Het IJshockey wat ze nog niet hebben laten zien ipv een live ijshockey wedstrijd. Jammerlijke keuze maar ik snap het wel ergens. Op zich vind ik dat de NOS wel alles laat zien, op het Curling na. En het Rodelen/Skeleton is ook wat ondergeschoven.quote:
Wel toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:11 schreef Zelva het volgende:
Nee Dione, tussen Mulder en Smeekens zat geen twaalfduizendste verschil.
Zucht.
Nee, Smeekens pakte vier tienden in de eerste rit, maar Mulder was vijf tienden sneller in de tweede.quote:
Ehh, honderdsten. Het uiteindelijke verschil was 12 duizendste.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:17 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nee, Smeekens pakte vier tienden in de eerste rit, maar Mulder was vijf tienden sneller in de tweede.
Je weet dat één tiende gelijk is aan tien duizendsten?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:17 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nee, Smeekens pakte vier tienden in de eerste rit, maar Mulder was vijf tienden sneller in de tweede.
IJshockey live vind ik ook niet zo geweldig. Een samenvatting is veel beter te hachelen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het IJshockey wat ze nog niet hebben laten zien ipv een live ijshockey wedstrijd. Jammerlijke keuze maar ik snap het wel ergens. Op zich vind ik dat de NOS wel alles laat zien, op het Curling na. En het Rodelen/Skeleton is ook wat ondergeschoven.
Dan had je USA-Rusland moeten zien, dan praat je wel anders.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
IJshockey live vind ik ook niet zo geweldig. Een samenvatting is veel beter te hachelen.
Ik zag een andere wedstrijd van de USA. Dat was niet zo leuk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan had je USA-Rusland moeten zien, dan praat je wel anders.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:19 schreef FaroHaviva het volgende:
[..]
Je weet dat één tiende gelijk is aan tien duizendsten?
Vrouwenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:19 schreef FaroHaviva het volgende:
[..]
Ben ik oerdom of maak jij een denkfout?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:19 schreef FaroHaviva het volgende:
[..]
Dat komt omdat Zelva de fout maakt door te denken dat het verschil tussen Smeekens en Mulder tienden bedroeg.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:28 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ben ik oerdom of maak jij een denkfout?
Een tiende is gelijk aan tien honderdsten is gelijk aan honderd duizendsten toch?!
Sorry als dit superoliefuckingdom is.
Moet hondersten zijn inderdaad, maar punt blijft staan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat komt omdat Zelva de fout maakt door te denken dat het verschil tussen Smeekens en Mulder tienden bedroeg.
Nee, het verschil was twaalf duizendsten = 1 honderste.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:30 schreef Zelva het volgende:
[..]
Moet hondersten zijn inderdaad, maar punt blijft staan.
1 honderdste en 2 duizenden dus.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, het verschil was twaalf duizendsten = 1 honderste.
Het staat in de boeken als één honderste verschil, niet twaalfduizendste.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Welke boeken?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:33 schreef Zelva het volgende:
Het staat in de boeken als één honderste verschil, niet twaalfduizendste.
Dit bedoelde ik dus. Koortsquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja maar daar was het verschil meer dan 3/1000e! Helemaal niet spannend!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:54 schreef Ambrosius het volgende:
Gewoon het langlaufen niet uitzenden in de uitzending met hoogtepunten van de dag.
echt schandalig was dat.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:54 schreef Ambrosius het volgende:
Gewoon het langlaufen niet uitzenden in de uitzending met hoogtepunten van de dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |