Die is al wel een tijdje geleden beslist hequote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:31 schreef Alan_Bastard het volgende:
Herhaling kunstrijden van gisteren terwijl Super G vrouwen nog live is.
Dus als het 3-0 staat bij IJshockey stop je er ook mee? Ik snap niet dat ze het niet even afmaken..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die is al wel een tijdje geleden beslist he
Dat doet werkelijk geen enkele zender, behalve misschien een zender in Letland of Oekraïne die hun (totaal kansloze) deelneemster nog even willen laten zien. Zo gaat dat overigens altijd, in elke World Cup, op elk WK en ook op elke OS.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:33 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Dus als het 3-0 staat bij IJshockey stop je er ook mee? Ik snap niet dat ze het niet even afmaken
Het IJshockey wat ze nog niet hebben laten zien ipv een live ijshockey wedstrijd. Jammerlijke keuze maar ik snap het wel ergens. Op zich vind ik dat de NOS wel alles laat zien, op het Curling na. En het Rodelen/Skeleton is ook wat ondergeschoven.quote:
Wel toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:11 schreef Zelva het volgende:
Nee Dione, tussen Mulder en Smeekens zat geen twaalfduizendste verschil.
Zucht.
Nee, Smeekens pakte vier tienden in de eerste rit, maar Mulder was vijf tienden sneller in de tweede.quote:
Ehh, honderdsten. Het uiteindelijke verschil was 12 duizendste.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:17 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nee, Smeekens pakte vier tienden in de eerste rit, maar Mulder was vijf tienden sneller in de tweede.
Je weet dat één tiende gelijk is aan tien duizendsten?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:17 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nee, Smeekens pakte vier tienden in de eerste rit, maar Mulder was vijf tienden sneller in de tweede.
IJshockey live vind ik ook niet zo geweldig. Een samenvatting is veel beter te hachelen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het IJshockey wat ze nog niet hebben laten zien ipv een live ijshockey wedstrijd. Jammerlijke keuze maar ik snap het wel ergens. Op zich vind ik dat de NOS wel alles laat zien, op het Curling na. En het Rodelen/Skeleton is ook wat ondergeschoven.
Dan had je USA-Rusland moeten zien, dan praat je wel anders.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
IJshockey live vind ik ook niet zo geweldig. Een samenvatting is veel beter te hachelen.
Ik zag een andere wedstrijd van de USA. Dat was niet zo leuk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan had je USA-Rusland moeten zien, dan praat je wel anders.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:19 schreef FaroHaviva het volgende:
[..]
Je weet dat één tiende gelijk is aan tien duizendsten?
Vrouwenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:19 schreef FaroHaviva het volgende:
[..]
Ben ik oerdom of maak jij een denkfout?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:19 schreef FaroHaviva het volgende:
[..]
Dat komt omdat Zelva de fout maakt door te denken dat het verschil tussen Smeekens en Mulder tienden bedroeg.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:28 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ben ik oerdom of maak jij een denkfout?
Een tiende is gelijk aan tien honderdsten is gelijk aan honderd duizendsten toch?!
Sorry als dit superoliefuckingdom is.
Moet hondersten zijn inderdaad, maar punt blijft staan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat komt omdat Zelva de fout maakt door te denken dat het verschil tussen Smeekens en Mulder tienden bedroeg.
Nee, het verschil was twaalf duizendsten = 1 honderste.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:30 schreef Zelva het volgende:
[..]
Moet hondersten zijn inderdaad, maar punt blijft staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |