Een ander concludeerde gister ergens dat het commentaar van Hersman te specifiek werd. Ergo: het is een kwestie van smaak en het is vooral nooit goed.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het commentaar blijft beperkt tot algemeenheden. Verder lijkt het alleen maar om Bjoerndalen te draaien bij hem.
Op zich hebben ze bij andere onderdelen wel leuke kenners. Bijvoorbeeld Cees Juffermans doet het heel aardigquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het commentaar blijft beperkt tot algemeenheden. Verder lijkt het alleen maar om Bjoerndalen te draaien bij hem.
+ "1 raak. 2 treffers. Ook de 3e is raak. 4 uit 4. En ook de 5e is raak!"quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat komt niet alleen door Haan, ook door de montage in de samenvatting. Live viel het me niet zo op. Ik ben geen groot biatlon kenner, maar Haan weet genoeg informatie te geven voor de leek die ik ben. De echte insiders komen misschien wat minder aan hun trekken ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hetgeen niet heel gek is, voor een publieke omroep.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat komt niet alleen door Haan, ook door de montage in de samenvatting. Live viel het me niet zo op. Ik ben geen groot biatlon kenner, maar Haan weet genoeg informatie te geven voor de leek die ik ben. De echte insiders komen misschien wat minder aan hun trekken ja.
Eens, dat vond ik ook goede gast.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Op zich hebben ze bij andere onderdelen wel leuke kenners. Bijvoorbeeld Cees Juffermans doet het heel aardig
Wat moet 'ie dan zeggen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
+ "1 raak. 2 treffers. Ook de 3e is raak. 4 uit 4. En ook de 5e is raak!"
Even niks. Niet letterlijk elk schot hoeft commentaar te hebben. Wacht gewoon even tot de vijf schoten klaar zijn, of zeg iets bij een misser.quote:
Commentaar is nooit zo sterk, maar ik zou het niet beter doen. Hoewel het wat dom is om te denken dat je Cologna ziet als we overduidelijk naar Golberg kijken, en dat je een minuut scheef zit. Maar buiten Roelfs vanochtend geen matig commentaar gehoord.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik was nooit anti-NOS. Pas sinds deze Spelen vind ik een aantal dingen echt dramatisch, zoals het commentaar bij het skiën of langlaufen vanochtend
Ik vind dat persoonlijk niet heel storend, maar ik kan me voorstellen dat je het lastig vindt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even niks. Niet letterlijk elk schot hoeft commentaar te hebben. Wacht gewoon even tot de vijf schoten klaar zijn, of zeg iets bij een misser.
Natuurlijk mogen er fouten gemaakt worden. Als je een Slowaak lange tijd een Tsjech blijft noemen is dat vrij knullig, maar dat is nou absoluut niet iets waar je over moet gaan vallen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ook commentatoren mogen fouten maken. Net als jij en ik in ons werk. Niet te vaak en niet te veel, maar een commentator wordt bij één fout al meteen afgebrand. Natuurlijk hoort dat bij een publiek vak als commentator, maar dat is nu precies wel wat er bedoeld wordt met gemekker.
En een freelancer heeft ook zo nog zijn beperkingen.
Er is gewoon niet zo heel veel live sport hoor, alleen het ijshockey en het curling gaat de hele dag door.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:00 schreef Boezeidekoe het volgende:
Niet te geloven, ben ik een keer een dag vrij dus ik denk lekker de hele dag OS kijken, krijg ik de hele dag herhalingen, journaals, herhalingen, reclameblokken en herhalingen voorgeschoteld! Hoe vaak heb ik die langlaufers nu al niet voorbij zien komen, terwijl die race echt pas vanmorgen heeft plaatsgevonden!
NOS
Nou, waarom zie ik daar dan niks van!?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is gewoon niet zo heel veel live sport hoor, alleen het ijshockey en het curling gaat de hele dag door.
Dat is inderdaad jammer. Maar waarschijnlijk omdat het storend is om maar een stukje live te kunnen inpikken bij een groepswedstrijd. Maar schakelen is sowieso waar de NOS zwak in is.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:02 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Nou, waarom zie ik daar dan niks van!?
Ik ook. Genoeg positieve punten, maar een topic om die te benoemen is nog niet geopend.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Eens, dat vond ik ook goede gast.
Ik ben ook alles behalve een NOS basher ofzo. Studio Sportwinter is ook een prima programma. Maar als het commentaar slecht is, is het slecht. That's it
Ik onthoud me even van commentaar want, wonder boven wonder, wordt er volgens mij nu een live evenement uitgezonden(biatlon).quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is inderdaad jammer. Maar waarschijnlijk omdat het storend is om maar een stukje live te kunnen inpikken bij een groepswedstrijd. Maar schakelen is sowieso waar de NOS zwak in is.
Dat is vaak zat in het Studio Sportwinter voorbij gekomenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik ook. Genoeg positieve punten, maar een topic om die te benoemen is nog niet geopend.
Ik vond het vanochtend bij het langlaufen echt 1 foutenfestijnquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Commentaar is nooit zo sterk, maar ik zou het niet beter doen. Hoewel het wat dom is om te denken dat je Cologna ziet als we overduidelijk naar Golberg kijken, en dat je een minuut scheef zit. Maar buiten Roelfs vanochtend geen matig commentaar gehoord.
Naamfouten. Grotere zonde is er nauwelijks. Terechte klacht dit keer. Kleine moeite dat even te checken.quote:
Dat heeft natuurlijk weinig met de NOS te maken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:56 schreef Zorro het volgende:
IJshockey Canada - Oostenrijk niet eens op de stream
Volgens mij kiest de NOS zelf welke streams ze op de site aanbieden, dus dan heeft het wel degelijk met NOS te maken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk weinig met de NOS te maken.
Dus als het in Duitsland kan, kan het hier ook.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:18 schreef MrTorture het volgende:
Ik kan kijken op sport1.de, weet niet of die internationaal werkt of alleen in .de
Ik vind het wel interessant om te weten, en ik zit in Nederland.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:02 schreef TLC het volgende:
Iedere ochtend wat het weer is in Sotsji, en dat voor het weerbericht in ons eigen kikkerlandje![]()
![]()
wie de neuk kan dat wat boeien wat het weer daar is, hoeveel kijkers zullen er precies op dat moment in Sotsji zitten ? en als die daar in Sotsji zitten zien ze zelf toch ook wel wat het weer is
Die is al wel een tijdje geleden beslist hequote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:31 schreef Alan_Bastard het volgende:
Herhaling kunstrijden van gisteren terwijl Super G vrouwen nog live is.
Dus als het 3-0 staat bij IJshockey stop je er ook mee? Ik snap niet dat ze het niet even afmaken..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die is al wel een tijdje geleden beslist he
Dat doet werkelijk geen enkele zender, behalve misschien een zender in Letland of Oekraïne die hun (totaal kansloze) deelneemster nog even willen laten zien. Zo gaat dat overigens altijd, in elke World Cup, op elk WK en ook op elke OS.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:33 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Dus als het 3-0 staat bij IJshockey stop je er ook mee? Ik snap niet dat ze het niet even afmaken
Het IJshockey wat ze nog niet hebben laten zien ipv een live ijshockey wedstrijd. Jammerlijke keuze maar ik snap het wel ergens. Op zich vind ik dat de NOS wel alles laat zien, op het Curling na. En het Rodelen/Skeleton is ook wat ondergeschoven.quote:
Wel toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:11 schreef Zelva het volgende:
Nee Dione, tussen Mulder en Smeekens zat geen twaalfduizendste verschil.
Zucht.
Nee, Smeekens pakte vier tienden in de eerste rit, maar Mulder was vijf tienden sneller in de tweede.quote:
Ehh, honderdsten. Het uiteindelijke verschil was 12 duizendste.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:17 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nee, Smeekens pakte vier tienden in de eerste rit, maar Mulder was vijf tienden sneller in de tweede.
Je weet dat één tiende gelijk is aan tien duizendsten?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:17 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nee, Smeekens pakte vier tienden in de eerste rit, maar Mulder was vijf tienden sneller in de tweede.
IJshockey live vind ik ook niet zo geweldig. Een samenvatting is veel beter te hachelen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het IJshockey wat ze nog niet hebben laten zien ipv een live ijshockey wedstrijd. Jammerlijke keuze maar ik snap het wel ergens. Op zich vind ik dat de NOS wel alles laat zien, op het Curling na. En het Rodelen/Skeleton is ook wat ondergeschoven.
Dan had je USA-Rusland moeten zien, dan praat je wel anders.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
IJshockey live vind ik ook niet zo geweldig. Een samenvatting is veel beter te hachelen.
Ik zag een andere wedstrijd van de USA. Dat was niet zo leuk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan had je USA-Rusland moeten zien, dan praat je wel anders.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:19 schreef FaroHaviva het volgende:
[..]
Je weet dat één tiende gelijk is aan tien duizendsten?
Vrouwenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:19 schreef FaroHaviva het volgende:
[..]
Ben ik oerdom of maak jij een denkfout?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:19 schreef FaroHaviva het volgende:
[..]
Dat komt omdat Zelva de fout maakt door te denken dat het verschil tussen Smeekens en Mulder tienden bedroeg.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:28 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ben ik oerdom of maak jij een denkfout?
Een tiende is gelijk aan tien honderdsten is gelijk aan honderd duizendsten toch?!
Sorry als dit superoliefuckingdom is.
Moet hondersten zijn inderdaad, maar punt blijft staan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat komt omdat Zelva de fout maakt door te denken dat het verschil tussen Smeekens en Mulder tienden bedroeg.
Nee, het verschil was twaalf duizendsten = 1 honderste.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:30 schreef Zelva het volgende:
[..]
Moet hondersten zijn inderdaad, maar punt blijft staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |