SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!
3x links is ook rechts
When a yawn turns beautiful: https://www.youtube.com/watch?v=GZlJo4Bvzt4
Dat is je eerste ingeving?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:45 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk!
Roemenen? Bulgaren?
dat merken ze vanzelf welquote:
*kuck* sarcasme *kuch*quote:
is precies een kwart van honderd? staat mooier?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:50 schreef Grunge. het volgende:
Logica weer bij Laura. Waarom zou je in hemelsnaam liever 25 dan 24 willen zijn?
Dat is idd het eerste wat ik dacht ja, Verschrikkelijk!quote:
In elk geval meer voedingstoffen dan in heel veel water doorgekookte groentes.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:51 schreef Grunge. het volgende:
Dat gepraat over gezond eten de hele tijd en in dezelfde zin 'patat' en 'hamburger' zeggen.
Zie er geen enkele grap in i.i.gquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Roemenen: mensen uit Roemenië
Bulgaren: mensen uit Bulgarije
Dat je dat niet weet
Getal-wise kan ik het me wel voorstellen (al vind ik dan zelf 24 wel mooier), maar haar argument was dat het volwassener stond. Tja...quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
is precies een kwart van honderd? staat mooier?
Waarheidquote:
neen, dan had ik dat getypt.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Roemenen: mensen uit Roemenië
Bulgaren: mensen uit Bulgarije
Dat je dat niet weet
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
neen, dan had ik dat getypt.
Dat verschrikkelijk! Is gewoon sarcasme
The Cubequote:
Dat is helemaal geen sarcasme! Ik vind het verschrikkelijk!quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
neen, dan had ik dat getypt.
Dat verschrikkelijk! Is gewoon sarcasme
die hamburgers staan al een uur leren lappen te worden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:51 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
In elk geval meer voedingstoffen dan in heel veel water doorgekookte groentes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |