Hoi Vanessaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:36 schreef community het volgende:
Alleen als je te lang gekookt hebt.
Ze zouden een film moeten maken, een kruising tussen paranormal activity/blair witch project/utopia,quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vooral die van rechts-onder.
Je verwacht er ieder moment een raam met rood lampje en Billy erachter.![]()
Jij wil me hierheen lokken hé?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:40 schreef community het volgende:
[..]
Ze zouden een film moeten maken, een kruising tussen paranormal activity/blair witch project/utopia,
[..]quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:40 schreef community het volgende:
[..]
Ze zouden een film moeten maken, een kruising tussen paranormal activity/blair witch project/utopia,
Ik probeer Soury te pleasenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij wil me hierheen lokken hé?
[ afbeelding ]
Please yourselfquote:
Jij bent team Lotte?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:45 schreef Newgirl. het volgende:
[..]
Nee, ik heb vooral dingen te doen gedurende de dag en nacht. Verder vind ik Lot amazingen kennen jullie haar niet, maar ik vind het afzeiken, de roddels en de scheldpartijen vaak wel lachwekkend om te lezen.
Dankjequote:Op maandag 10 februari 2014 23:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoi Hepyro, leuk dat je er weer bent
Preciesquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:23 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Dankje
Het is wel weer even wennen zo posten hier, maar ik zie nog steeds veel bekende namen
Ik zal zeker vaker mijn gezicht weer laten zien, het spreekwoord op FOK! is toch niet voor niets "You can checkout anytime you like but you can never leave" en dat gaat toch wel op eigenlijk!
Hoiquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:54 schreef Jian het volgende:
Wat een serene rust hier, het is zeker leuk in cos ...?
TV!!! Dat ik dat ooit nog zeggen zou....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:54 schreef Jian het volgende:
Wat een serene rust hier, het is zeker leuk in cos ...?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:56 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
the return of the killer cows: MOOHocide
Soms ben ik langer aan het scrollen, dan ik ben weggeweest om ff een tosti te maken ofzoquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:01 schreef mootie het volgende:
Scroll scroll scroll scroll en de cos weer bijgelezen.
gaat goed he?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:24 schreef Toverheks het volgende:
Weer GOUD Groothuis koleertjes en Brons voor Mulder
![]()
![]()
![]()
ik ben voor!quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:23 schreef Sunshine1974 het volgende:
Lieve Elite Utopianen: Doe mij een plezier en stem alstublieft die vreselijke Andrea eruit!
Wat een leuke spelen he? Had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:24 schreef Toverheks het volgende:
Weer GOUD Groothuis koleertjes en Brons voor Mulder
![]()
![]()
![]()
Ik vind het prima maar die 3 x 1 puntjes daar heb je zo weinig macht mee. Kijk kan de elite nu 1 x 3 doen dat zou beter zijn.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Godver, die is fout (maar moest wel lachen)
quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij is leuk. Heb 'm in de POL-sc gepost.
Echt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij is leuk. Heb 'm in de POL-sc gepost.
Het was ook een debiele opmerking.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:02 schreef Jian het volgende:
Voor mootie;
Tiedadadiedadada dada dadaaaaaahahahaha
Maar mijn reply op jouw post was wel geweldig leuk natuurlijkquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was ook een debiele opmerking.
Misdrijf, oh waren het Roemenen of Bulgaren?
Om te gillen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar mijn reply op jouw post was wel geweldig leuk natuurlijk
----------------------->!!!! UTO / [COS #713] Rokende vrouwen enzo..quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik kom ook mee postenkijken jullie gewoon op tv of allemaal via de streams?
Ahaquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:48 schreef pullup het volgende:
[..]
----------------------->!!!! UTO / [COS #713] Rokende vrouwen enzo..
We zitten allemaal hier
Dat is ook een veel tofferder topic over het algemeenquote:
Maar soms ook hier als het over iets anders dan streams gaat bv.. zo meteen 1000 m dames in Sochi.. Ik gok op 2 medaillesquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:48 schreef pullup het volgende:
[..]
----------------------->!!!! UTO / [COS #713] Rokende vrouwen enzo..
We zitten allemaal hier
Soms gaat het daar zo snel dat het niet of nauwelijks bij te houden is ....quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is ook een veel tofferder topic over het algemeen
Boer en Wust op zekerquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar soms ook hier als het over iets anders dan streams gaat bv.. zo meteen 1000 m dames in Sochi.. Ik gok op 2 medailles
Wust, wat een heldin is datquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Wust en v Beek gok ik. maar een sweep zou nog leuker zijn
eg niequote:Op donderdag 13 februari 2014 14:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is ook een veel tofferder topic over het algemeen
quote:
Morgen een rust dag ...quote:
Ik ben positief...quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hoe is het sfeertje vandaag? Beetje gespannen weer, of valt het mee?
Ik kan ze geen ongelijk geven, goede actie van sbsquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:49 schreef 5thencounter het volgende:
Heten we ze van harte welkom? Of zijn ze er al?![]()
Chatfunctie stopt
13 Februari 2014 09:21
Beste Utopianen,
Helaas voelen wij ons genoodzaakt de chatfunctie naast de livestreams te verwijderen. Deze chatfunctie was bedoeld om Utopianen een podium te bieden om te praten en te discussiëren over het reilen ern zeilen binnen Utopia, maar werd jammer genoeg door een groep mensen misbruikt als podium om enkel en alleen negativiteit te ventileren.
Vinden wij het jammer? Zeer zeker. Utopia is bij uitstek een programma om het met elkaar over te hebben. Wij vinden het fantasisch om te zien dat er zoveel mensen meeleven met de inwoners van Utopia en hun mening geven over wat Utopia voor hunzelf zou betekenen. Maar wij moeten als programma het goede voorbeeld geven. De website is voor iedereen toegankelijk, ook voor kinderen. Met name deze groep willen wij afschermen van het negatieve taalgebruik dat op de chat wordt gebruikt door een bepaalde groep. Wij realiseren ons dat het om een select gezelschap gaat dat het verpest voor een grote groep welwillende mensen, maar toch zien wij het als het enige juiste besluit. En daarom hebben wij besloten om in ieder geval voorlopig maar per direct af te zien van de chatfunctie. Wij hopen op eenieders begrip.
Kunt u dan nergens meer jouw mening achterlaten? Zeker wel. Wij blijven benieuwd naar wat jij als kijker van het programma vindt en hopen dan ook dat je gebruik blijft maken van de zogenaamde 'comments' onder de berichten.
We wensen iedereen veel kijkplezier en veel ruimte voor een positieve bijdrage.
En nu is er FoK!quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:01 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ik kan ze geen ongelijk geven, goede actie van sbs
Gemiste kans? Dat volk moet je niet willen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:20 schreef Danny het volgende:
Utopia sluit chat vanwege negatieve reacties
Hoeveel van dat volk was FoK!er ?quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gemiste kans? Dat volk moet je niet willen.
Saved by the bell.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:28 schreef Danny het volgende:
bericht heeft een update. de chat gaat weer open
Er is denk ik wel een overlap ...quote:
It wasnt mequote:Op donderdag 13 februari 2014 17:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er is denk ik wel een overlap ...
quote:
Ik heb er wel eens gekeken maar die bende ging zo snel.quote:
Ik eet spruitjesquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:19 schreef mootie het volgende:
Godsamme, wat kan ik toch lekker koken!![]()
Soms
Ook lekker.quote:
maak hier maar je nieuwe UI vanquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:10 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Kun je daar een gifje van maken voor mijn ui?
Of iemand anders?
Ik wil dat!
quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:19 schreef mootie het volgende:
Godsamme, wat kan ik toch lekker koken!![]()
Soms
Mijn oven kwam met een pizza..quote:
Ik wil ook zo'n ovenquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Mijn oven kwam met een pizza..
oh daar heb ik een flatscreen van aan de muurquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee nu ik check is het gewoon een Samsung
Das dan weer een Plippie maar die staat gewoon hierquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh daar heb ik een flatscreen van aan de muur
quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:53 schreef chufi het volgende:
Pick urs
http://www.google.nl/sear(...)massager&btnG=Zoeken
Na een gegrond internet onderzoek moet ik helaas melden dat deze utiliteit voornamelijk vaginaal genoten wordtquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:03 schreef Speedball het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de tering mag hopen dat deze niet voor de vagina is bedoeld Sjoef meister
mmmmm de voorkant van deze olifant mag hoop ik dan wel de slurf zijnquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Na een gegrond internet onderzoek moet ik helaas melden dat deze utiliteit voornamelijk vaginaal genoten wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaah wat ben jij tof zeg.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:29 schreef Copycat het volgende:
Kijk het voetbalknulletje zichzelf een stoertje vinden. Schattig.
Aai over je stoere bolletje.quote:
Vrouwmens.quote:
Oké vrouwmensquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vrouwmens.
Ook daarvoor niks te danken, knulletje.
Ga nu maar weer met je vriendjes buitenspelen. Je mama roept je vast wel als je vissticks klaar zijn.
Ik stream amper, maar wat jij wil, knul. Maakt mij verder niet uit hoor, als jouw balletjes in gaan dalen van mislukte pogingen tot bashes moet je dat vooral blijven doen. Ik vind het wel vermakelijk, zo'n klunzig knulletje dat denkt een man te zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:45 schreef Syntix het volgende:
Oké vrouwmensGa jij maar fijn utopia kijken, omdat je leven doelloos is en een verbetering daarvan een utopia voor jou zou zijn.
Jammer dat je ze niet mag posttenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:53 schreef Copycat het volgende:
En stoere dm's zijn ook echt heel stoer.
Dag knul.
Je mist er niks aan, hoor. Voorspelbaar niveautje kleuterklas.quote:
Zichzelf zo voor lul zetten is al genoegquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je mist er niks aan, hoor. Voorspelbaar niveautje kleuterklas.
Een voetbalvriendje gaat nog even door in het kijkcijfertopic.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:41 schreef Soury het volgende:
Zichzelf zo voor lul zetten is al genoeg
Ohh... Even loerenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een voetbalvriendje gaat nog even door in het kijkcijfertopic.
Geen eigenwaarde, die knulletjes.
Van de sociale werkplaats?quote:
Welke winterquote:
Lekker rustig op de wegquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verrek, de voorjaarsvakantie is begonnen
Hoi,quote:
Pubers die in een tussenuur zich vervelen. Hulde dat je er tijd aan besteedtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:21 schreef Speedball het volgende:
[..]
Hoi,
Ik kon me vroeger altijd ergeren aan mensen die zaten te zeiken over voetbal, en waarom sommige mensen dan ook echt alles van hun club volgen en op internet met andere mannen over mannen praten. Ik vind het ook leuk om over voetbal te praten en werd wel eens gek van het commentaar van andere als ik samen met een maat een wedstrijd analyseerden
Waarom zou je iets een gedrocht noemen als je niet echt iets ervan weet of niet in een bepaalde flow zit. Leven en laten leven werkt in mijn ogen nog altijd het best, we kunnen nu eenmaal niet allemaal hetzelfde tijdverdrijf hebben en alles hetzelfde leuk vinden. Dit zou overigens niet al te best zijn voor de werkgelegenheid. 1 tv zender 1 radio zender 1 sport maar goed je begrijpt dit denk ik wel.
Ik heb zelf niet zoveel met een hoop andere subfora maar ik ga niet in elke sub posten dat ik het kut vind. Ik snap namelijk niet wat mensen er aan hebben dat ik iets kut vind, soort van onzinnig.
Ik ben erg trots op jouw dat je het iig in de SC heb geplaatst en niet in een ander topique, beter was geweest om dit te melden in KLB.
Nou succes en een prettig weekend
proost!
Blijf dan hier weg ja, je maatje postte hier alquote:
Ja, ik ga ook maar eens die kant op .....quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Blijf dan hier weg ja, je maatje postte hier al
Sommige hooligans zijn wel welkomquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook maar eens die kant op .....
Ik ben dan ook echt een harde kern hooligan van F-sidequote:
Ja. Gelukkig wel.quote:
Die snotneuzen komt echt door die kwakkelwinter, het is hier ook halen en brengen met neusdruppels en paracetamollenquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Zichzelf zo voor lul zetten is al genoeg
Zo zitten ze hier ook. Vermakelijk trouwens dat als er een komt en dan lik op stuk krijgt dan komen de vriendjes helpen.quote:
Hier ik help je.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:06 schreef Disana het volgende:
Ik ben deze winter nog niet één keer verkouden geweest.
Gauw afkloppen.
Het stelde ook niet veel voor gelukkig, ik kan soms er weken mee bezig zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:06 schreef Disana het volgende:
Ik ben deze winter nog niet één keer verkouden geweest.
Gauw afkloppen.
Dat kan heel irritant zijn. Gelukkig zijn er neusdruppels.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Het stelde ook niet veel voor gelukkig, ik kan soms er weken mee bezig zijn.
Waarschijnlijk zijn ze hier gekomen door de ttquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:16 schreef itsme het volgende:
[..]
[..]
Zo zitten ze hier ook. Vermakelijk trouwens dat als er een komt en dan lik op stuk krijgt dan komen de vriendjes helpen.Zo schattig.
En behangstomersquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan heel irritant zijn. Gelukkig zijn er neusdruppels.
Echtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn ze hier gekomen door de tt
Helpt de griepprik dan ook tegen verkoudheid?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:23 schreef itsme het volgende:
Ik was jaren niet verkouden. Nu kom ik elk jaar in aanmerking voor de griepprik. Dit jaar vergeten en het lijkt wel alsof de duvel er mee speelt. Ik ben nu al 2 maanden iedere keer beetje verkouden, beter, en weer verkouden etcetera. Kan niet met die prik te maken hebben dacht ik maar toch....
Griep en verkoudheid zijn niet echt het zelfde.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:23 schreef itsme het volgende:
Ik was jaren niet verkouden. Nu kom ik elk jaar in aanmerking voor de griepprik. Dit jaar vergeten en het lijkt wel alsof de duvel er mee speelt. Ik ben nu al 2 maanden iedere keer beetje verkouden, beter, en weer verkouden etcetera. Kan niet met die prik te maken hebben dacht ik maar toch....
Als je verder geen last hebt zou ik het lekker niet doen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:32 schreef itsme het volgende:
Nee daarom scheef ik ook dat ik aanneem dat het niets met elkaar te maken heeft maar gewoon beetje toeval en pech. Maar toch neem ik volgend jaar weer die prik.
Krijg jij ook een hele dikke arm?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:36 schreef Disana het volgende:
Ik krijg ook elk jaar de griepprik. Dat heeft niets met 'last hebben van' te maken, maar met preventie.
Nee, niet dik, maar de prikplek werd wel stijf en pijnlijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:41 schreef itsme het volgende:
[..]
Krijg jij ook een hele dikke arm?
Laatste keer werd mijn arm beetje dik en rood en deed zeer als ik de plek aanraakte.Mijn moeder had het ook dus vroeg me af of anderen dat ook hadden en nu zie ik een slachtoffer aan wie ik dot kan vragen...Disana.
thanks.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, niet dik, maar de prikplek werd wel stijf en pijnlijk.
Ach, dat beetje ongemak weegt niet op tegen het voorkomen van een lelijke griepaanval natuurlijk. Ik ben er wel blij mee.quote:
Hey heksie.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:45 schreef Toverheks het volgende:
De griepprik kloteding maar blij dat ze er zijn
Ja ik ook dan maar paar dagen pijn aan mijn arm maar volgend jaar weer een.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, dat beetje ongemak weegt niet op tegen het voorkomen van een lelijke griepaanval natuurlijk. Ik ben er wel blij mee.
Dat zou logistiek een heisa van jewelste worden met al die lijken ineensquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:50 schreef itsme het volgende:
Ja ik ook dan maar paar dagen pijn aan mijn arm maar volgend jaar weer een.
Ik zei laatst tegen iemand (Ik lees te veel sf) de griepprik is een perfect ding om de zieken en zwakken in een keer te vernietigen.
Doe er een dodelijk virus in ben je van de chronisch zieken en ouderen verlost.
Hey Itsme, de griepprik voelt altijd een beetje pijnlijk aan, ik zat er echt verleden jaar tegen aan te hikken zal ik wel of niet, krijg hem al jaren, maar voor de zekerheid he toch gedaan en op aanraden van mijn HA. ach als je ademt krijg je ook van alles binnen, ben toch wel blij dat het bestaatquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:50 schreef itsme het volgende:
[..]
Hey heksie.
[..]
Ja ik ook dan maar paar dagen pijn aan mijn arm maar volgend jaar weer een.
Ik zei laatst tegen iemand (Ik lees te veel sf) de griepprik is een perfect ding om de zieken en zwakken in een keer te vernietigen.
Doe er een dodelijk virus in ben je van de chronisch zieken en ouderen verlost.
Ja ik kan die pijn wel handelen maar ben het gewoon helemaal vergeten. Dacht er 1 feb pas aan en toen was het niet echt meer nodig.thxquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hey Itsme, de griepprik voelt altijd een beetje pijnlijk aan, ik zat er echt verleden jaar tegen aan te hikken zal ik wel of niet, krijg hem al jaren, maar voor de zekerheid he toch gedaan en op aanraden van mijn HA. ach als je ademt krijg je ook van alles binnen, ben toch wel blij dat het bestaat
Heb je die film al gezien " Behind the Candelabra " was tof en gister deze gekeken "Chez Nous" een Nederlandse film, leuk wel. Met Yomas Acda, John Leddy (een toffe rol) en Peter Faber.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:45 schreef Toverheks het volgende:
De griepprik kloteding maar blij dat ze er zijn
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:57 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja ik kan die pijn wel handelen maar ben het gewoon helemaal vergeten. Dacht er 1 feb pas aan en toen was het niet echt meer nodig.thx
Doen, het is een klassieker.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:59 schreef itsme het volgende:
Disana. O thanks. heb even gegoogled maar lijkt me een goede film. Kijk haast nooit films meer maar ga kijken of ik deze kan downloaden.
Oh die moet ik nog kijken, ben nog met mijn serie bezig maar zet ook even Chez Nous op het lijstjequote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je die film al gezien " Behind the Candelabra " was tof en gister deze gekeken "Chez Nous" een Nederlandse film, leuk wel. Met Yomas Acda, John Leddy (een toffe rol) en Peter Faber.
Luchtig maar leuke plaatjes wel
In de shoarma tentquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:57 schreef TigerXtrm het volgende:
Was ik net lekker uit eten met mijn meissie, komt Harold ineens binnen lopen met zijn alien trui
Leuk, wilde hij herkend worden of gedroeg hij zich als een normale nederlander en geen BNerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:57 schreef TigerXtrm het volgende:
Was ik net lekker uit eten met mijn meissie, komt Harold ineens binnen lopen met zijn alien trui
Ik heb nog een foto van mij en Peter Faber bij mij thuisquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh die moet ik nog kijken, ben nog met mijn serie bezig maar zet ook even Chez Nous op het lijstje
Oh wat leuk ja dat is een leuke vent nog steeds om te zien, hij is al op leeftijd he, ook een schuimmacheerder geweest vroegerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nog een foto van mij en Peter Faber bij mij thuis
Heb je niet gegeten?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:05 schreef Speedball het volgende:
[..]
zeau fuck yeah nom nom broodje shoarma zou er goed in gaan
ff 2 boterhammen rond 16.30. niet genoeg, drink net mn 3e biertje en begin al rode oortjes te krijgen.quote:
Dan moet je iets eten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:08 schreef Speedball het volgende:
[..]
ff 2 boterhammen rond 16.30. niet genoeg, drink net mn 3e biertje en begin al rode oortjes te krijgen.
Ja en overal kinderen, mijn vriendin was er één van.. Gevondenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh wat leuk ja dat is een leuke vent nog steeds om te zien, hij is al op leeftijd he, ook een schuimmacheerder geweest vroeger
Ik ben er niet over uit welke ik aan houquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan moet je iets eten.
Waarom ben je nu weer Speedball?
Peter Faber ?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en overal kinderen, mijn vriendin was er één van.. Gevonden [ afbeelding ]
Oh wat gaaf en wat ben je toch een mooi wijf he je bent echt niet ouder geworden en dat meen ik. heel leuk deze fotoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Morgen kook ik voor mijn moeder en we gaan aan de shoarma broodjes...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:05 schreef Speedball het volgende:
[..]
zeau fuck yeah nom nom broodje shoarma zou er goed in gaan
Pavement op de even dagen, Speedball op de oneven.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:10 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ik ben er niet over uit welke ik aan hou
Als wie kunnen we jou nog meer tegen komen dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:10 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ik ben er niet over uit welke ik aan hou
Ja haha, voelde wel vertrouwder onder Pavementquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Pavement op de even dagen, Speedball op de oneven.
Nou kuch dit is wel 14 jaar geleden ofzo. maar je hebt gelijkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh wat gaaf en wat ben je toch een mooi wijf he je bent echt niet ouder geworden en dat meen ik. heel leuk deze foto
Leuke fotoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
oiquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als wie kunnen we jou nog meer tegen komen dan?
Ja toen ik je zag je lange blonde haren, lekker stoer gekleed nee helemaal top vind je echt weinig verandert als ik je foto zo bekijkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou kuch dit is wel 14 jaar geleden ofzo. maar je hebt gelijk
En altijd weer een fles in beeld, geen peuk in mijn hand dat is wel bijzonderquote:
Yeaux,quote:
flessen zijn altijd goed!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
En altijd weer een fles in beeld, geen peuk in mijn hand dat is wel bijzonder
Jij gaat ook al een tijdje mee, ik herken meestal users aan hun ui.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:16 schreef Pavement het volgende:
[..]
Yeaux,
Heb Yvonne een hoop werk bezorgt, maar kan weer posten onder deze.
Voel me weer een twintiger
Mwoah, de fles staat netjes achter je op tafel en heb je niet een je mondquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
En altijd weer een fles in beeld, geen peuk in mijn hand dat is wel bijzonder
Dat zal wel heerlijk zijn, net als je broodje shoarmaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:16 schreef Pavement het volgende:
[..]
Yeaux,
Heb Yvonne een hoop werk bezorgt, maar kan weer posten onder deze.
Voel me weer een twintiger
ik ook, vind mn paddenstoel leuker iigquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij gaat ook al een tijdje mee, ik herken meestal users aan hun ui.
Zo sta ik nooit op de foto, peukie welquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mwoah, de fles staat netjes achter je op tafel en heb je niet een je mond
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal wel heerlijk zijn, net als je broodje shoarma
Leuk en ja ik vind hem inderdaad een aantrekkelijke man ook.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel jammer dat je ze niet kan samenvoegenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Pavement op de even dagen, Speedball op de oneven.
de shoarma,quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:21 schreef Pavement het volgende:
Net gebeld over 10min al klaar woohoo
Je zult moeten kiezen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:20 schreef Pavement het volgende:
[..]
Wel jammer dat je ze niet kan samenvoegen
Het is een zeer prettig figuur, lacht altijd. Altans toe ik hem nog wel eens zag.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:19 schreef itsme het volgende:
[..]
Leuk en ja ik vind hem inderdaad een aantrekkelijke man ook.
Nee ITsMequote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:31 schreef itsme het volgende:
O leuk Soury. Ik had niet begrepen dat jij het zelf was op die foto. Dacht jou vriendin en die was dan een kind van hem.Leuke foto.
Een paar jaar daarvoor, 1997 geloof ik, was hij te gast bij Koken met Cas, waar ik toen werkte. Vond hem erg aimabel overkomen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:13 schreef Soury het volgende:
Nou kuch dit is wel 14 jaar geleden ofzo. maar je hebt gelijk
Veel kijkplezierquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:47 schreef itsme het volgende:
O ik heb die film gedownload. Lijkt me een prima film. Thanks voor de tip.
Leuk, ja prima vent.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een paar jaar daarvoor, 1997 geloof ik, was hij te gast bij Koken met Cas, waar ik toen werkte. Vond hem erg aimabel overkomen.
Ja, heel charmant, herinner ik me nog. Guitig ook, maar dat zie je ook wel aan hem. Eigenlijk jammer dat ik de uitgeschreven voorgesprekjes niet heb bewaard. Kan ik niet meer vertellen waar je hem 's nachts qua eten voor mocht wakker makenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:49 schreef Soury het volgende:
Leuk, ja prima vent.Humor en charmant. Zijn laatste relatie is ook weer op de klippen incl. kind.
Dat is wel jammer
Guitig dat is het juiste woordquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, heel charmant, herinner ik me nog. Guitig ook, maar dat zie je ook wel aan hem. Eigenlijk jammer dat ik de uitgeschreven voorgesprekjes niet heb bewaard. Kan ik niet meer vertellen waar je hem 's nachts qua eten voor mocht wakker maken.
Op naar de intriges van het Italië van de 15e eeuw.
Jij bent nog maar een jonkiequote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:19 schreef Pavement het volgende:
[..]![]()
Ben net in den dertig maar ik merk nog weinig verschil met in de twintig
Ik voel me ook vaak nog twintigquote:
Ik ook, maar ik wil wel uitkijken dat ik niet zo'n oud wijf word, die nog denkt dat ze met de jonkies mee kan doen, maar dat al jaren niet meer kanquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik voel me ook vaak nog twintig [ afbeelding ]
Je bent gewoon een Andrea!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik wil wel uitkijken dat ik niet zo'n oud wijf word, die nog denkt dat ze met de jonkies mee kan doen, maar dat al jaren niet meer kan
Wat leuk! Van wie?quote:
Dat niet nee, joh ik zit vaak in de tram na mijn werk. Haar in een staart met behang plaksel overal make up loos.En dan kijken mensen me aan alsof ik van de straat ben geplukt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik wil wel uitkijken dat ik niet zo'n oud wijf word, die nog denkt dat ze met de jonkies mee kan doen, maar dat al jaren niet meer kan
Wat lekker dat je er totaal kak aan hebt hoe je in de tram zitquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat niet nee, joh ik zit vaak in de tram na mijn werk. Haar in een staart met behang plaksel overal make up loos.En dan kijken mensen me aan alsof ik van de straat ben geplukt.Soms wil ik wel eens zeggen, dat ik van mijn werk kom.
Van een goeie vriend, altijd attent. Het is wat dat betreft jammer ik heb geen gevoelens voor hem.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat leuk! Van wie?
Mijn man kwam thuis met roosjesEn ik ben er nog steeds niet uit wie voor mij een prachtig boeket op mijn werk liet bezorgen 2 jaar geleden op valentijnsdag
Gewoon van genieten zoals het nu is, een goede vriend is ook heel wat waard.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Van een goeie vriend, altijd attent. Het is wat dat betreft jammer ik heb geen gevoelens voor hem.
Stom, hij is lief, leuk en best aantrekkelijk maar ik kan er verder niks mee. We maken uitstapjes samen. En hebben ook veel lol. Artis, Rijks, terrasjes.. Mijn klik is er niet.
Ik denk het niet, ik het al vaker geprobeerdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat lekker dat je er totaal kak aan hebt hoe je in de tram zit![]()
Maar wat las ik over La Place, heb je kans om daar aan de slag te kunnen?
Ja ik koester hem ook.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon van genieten zoals het nu is, een goede vriend is ook heel wat waard.
Hier waait het overquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:48 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
ik heb een heel album met Utopia caps![]()
http://gekkepoes.imgur.com/all
Meldtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:57 schreef GekkePoes het volgende:
Trouwens zou er al en RLS zijn genaamd "de zolder" ? Dan heb je een enorme zolder waar je nooit vanaf komt en dan mag je alleen maar eten via internet bestellen..
oh wacht ff. Dan hoef ik alleen maar de webcam aanzetten en er reclame onder plaatsen
Ik kom mee maar wil wel graag ook boeken.anders trek ik het niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:57 schreef GekkePoes het volgende:
Trouwens zou er al en RLS zijn genaamd "de zolder" ? Dan heb je een enorme zolder waar je nooit vanaf komt en dan mag je alleen maar eten via internet bestellen..
oh wacht ff. Dan hoef ik alleen maar de webcam aanzetten en er reclame onder plaatsen
"Hallo, met Mark".quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:49 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ik vind hem zo walgelijk, alleen door die reclame van Bueno.
Het is gewoon niet zo'n geschikt plaatje. Maar dis heb ik er van gemaakt.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
ik heb geen psp o.i.d op m'n laptoppie
Hey zit in ene hieroquote:Op zondag 16 februari 2014 01:38 schreef community het volgende:
[..]
Het is gewoon niet zo'n geschikt plaatje. Maar dis heb ik er van gemaakt.
[ afbeelding ]
Al de 2e keer dat je iets over mij meent te moeten posten terwijl ik niet aanwezig ben. Chique is anders.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:30 schreef community het volgende:
Die Mootie toch: niet in slowchat niet in cos, maar wel even een zeikcomment in een nieuw topic zetten UTO / Top posters Utopia
Ik dezequote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:53 schreef Sunshine1974 het volgende:
Ik wil heel graag deze kotsende smileyin mijn whatsapp hebben!
Ik wist wel dat je mij zou vinden hoorquote:Op zondag 16 februari 2014 01:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Al de 2e keer dat je iets over mij meent te moeten posten terwijl ik niet aanwezig ben. Chique is anders.
Yep, ik lees de Cossen altijd terug. Neemt niet weg dat het niet netjes is.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:43 schreef community het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je mij zou vinden hoor
quote:Op zondag 16 februari 2014 01:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep, ik lees de Cossen altijd terug. Neemt niet weg dat het niet netjes is.
Dude, zeiken over iemand die er niet is is niet netjes. Quote diegene dan.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:48 schreef community het volgende:
[..]
Nee zet jezelf nog meer te kijk zeg. Zuurpruim.
Jahoor Billyquote:Op zondag 16 februari 2014 01:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Dude, zeiken over iemand die er niet is is niet netjes. Quote diegene dan.
Maar dit zegt meer over jou dan over mij.
Jezus man doe eens lief tegen Mootie.. 9 van de 10 reacties van jou zijn nog minder aantrekkelijk dan de kop van Billy.quote:
En 10 van de 10 posts die ik van Mootie krijg zijn gezeik over niks en eigenbedachte regels.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jezus man doe eens lief tegen Mootie.. 9 van de 10 reacties van jou zijn nog minder aantrekkelijk dan de kop van Billy.
Say what?quote:Op zondag 16 februari 2014 01:56 schreef community het volgende:
[..]
En 10 van de 10 posts die ik van Mootie krijg zijn gezeik over niks en eigenbedachte regels.
Andere forumleden worden zo vaak besproken of genoemd waar ze niet bij zijn. Daar klaagt niemand over. Dat jouw hoofdzakelijke eigenschap zeuren is, maakt dat een referentie naar jou minder snel positief is.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Say what?![]()
En prima, als jij ten koste van een andere user wat lolpuntjes wil scoren, doe je best.
Ach maar die regeltjes leef jij ook soms wel na.. lief zijn nu en allemaal weer vriendjes?quote:Op zondag 16 februari 2014 01:56 schreef community het volgende:
[..]
En 10 van de 10 posts die ik van Mootie krijg zijn gezeik over niks en eigenbedachte regels.
Forumleden afzeiken die er niet zijn, dat doe je gewoon niet, simpel.quote:Op zondag 16 februari 2014 02:07 schreef community het volgende:
[..]
Andere forumleden worden zo vaak besproken of genoemd waar ze niet bij zijn. Daar klaagt niemand over. Dat jouw hoofdzakelijke eigenschap zeuren is, maakt dat een referentie naar jou minder snel positief is.
Maar als je het over respect wilt hebben.
Jij bent heel erg respectloos naar anderen. Jij hebt kennelijk ergens het idee gevat dat dit hele subforum in dienst moet staan van een zo schoon en helder mogelijke documentatie voor jou. Het overgrote deel van jouw posts is zeuren hierover en dan ook nog wel eens op plekken waar het off topic is (ironie?), verder lever je helemaal geen bijdrage(althans niet actueel).
Ik doe het dus gewoon wel, simpel.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Forumleden afzeiken die er niet zijn, dat doe je gewoon niet, simpel.
Over mijn gezeik, ik durf momenteel niet eens te zeiken, misschien 2 a 3 postjes per dag. Zelfs bij nette verzoekjes krijg ik te horen dat ik op moet rotten, een zeikwijf ben, zuur ben.
En gewoon goed opletten, dan zie je dat mijn andere posts on topic zijn.
Wat me verbaast is de heftigheid waarmee je reageert, niet alleen op mij, is iedereen die het niet met je eens is dan zo'n afschuwelijk persoon?
Fixedquote:Op zondag 16 februari 2014 13:26 schreef Copycat het volgende:
Straks mag ik weer juichen om goud, zilver en brons.
Of misschien huilen omdat een kutPool er met ons goud vandoor is gegaan.
If you can't beat them, join them is mijn nieuwe devies.
En Moots.
Nee.quote:
Jij hebt je ouwe ik ook weer terug, zag ik.quote:
Yups, zal alleen ff moeten kijken onder welke ik verder zal posten.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt je ouwe ik ook weer terug, zag ik.
Misschien dat je foto's beter op hun plek zijn in de COS.quote:
Er zijn er hier die kijken liever bakeliet, schuimrubber en spaanplaten ..quote:Op zondag 16 februari 2014 19:33 schreef Soury het volgende:
Leuke tv uurtjes vanmiddag. Ik keek gister min of meer verplicht mee met schaatsen maar ik gun het meis ter Mors van harte, echt leuk om te zien [ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:03 schreef ZOA het volgende:
[..]
Er zijn er hier die kijken liever bakeliet, schuimrubber en spaanplaten ..
Niks mis met rubberquote:Op zondag 16 februari 2014 20:03 schreef ZOA het volgende:
[..]
Er zijn er hier die kijken liever bakeliet, schuimrubber en spaanplaten ..
Eten is het enige waar ik nooit op zal bezuinigenquote:Op maandag 17 februari 2014 13:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat wel als je op de rest bezuinig zoals eten drinken .;) Ik zie dat zat mensen doen hoor sigaretten roken met weinig geld. sommigen roken liever dan dat ze goed en gezond eten
Nou net gedaan hoor, eruit met die kleptomaanquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:23 schreef Sunshine1974 het volgende:
Lieve Elite Utopianen: Doe mij een plezier en stem alstublieft die vreselijke Andrea eruit!
Dan sta je toch compleet voor lulquote:Op maandag 17 februari 2014 07:59 schreef chufi het volgende:
Morgen![]()
Niks mis mee om Russische Curling meisjes te kijken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen al het opplakken in mijn pyjamabroek en jas met capuchon op was alle moeite al helemaal waard.
Mailen heeft geen zin de vraag kunnen jullie toch niet beantwoorden.
[ Bericht 0% gewijzigd door liesje1979 op 18-02-2014 23:03:47 ]
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 02:37 schreef liesje1979 het volgende:
Er was dus zo een mooie jongen die ik al jaren zag bij de AH op de hoek. Hij mij nooit.Ik kreeg voor mijn werk een fietsstoeltje en toe dacht ik nog, goh, wat als die leuke jongen het ziet? Met mijn lievelingscollegaatje over gehad enzo, gewoon stomme lol.
En toen fietste ik vandaag naar huis en dacht opeens aan die jongen, echt al maanden niet gezien ofzo. En met dat ik dat dacht kwam hij aanfietsen. Ton ging ik hem in de winkel bespieden. Met in mijn hoofd echt een james bond achtig muziekje.
Dus ik mijn collega whats app sturen dat ik hem bespied had en dat er eigenlijk een Ameli achtige actie moest komen.
Het resultaat is dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bazen actie, hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen al het opplakken in mijn pyjamabroek en jas met capuchon op was alle moeite al helemaal waard.
Mailen heeft geen zin de vraag kunnen jullie toch niet beantwoorden.
[ Bericht 0% gewijzigd door liesje1979 op 18-02-2014 23:01:22 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |