1 honderdste en 2 duizenden dus.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, het verschil was twaalf duizendsten = 1 honderste.
Het staat in de boeken als één honderste verschil, niet twaalfduizendste.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Welke boeken?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:33 schreef Zelva het volgende:
Het staat in de boeken als één honderste verschil, niet twaalfduizendste.
Dit bedoelde ik dus. Koortsquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja maar daar was het verschil meer dan 3/1000e! Helemaal niet spannend!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:54 schreef Ambrosius het volgende:
Gewoon het langlaufen niet uitzenden in de uitzending met hoogtepunten van de dag.
echt schandalig was dat.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:54 schreef Ambrosius het volgende:
Gewoon het langlaufen niet uitzenden in de uitzending met hoogtepunten van de dag.
Ik dacht idd al wat aparts te horen bij die vraag van Bert, gewoon Nederlands met een Engels accentquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:30 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rken_bij_de_nos.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:30 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rken_bij_de_nos.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Langlaufen
Vandaag, 11:00-13:15 Medal
Ole Einar Bjørndalen gaat opnieuw proberen om op dertien olympische medailles te komen
Krijgen ze subsidie voor.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:24 schreef JimboSlice het volgende:
Hoe ze deze jongen met zijn spraakgebrek ooit hebben kunnen aannemen is mij een raadsel
Ze probeert idd iets vaak haar stempel te drukken.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:08 schreef maril het volgende:
Dionne mag zich wel beter invoelen met de sporters. Gisteren heletijd zeuren of het feit dat Verweij niet blij is ging me storen. Ze kan beter!
In elk geval beter dan een volledige competitie van gisteren uitzenden.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:33 schreef marcodej het volgende:
Waarom nou weer zo uitgebreid voorbeschouwen?
Ik heb naar de Duitser gekeken...quote:
Het was op drie zenders live, er was genoeg keuze om je niet te hoeven ergeren.quote:
Dat weet ik, maar daarom faalde Jan Roelfs nog wel namens de NOS en daar is dit topic voor bedoeld.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het was op drie zenders live, er was genoeg keuze om je niet te hoeven ergeren.
Herbert z'n hobbysport moet ook aan bod komen.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:35 schreef golfer het volgende:
Sinds wanneer is marathonschaatsen een Olympische sport?
Heel even geen OS nu inderdaad, maar marathonschaatsen op natuurijs (dus nadrukkelijk niet in de hal) is wel echt 1 van de grootste bazensporten die er zijn, pure heroïekquote:Op zondag 16 februari 2014 13:35 schreef golfer het volgende:
Sinds wanneer is marathonschaatsen een Olympische sport?
Inderdaadquote:Op zondag 16 februari 2014 13:50 schreef franklop het volgende:
Echt bizar hoeveel reclame ze hebben. Zelfs tussen de twee marathonwedstrijden door
ja maar die kunnen ze dan weer niet afmaken op TV, omdat er 35 minuten van te voren voorbeschouwd moet worden op het schaatsen, incl 2 reclameblokken.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:53 schreef Boezeidekoe het volgende:
...en dat terwijl er een OLYMPISCHE ijshockey wedstrijd van Rusland is waar ze gisteren wel bij waren
Kunnen ze toch het restant na het schaatsen uitzenden?quote:Op zondag 16 februari 2014 13:55 schreef franklop het volgende:
[..]
ja maar die kunnen ze dan weer niet afmaken op TV, omdat er 35 minuten van te voren voorbeschouwd moet worden op het schaatsen, incl 2 reclameblokken.
Overigens is dat duel wel live op de stream, incl commentaar
JIj bent dan ook geen lekker wijf.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:01 schreef TLC het volgende:
Waarom laten ze een hobby van mensen op de nationale tv zien ? als ik mijn denksport puzzelboekje in aan het vullen ben komt dat toch ook niet op tv ?
Niet als er live sport uitgezonden kan wordenquote:Op zondag 16 februari 2014 13:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vind marathonschaatsen wel mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |