abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 februari 2014 @ 13:40:23 #126
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_136701601
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 13:39 schreef Zelva het volgende:
hendriksmj twitterde op vrijdag 14-02-2014 om 13:19:21 @annebruijne @JeroenElshoff Maar het typisch Nederlandse, eeuwige gemekker. reageer retweet
:Z
Alle kritiek afdoen als gezeik :') Hebben sowieso meer mensen last van.
pi_136701827
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 13:32 schreef Montov het volgende:
hendriksmj twitterde op vrijdag 14-02-2014 om 13:03:06 Bladerend door de mentions van @NOSsport vraag je je soms wel eens af: waarom? reageer retweet
:')
Ik moest wel reageren en kon me niet inhouden
pi_136701875
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 13:40 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Alle kritiek afdoen als gezeik :') Hebben sowieso meer mensen last van.
Als hij vindt dat het typisch Nederlands is om te mekkeren, dan heeft hij het dus ook over zichzelf. :P
pi_136702408
Opvallend dat die opmerkingen hier met :') worden ontvangen zeg!
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_136702469
Voel je je dan heel stoer Mansjester, als je op enter hebt gedrukt?

:').

sjester_man twitterde op maandag 10-02-2014 om 19:25:57 @heywoodu @hendriksmj Hé Tijn jij hebt echt een plaat voor je kop. Als het niet werkt is 1, maar niet toegeven is erger. Zoek eens op "nos" reageer retweet
In Southern Sun
pi_136702636
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:09 schreef Da_Sandman het volgende:

sjester_man twitterde op maandag 10-02-2014 om 19:25:57 @heywoodu @hendriksmj Hé Tijn jij hebt echt een plaat voor je kop. Als het niet werkt is 1, maar niet toegeven is erger. Zoek eens op "nos" reageer retweet
Uh nee, niet echt eigenlijk. Voel me nooit stoer. Vind het eerder vrij beschamend dat die gast zegt dat er niet zoveel aan de hand is terwijl die stream het bij niemand die ik ken goed deed.

Maar goed, jou standpunt over de NOS is inmiddels wel duidelijk :)
pi_136702735
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:15 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Uh nee, niet echt eigenlijk. Voel me nooit stoer. Vind het eerder vrij beschamend dat die gast zegt dat er niet zoveel aan de hand is terwijl die stream het bij niemand die ik ken goed deed.

Maar goed, jou standpunt over de NOS is inmiddels wel duidelijk :)
Hij zegt dat het in Utrecht prima werkt. Wat is daar mis mee? Hier werkte die stream toen ook prima. Dan komt er zo'n snotneus met "Hé Tijn jij hebt echt een plaat voor je kop" aanzetten. Lomp puberaal gedrag :').
In Southern Sun
pi_136702790
Het aantal reclameblokken valt me trouwens ook wel op. Dat ligt echt vele malen hoger dan bij de buitenlandse zenders.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 14 februari 2014 @ 14:22:21 #134
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136702861
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:18 schreef Da_Sandman het volgende:

Hij zegt dat het in Utrecht prima werkt. Wat is daar mis mee? Hier werkte die stream toen ook prima. Dan komt er zo'n snotneus met "Hé Tijn jij hebt echt een plaat voor je kop" aanzetten. Lomp puberaal gedrag :').
Stream doet het hier ook al alle dagen prima en inderdaad zo'n jochie die vanachter z'n veilige computertje commentaar durft te geven. Wat een Internetheld. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_136702961
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:18 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Hij begint met te zeggen: Complimenten voor stream mensen. Terwijl het dus in ieder geval heel veel gebieden niet werkte. Daarnaast reageren andere mensen dat het in Utrecht zelf ook niet werkt.

Ik denk dat je eens 3 uur eerder van huis moet gaan om schaatsen te kunnen zien. Vervolgens werkt het totaal niet waardoor je de epische wedstrijd mist. Daarna gaan ze bij de NOS melden dat het allemaal prima werkte.

Ben benieuwd naar je reactie dan :)
  vrijdag 14 februari 2014 @ 14:29:23 #136
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_136703067
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Opvallend dat die opmerkingen hier met :') worden ontvangen zeg!
Martijn heeft zich nu toch echt onsterfelijk belachelijk gemaakt door nergens inhoudelijk op in te gaan, maar alles af te doen als gemekker.
pi_136703068
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:26 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Hij begint met te zeggen: Complimenten voor stream mensen. Terwijl het dus in ieder geval heel veel gebieden niet werkte. Daarnaast reageren andere mensen dat het in Utrecht zelf ook niet werkt.

Ik denk dat je eens 3 uur eerder van huis moet gaan om schaatsen te kunnen zien. Vervolgens werkt het totaal niet waardoor je de epische wedstrijd mist. Daarna gaan ze bij de NOS melden dat het allemaal prima werkte.

Ben benieuwd naar je reactie dan :)
Veel gebieden? Zoals? En wie reageerden er dan? Ik zie golfer net plaatsen dat in Utrecht de boel prima werkt, bijvoorbeeld. Jij trekt meteen conclusies en begint te janken en te blazen. Wat 'Tijn' ook terecht opmerkt. Het is gewoon triest.
In Southern Sun
pi_136703130
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:29 schreef Zelva het volgende:

[..]

Martijn heeft zich nu toch echt onsterfelijk belachelijk gemaakt door nergens inhoudelijk op in te gaan, maar alles af te doen als gemekker.
Het is ook 99% gemekker. Wel met je eens dat hij dan die 1% moet opvolgen. Of laten opvolgen.
In Southern Sun
pi_136703196
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 12:45 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Wat moeten ze anders :D?
Er een co-commentator bij zetten, zoals bijvoorbeeld bij de freestyle-onderdelen van het skiën en snowboarden (doet het erg goed), alpineskiën (komt er wat minder goed uit, maar wel gewoon een toevoeging) ook gedaan is.

Ik weet niet hoe dat contractueel zit, maar bij Eurosport, die de rechten dus niet hebben, zitten enkele prima Nederlandse commentatoren bij sporten waarvan het commentaar bij de NOS beperkt blijft door algemeenheden. Herbert Cool (biathlon/langlaufen) en Peter van Hal (schansspringen) bijvoorbeeld.
pi_136703277
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 12:17 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Ja dat krijg je als je commentatoren eens per 4 jaar op een sport zet. Die kunnen je niks vertellen.

Overigens vind ik als niet-vaste volger van het schaatsen het commentaar van Martin Hersman een verademing. Die haalt dingen aan die je niet ziet of waar je van nature niet op let.

Ondanks aardig wat clichés is Hersman ook gewoon een erg goede commentator. Enthousiast, prettige stem, geïnformeerd.

quote:
Frank Snoeks en Herbert Dijkstra blijven een drama, of ze nu voetbal(Snoeks), wielrennen of schaatsen verslaan. Hoorde ik van de week Herbert niet zeggen dat Morrison stilviel terwijl hij met een snelle slotronde gewoon zilver haalde?
Herbert is wel een voorstander van een virtuele lijn die de hele race in beeld is denk ik.
pi_136703299
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:33 schreef wimderon het volgende:

[..]

Er een co-commentator bij zetten, zoals bijvoorbeeld bij de freestyle-onderdelen van het skiën en snowboarden (doet het erg goed), alpineskiën (komt er wat minder goed uit, maar wel gewoon een toevoeging) ook gedaan is.

Ik weet niet hoe dat contractueel zit, maar bij Eurosport, die de rechten dus niet hebben, zitten enkele prima Nederlandse commentatoren bij sporten waarvan het commentaar bij de NOS beperkt blijft door algemeenheden. Herbert Cool (biathlon/langlaufen) en Peter van Hal (schansspringen) bijvoorbeeld.
Ik denk dat je zelf ook wel begrijpt dat je als commentator van Eurosport niet zomaar bij de NOS verslag mag gaan doen.

Daarbij, het lijkt me onmogelijk om voor iedere sport die je gaat uitzenden een co-commentator gaat inschakelen.
In Southern Sun
  Moderator vrijdag 14 februari 2014 @ 14:41:58 #142
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_136703528
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:09 schreef Da_Sandman het volgende:

Ik was altijd op de hand van de NOS-bashers, maar nu begint het wel een beetje lachwekkend te worden _O- Het kan zeker beter, maar dat constante gezeik gaat eigenlijk ook nergens over.
pi_136703578
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:35 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik denk dat je zelf ook wel begrijpt dat je als commentator van Eurosport niet zomaar bij de NOS verslag mag gaan doen.
Wel als het freelancers zijn, daarom ook het voorbehoud dat ik niet weet hoe het contractueel zit.

quote:
Daarbij, het lijkt me onmogelijk om voor iedere sport die je gaat uitzenden een co-commentator gaat inschakelen.
Maar wel voor de sporten waar je zelf geen commentator met voldoende kennis van zaken in huis hebt. Er zijn ook zeker commentatoren die wel kundig commentaar geven bij sporten die zelden uitgezonden worden bij de NOS. De genoemde voorbeelden kunnen het trouwens ook prima in hun eentje. Dan kun je Roelfs en Haan thuislaten.
pi_136703630
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:29 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Veel gebieden? Zoals? En wie reageerden er dan? Ik zie golfer net plaatsen dat in Utrecht de boel prima werkt, bijvoorbeeld. Jij trekt meteen conclusies en begint te janken en te blazen. Wat 'Tijn' ook terecht opmerkt. Het is gewoon triest.
Kijk dan gewoon wat ik schrijf. In het topic hoorde ik van veel mensen dat de stream niet werkte. Bij mijn universiteit werkte het bij niemand niet. Ook van veel andere mensen ergens anders in het land hoorde ik dat de stream eruit klapte.

Daarnaast klaagden er ook veel mensen op Twitter dat de stream het niet deed. Ik trek dus alles behalve zomaar conclusies.
Dat doe jij eerder, omdat 1 iemand hier ( golfer) zegt dat het prima werkte.

En sinds wanneer is het verboden om "zo'n jochie die vanachter z'n veilige computertje commentaar durft te geven. Wat een Internetheld. ;)

Ik scheld hem niet uit voor kankermongool ofzo hoor :') Zoek nog eens op wat internetheld betekent

Vrij kansloze discussie dit verder, ik ga me energie er niet meer aan verspillen.
pi_136703634
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:43 schreef wimderon het volgende:

[..]

Wel als het freelancers zijn, daarom ook het voorbehoud dat ik niet weet hoe het contractueel zit.

[..]

Maar wel voor de sporten waar je zelf geen commentator met voldoende kennis van zaken in huis hebt. Er zijn ook zeker commentatoren die wel kundig commentaar geven bij sporten die zelden uitgezonden worden bij de NOS. De genoemde voorbeelden kunnen het trouwens ook prima in hun eentje. Dan kun je Roelfs en Haan thuislaten.
Ook commentatoren mogen fouten maken. Net als jij en ik in ons werk. Niet te vaak en niet te veel, maar een commentator wordt bij één fout al meteen afgebrand. Natuurlijk hoort dat bij een publiek vak als commentator, maar dat is nu precies wel wat er bedoeld wordt met gemekker.

En een freelancer heeft ook zo nog zijn beperkingen.
In Southern Sun
  Moderator vrijdag 14 februari 2014 @ 14:45:24 #146
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_136703667
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:43 schreef wimderon het volgende:

[..]

[..]

Wat is er mis met Haan bij het biatlon?
pi_136703676
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:44 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Kijk dan gewoon wat ik schrijf.
Gestopt met lezen.
In Southern Sun
pi_136703679
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:41 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ik was altijd de hand van de NOS-bashers, maar nu begint het wel een beetje lachwekkend te worden _O- Het kan zeker beter, maar dat constante gezeik gaat eigenlijk ook nergens over.
Ik was nooit anti-NOS. Pas sinds deze Spelen vind ik een aantal dingen echt dramatisch, zoals het commentaar bij het skiën of langlaufen vanochtend
pi_136703794
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:45 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Ik was nooit anti-NOS. Pas sinds deze Spelen vind ik een aantal dingen echt dramatisch, zoals het commentaar bij het skiën of langlaufen vanochtend
Een paar foutjes. Kom aan he. Dat je klaagt over een gebrek aan live sport kan ik me echt best voorstellen (hoezeer ik de NOS ook snap), maar dit is zoeken.
In Southern Sun
pi_136703796
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:45 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Wat is er mis met Haan bij het biatlon?
Het commentaar blijft beperkt tot algemeenheden. Verder lijkt het alleen maar om Bjoerndalen te draaien bij hem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')