abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136703822
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:48 schreef wimderon het volgende:

[..]

Het commentaar blijft beperkt tot algemeenheden. Verder lijkt het alleen maar om Bjoerndalen te draaien bij hem.
Een ander concludeerde gister ergens dat het commentaar van Hersman te specifiek werd. Ergo: het is een kwestie van smaak en het is vooral nooit goed.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 14 februari 2014 @ 14:49:33 #152
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_136703833
quote:

[..]

Het commentaar blijft beperkt tot algemeenheden. Verder lijkt het alleen maar om Bjoerndalen te draaien bij hem.
Op zich hebben ze bij andere onderdelen wel leuke kenners. Bijvoorbeeld Cees Juffermans doet het heel aardig :D
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 14 februari 2014 @ 14:49:41 #153
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_136703840
quote:

[..]

+ "1 raak. 2 treffers. Ook de 3e is raak. 4 uit 4. En ook de 5e is raak!"
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator vrijdag 14 februari 2014 @ 14:51:36 #154
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_136703890
quote:

[..]

Dat komt niet alleen door Haan, ook door de montage in de samenvatting. Live viel het me niet zo op. Ik ben geen groot biatlon kenner, maar Haan weet genoeg informatie te geven voor de leek die ik ben. De echte insiders komen misschien wat minder aan hun trekken ja.
pi_136703908
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:51 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Dat komt niet alleen door Haan, ook door de montage in de samenvatting. Live viel het me niet zo op. Ik ben geen groot biatlon kenner, maar Haan weet genoeg informatie te geven voor de leek die ik ben. De echte insiders komen misschien wat minder aan hun trekken ja.
Hetgeen niet heel gek is, voor een publieke omroep.
In Southern Sun
pi_136703937
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:49 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Op zich hebben ze bij andere onderdelen wel leuke kenners. Bijvoorbeeld Cees Juffermans doet het heel aardig :D
Eens, dat vond ik ook goede gast.
Ik ben ook alles behalve een NOS basher ofzo :) . Studio Sportwinter is ook een prima programma. Maar als het commentaar slecht is, is het slecht. That's it
  Moderator vrijdag 14 februari 2014 @ 14:52:47 #157
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_136703940
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:49 schreef heywoodu het volgende:

[..]

+ "1 raak. 2 treffers. Ook de 3e is raak. 4 uit 4. En ook de 5e is raak!"
Wat moet 'ie dan zeggen?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 14 februari 2014 @ 14:57:59 #158
284411 crew  heywoodu
pi_136704100
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:52 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Wat moet 'ie dan zeggen?
Even niks. Niet letterlijk elk schot hoeft commentaar te hebben. Wacht gewoon even tot de vijf schoten klaar zijn, of zeg iets bij een misser.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  Redactie Sport vrijdag 14 februari 2014 @ 14:58:49 #159
274204 crew  Mexicanobakker
pi_136704127
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:45 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Ik was nooit anti-NOS. Pas sinds deze Spelen vind ik een aantal dingen echt dramatisch, zoals het commentaar bij het skiën of langlaufen vanochtend
Commentaar is nooit zo sterk, maar ik zou het niet beter doen. Hoewel het wat dom is om te denken dat je Cologna ziet als we overduidelijk naar Golberg kijken, en dat je een minuut scheef zit. Maar buiten Roelfs vanochtend geen matig commentaar gehoord.

Ik heb dit jaar maar 5 echte klachten:
1. Sochi vandaag op onhandige tijd waardoor er teveel herhalingen in korte tijd zijn
2. Rodelen en Skeleton zijn tot nog toe heel erg ondergeschoven geweest, zelfs met medailleonderdelen. Worden liever samenvattingen van andere onderdelen uitgezonden dan live het rodelen/skeleton.
3. Geen samenvattingen curling tot vanochtend, ook maar een paar samenvattingen ijshockey
4. Weer teveel van die 'schijtlollige' filmpjes
5. Teveel reclame en nieuws op onhandige momenten waardoor live sport te vaak wordt gemist

En dan incidentele foutjes op de eerste 2 dagen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport vrijdag 14 februari 2014 @ 14:59:41 #160
pi_136704157
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:57 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Even niks. Niet letterlijk elk schot hoeft commentaar te hebben. Wacht gewoon even tot de vijf schoten klaar zijn, of zeg iets bij een misser.
Ik vind dat persoonlijk niet heel storend, maar ik kan me voorstellen dat je het lastig vindt.
pi_136704186
Niet te geloven, ben ik een keer een dag vrij dus ik denk lekker de hele dag OS kijken, krijg ik de hele dag herhalingen, journaals, herhalingen, reclameblokken en herhalingen voorgeschoteld! Hoe vaak heb ik die langlaufers nu al niet voorbij zien komen, terwijl die race echt pas vanmorgen heeft plaatsgevonden!

~O> NOS
pi_136704222
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:44 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ook commentatoren mogen fouten maken. Net als jij en ik in ons werk. Niet te vaak en niet te veel, maar een commentator wordt bij één fout al meteen afgebrand. Natuurlijk hoort dat bij een publiek vak als commentator, maar dat is nu precies wel wat er bedoeld wordt met gemekker.

En een freelancer heeft ook zo nog zijn beperkingen.
Natuurlijk mogen er fouten gemaakt worden. Als je een Slowaak lange tijd een Tsjech blijft noemen is dat vrij knullig, maar dat is nou absoluut niet iets waar je over moet gaan vallen.

Maar van een commentator mag je verwachten dat hij in ieder geval z'n best heeft gedaan om zich goed te informeren, zich inleest, nieuws bijhoudt en de sport redelijk goed kent. Bij een paar commentatoren is dit niet het geval of weten ze het vrij goed te verbergen.
  Redactie Sport vrijdag 14 februari 2014 @ 15:01:41 #163
pi_136704232
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 15:00 schreef Boezeidekoe het volgende:
Niet te geloven, ben ik een keer een dag vrij dus ik denk lekker de hele dag OS kijken, krijg ik de hele dag herhalingen, journaals, herhalingen, reclameblokken en herhalingen voorgeschoteld! Hoe vaak heb ik die langlaufers nu al niet voorbij zien komen, terwijl die race echt pas vanmorgen heeft plaatsgevonden!

~O> NOS
Er is gewoon niet zo heel veel live sport hoor, alleen het ijshockey en het curling gaat de hele dag door.
pi_136704263
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Er is gewoon niet zo heel veel live sport hoor, alleen het ijshockey en het curling gaat de hele dag door.
Nou, waarom zie ik daar dan niks van!?
  Redactie Sport vrijdag 14 februari 2014 @ 15:03:17 #165
pi_136704288
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 15:02 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Nou, waarom zie ik daar dan niks van!?
Dat is inderdaad jammer. Maar waarschijnlijk omdat het storend is om maar een stukje live te kunnen inpikken bij een groepswedstrijd. Maar schakelen is sowieso waar de NOS zwak in is.
pi_136704290
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:52 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Eens, dat vond ik ook goede gast.
Ik ben ook alles behalve een NOS basher ofzo :) . Studio Sportwinter is ook een prima programma. Maar als het commentaar slecht is, is het slecht. That's it
Ik ook. Genoeg positieve punten, maar een topic om die te benoemen is nog niet geopend.
pi_136704677
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dat is inderdaad jammer. Maar waarschijnlijk omdat het storend is om maar een stukje live te kunnen inpikken bij een groepswedstrijd. Maar schakelen is sowieso waar de NOS zwak in is.
Ik onthoud me even van commentaar want, wonder boven wonder, wordt er volgens mij nu een live evenement uitgezonden(biatlon).
pi_136705005
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 15:03 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ik ook. Genoeg positieve punten, maar een topic om die te benoemen is nog niet geopend.
Dat is vaak zat in het Studio Sportwinter voorbij gekomen :) Maar er is geen apart topic nee
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Commentaar is nooit zo sterk, maar ik zou het niet beter doen. Hoewel het wat dom is om te denken dat je Cologna ziet als we overduidelijk naar Golberg kijken, en dat je een minuut scheef zit. Maar buiten Roelfs vanochtend geen matig commentaar gehoord.

Ik vond het vanochtend bij het langlaufen echt 1 foutenfestijn
pi_136709375

'Johan Olaf'
pi_136709671
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 17:34 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]

'Johan Olaf'
Naamfouten. Grotere zonde is er nauwelijks. Terechte klacht dit keer. Kleine moeite dat even te checken.
In Southern Sun
  FOK!fotograaf vrijdag 14 februari 2014 @ 18:56:43 #171
842 Zorro
Z
pi_136711444
IJshockey Canada - Oostenrijk niet eens op de stream :')
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 14 februari 2014 @ 19:02:06 #172
284411 crew  heywoodu
pi_136711632
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:56 schreef Zorro het volgende:
IJshockey Canada - Oostenrijk niet eens op de stream :')
Dat heeft natuurlijk weinig met de NOS te maken.
  FOK!fotograaf vrijdag 14 februari 2014 @ 19:11:42 #173
842 Zorro
Z
pi_136711934
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 19:02 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat heeft natuurlijk weinig met de NOS te maken.
Volgens mij kiest de NOS zelf welke streams ze op de site aanbieden, dus dan heeft het wel degelijk met NOS te maken.

Uit het IJshockey topic:
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:18 schreef MrTorture het volgende:
Ik kan kijken op sport1.de, weet niet of die internationaal werkt of alleen in .de
Dus als het in Duitsland kan, kan het hier ook.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_136726816
Iedere ochtend wat het weer is in Sotsji, en dat voor het weerbericht in ons eigen kikkerlandje :'( o|O

wie de neuk kan dat wat boeien wat het weer daar is, hoeveel kijkers zullen er precies op dat moment in Sotsji zitten ? en als die daar in Sotsji zitten zien ze zelf toch ook wel wat het weer is :r
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 15 februari 2014 @ 08:03:12 #175
284411 crew  heywoodu
pi_136726821
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 08:02 schreef TLC het volgende:
Iedere ochtend wat het weer is in Sotsji, en dat voor het weerbericht in ons eigen kikkerlandje :'( o|O

wie de neuk kan dat wat boeien wat het weer daar is, hoeveel kijkers zullen er precies op dat moment in Sotsji zitten ? en als die daar in Sotsji zitten zien ze zelf toch ook wel wat het weer is :r
Ik vind het wel interessant om te weten, en ik zit in Nederland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')