Niet als er live sport uitgezonden kan wordenquote:Op zondag 16 februari 2014 13:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vind marathonschaatsen wel mooi
De NOS zend liever beelden uit van groeiend gras dan van live sport dat niet schaatsen isquote:Op zondag 16 februari 2014 14:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet als er live sport uitgezonden kan worden
Hoezo? Wat klopt er niet aan?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:34 schreef Zelva het volgende:
Oké, nu wordt de faal toch echt niet groter hoor.
http://nos.nl/os2014/vide(...)ns-op-aan-broer.html
Schandalige, absoluut schandalige titel en ondertitel bij dat filmpje.
Ik dacht in het begin nog, zo raar is de titel nog niet eens. Maar na het bekeken te hebben, dekt die titel en de ondertitel te lading totaal nietquote:Op zondag 16 februari 2014 23:34 schreef Zelva het volgende:
(En dan laten we 'bronze medaille' maar even voor wat het is.)
En nu nog een echt antwoord?quote:
Kijk het filmpje zou ik zeggen.quote:
Hij draagt die medaille helemaal niet aan hem opquote:Op zondag 16 februari 2014 23:48 schreef golfer het volgende:
[..]
En nu nog een echt antwoord?
Hij heeft het over z'n overleden broer en dat klopt volgens jou niet?
Als een journalist uit dat stukje interview denkt te halen dat Bode Miller deze bronzen medaille opdraagt aan zijn overleden broer, moet ie heel heel snel een ander beroep gaan zoeken.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:48 schreef golfer het volgende:
[..]
En nu nog een echt antwoord?
Hij heeft het over z'n overleden broer en dat klopt volgens jou niet?
Hij kan en wil zelfs helemaal niets met die vraag doen.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij draagt die medaille helemaal niet aan hem op
De Telegraaf zou wel iets voor die journalist zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:49 schreef Zelva het volgende:
[..]
Als een journalist uit dat stukje interview denkt te halen dat Bode Miller deze bronzen medaille opdraagt aan zijn overleden broer, moet ie heel heel snel een ander beroep gaan zoeken.
Klopt. Grote kans zelfs dat hij beledigd was door die vraag. Of minimaal geëmotioneerd, zoals ik net aangaf.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:50 schreef Zelva het volgende:
[..]
Hij kan en wil zelfs helemaal niets met die vraag doen.
Eindelijk hebben ze een goede smoesquote:Op maandag 17 februari 2014 09:48 schreef heywoodu het volgende:
"We hadden zoveel mooie live sport voor u in petto, maar de mist gooit roet in het eten."
Curling, drie wedstrijden bezig...gelukkig weet u dit niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er een keer geen schaatsen, shorttrack of whatever dus konden ze gewoon LIVE sport aan U tonen, is daar die kutmist.
Waarom zenden ze dat niet gewoon uit met commentaar? :/quote:Op maandag 17 februari 2014 11:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Curling, drie wedstrijden bezig...gelukkig weet u dit niet.
WTF, dit is inderdaad wel de grootste fout die ze tot nu toe gemaakt hebben.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:34 schreef Zelva het volgende:
(En dan laten we 'bronze medaille' maar even voor wat het is.)
Die moet ik zien, wist niet dat het in 2011 ook mis is gegaan, op welk toernooi was dat?quote:Op maandag 17 februari 2014 11:53 schreef Boezeidekoe het volgende:
Erg attent van de NOS om nu een reportage over de foute wissel van Sven Kramer uit 2011! uit te zenden.
Ik heb de stream al aan want op tv zal die halve finale wel niet komen. Eerste naar het NOS Journaal, reclame, sochi vanmorgen, reclame, programma vandaag en voor je het weet zie je Schut en Erben.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:37 schreef DeLuna het volgende:
Waarom dit herhalen terwijl er gewoon echt wel live sport bezig is. Hoop dat ze straks wel de ijshockey halve finale bij de vrouwen uitzenden dan
Ze zijn gewoon livequote:Op maandag 17 februari 2014 13:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Die moet ik zien, wist niet dat het in 2011 ook mis is gegaan, op welk toernooi was dat?
[..]
Ik heb de stream al aan want op tv zal die halve finale wel niet komen. Eerste naar het NOS Journaal, reclame, sochi vanmorgen, reclame, programma vandaag en voor je het weet zie je Schut en Erben.
Moet een fout zijn. Even Martijn tweeten of dit wel de bedoeling is.quote:
Vraag meteen ff hoe het met de plaat voor Tijn z'n kop is...quote:Op maandag 17 februari 2014 14:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Moet een fout zijn. Even Martijn tweeten of dit wel de bedoeling is.
Ik wacht nog op:quote:Op maandag 17 februari 2014 09:48 schreef heywoodu het volgende:
"We hadden zoveel mooie live sport voor u in petto, maar de mist gooit roet in het eten."
Oh ja.Hoezo iemand het nog even inwrijven voor zijn belangrijkste wedstrijden.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:53 schreef Boezeidekoe het volgende:
Erg attent van de NOS om nu een reportage over de foute wissel van Sven Kramer uit 2011! uit te zenden.
quote:Op maandag 17 februari 2014 18:45 schreef golfer het volgende:
Volgens de NOS zullen de ogen van de wereld morgen volledig gericht zijn op Kramer en Kemkers.
Ze weten nog steeds bij de NOS niet dat geen hond de 10k. iets interesseert?
Sterker nog: geen enkele ander land geeft iets om langebaanschaatsen:
Wereldwijd:
[ afbeelding ]
En alleen Europa:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |