Het zijn dan ook de Olympische schaatsspelen voor de NOS.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:28 schreef franklop het volgende:
Na 4 uur schaatsen kunnen ze dus nog live naar tweede run bobslee, maar gaan ze zo dus even eerste run laten zien en vervolgens ijshockey en sochi vandaag
Bij het curling stond er wel bij wie er speelden als je op dat vinkje klikte. Maar goed, dat waren ook nog maar de groepsduels. Heb zo'n vermoeden dat het uitzendschema aan het begin van de OS is ingevoerd en dat er met de volgende rondes ook niet meer bijgehouden gaat worden wie precies dan die verdere rondes gaan spelen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:04 schreef Karina het volgende:
Niet zozeer een faal maar een beetje irritant wel. IJshockeystreams, waarom er niet even bij zetten wie er spelen en welke stream welke is? Nu moet je dus eerst de stream starten om te weten welke het is.,
[ afbeelding ]
Zijn ze een keer live, is het nog niet goed..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:50 schreef Nober het volgende:
Laatste periode van Tsjechië 4-1 Slowakije of van Letland 2-1 Zwitserland, keuze 1 natuurlijk!
Jij snapt ook al niet dat 2-1 spannender is dan 4-1, werk jij bij de NOS? En dan ook nog die onnavolgbare moeilijkewoordengebruikende Grueter als commentator!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zijn ze een keer live, is het nog niet goed..
Dus jij wilt dat ze na 2 periodes Tsj-Slo ineens switchen naar Let-Zwi?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij snapt ook al niet dat 2-1 spannender is dan 4-1, werk jij bij de NOS? En dan ook nog die onnavolgbare moeilijkewoordengebruikende Grueter als commentator!
Dus nu zouden ze ineens moeten switchen ofzo?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij snapt ook al niet dat 2-1 spannender is dan 4-1, werk jij bij de NOS? En dan ook nog die onnavolgbare moeilijkewoordengebruikende Grueter als commentator!
En het is 4-3 bij Tsj-Slo dus we switchen weer naar die wedstrijd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat was wel erg treurig ja. Merkte het toen al op in het sportwinter topic. Bij de 1500 meter was het al een beetje, Wüst is verslagen i.p.v. Ter Morst wint. Maar hier ging het nog veel meer over het verlies van Kramer dan de winst van Bergsma.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Toch jammer dat Sven Kramer alle mensen bij de NOS er op moet attenderen dat het feit dat Jorrit Bergsma heeft gewonnen nog wel belangrijker is dan dat hij heeft verloren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |