SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!
3x links is ook rechts
When a yawn turns beautiful: https://www.youtube.com/watch?v=GZlJo4Bvzt4
Dat is je eerste ingeving?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:45 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk!
Roemenen? Bulgaren?
dat merken ze vanzelf welquote:
*kuck* sarcasme *kuch*quote:
is precies een kwart van honderd? staat mooier?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:50 schreef Grunge. het volgende:
Logica weer bij Laura. Waarom zou je in hemelsnaam liever 25 dan 24 willen zijn?
Dat is idd het eerste wat ik dacht ja, Verschrikkelijk!quote:
In elk geval meer voedingstoffen dan in heel veel water doorgekookte groentes.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:51 schreef Grunge. het volgende:
Dat gepraat over gezond eten de hele tijd en in dezelfde zin 'patat' en 'hamburger' zeggen.
Zie er geen enkele grap in i.i.gquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Roemenen: mensen uit Roemenië
Bulgaren: mensen uit Bulgarije
Dat je dat niet weet
Getal-wise kan ik het me wel voorstellen (al vind ik dan zelf 24 wel mooier), maar haar argument was dat het volwassener stond. Tja...quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
is precies een kwart van honderd? staat mooier?
Waarheidquote:
neen, dan had ik dat getypt.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Roemenen: mensen uit Roemenië
Bulgaren: mensen uit Bulgarije
Dat je dat niet weet
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
neen, dan had ik dat getypt.
Dat verschrikkelijk! Is gewoon sarcasme
The Cubequote:
Dat is helemaal geen sarcasme! Ik vind het verschrikkelijk!quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
neen, dan had ik dat getypt.
Dat verschrikkelijk! Is gewoon sarcasme
die hamburgers staan al een uur leren lappen te worden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:51 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
In elk geval meer voedingstoffen dan in heel veel water doorgekookte groentes.
En dan denk je gelijk:"Oh de joden zullen het wel gedaan hebben."quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:53 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen sarcasme! Ik vind het verschrikkelijk!
Nou, hier ga ik verder niet op in.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:54 schreef community het volgende:
[..]
En dan denk je gelijk:"Oh de joden zullen het wel gedaan hebben."
dan vind ik je roemenen? bulgaren? eronder zo mogelijk nog ergerquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:53 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen sarcasme! Ik vind het verschrikkelijk!
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:54 schreef Achteraf-8 het volgende:
Rienk heeft een slechte houding. Koop goeie schoenen dan, doet wonderen
Waarom niet?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:55 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nou, hier ga ik verder niet op in.
ik vidn er nisk van, ken dat mens niet kan niet al het leed van de wereld op mijn schouders dragenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:52 schreef community het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg trouwens.
Hoeft ook niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind er nisk van, ken dat mens niet kan niet al het leed van de wereld op mijn schouders dragen
Dit is Fok hier gaan dingen zoals ze gaan en is humor soms hard, scherp en bijtend. Wat hier in de cos gebeurt is naar Fokse maatstaven best lievv, kijk eens rond . Mootie lag (weer) op de loer en verdiende een antwoord wat mij betreft, ze overleeft het wel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:51 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Zie er geen enkele grap in i.i.g
Omdat jij het nu over joden gaat praten. Ik weet dat Roemenen en Bulgaren actief zijn in deze buurt qua woninginbraken.quote:
pfoe weer een last van mijn schoudersquote:
Iets over een DJ geloof ikquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:57 schreef Clank het volgende:
Iemand meegekregen wat voor 'geweldig' plan Gio heeft?
Gaan ze niet zelf draaien?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:58 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Iets over een DJ geloof ik
Het gaat hier over moord. Ik vind het een erg voorbarige conclusie.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:57 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Omdat jij het nu over joden gaat praten. Ik weet dat Roemenen en Bulgaren actief zijn in deze buurt qua woninginbraken.
Ik denk dat Andrea dat ook wel kan.quote:
Die kan wel wat Goa gaan draaien inderdaadquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Andrea dat ook wel kan.
dus bij een moord denk je gelijk aan bulgaren en roemenen ? недалновидна пиле !quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:57 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Omdat jij het nu over joden gaat praten. Ik weet dat Roemenen en Bulgaren actief zijn in deze buurt qua woninginbraken.
Glaasje draaien en geesten oproepen ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Andrea dat ook wel kan.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:02 schreef Achteraf-8 het volgende:
[..]
Glaasje draaien en geesten oproepen ja.
on topic pleasequote:Op donderdag 13 februari 2014 14:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus bij een moord denk je gelijk aan bulgaren en roemenen ? недалновидна пиле !
ik vidn isa ook wel leuk maar die full frontal lach doet meer slechts dan goedsquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Die bewonderaar had gelijkIsa heeft inderdaad een killer-smile +O
[ afbeelding ]
ga ergens anders de mod uithangen johquote:
Heerlijke gulle lach en een paar prachtige witte tanden. Niets mis mee.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vidn isa ook wel leuk maar die full frontal lach dat meer slecht dan goed
opzich niet maar die cap laat der zo'n raar squinten mer der ogen en der neus staat zo raarquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heerlijke gulle lach en een paar prachtige witte tanden. Niets mis mee.
zijn zoontje komt langsquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Begint schimmelrat weer over een kinderstoeltje.
EN wel commentaar hebben op anderen als die nutteloos met het hout omgaan.
Wat voor meerwaarde heeft zo'n kinderstoeltje, behalve voor persoonlijk gebruik?
Voor als zijn zoontje op bezoek komt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Begint schimmelrat weer over een kinderstoeltje.
EN wel commentaar hebben op anderen als die nutteloos met het hout omgaan.
Wat voor meerwaarde heeft zo'n kinderstoeltje, behalve voor persoonlijk gebruik?
er staat behalve persoonlijk gebruikquote:
geen drol johquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:06 schreef HiDiHo het volgende:
Wat kost dat? Ruud de Wild laten draaien?
schoenen hebben niks met je houding te makenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:54 schreef Achteraf-8 het volgende:
Rienk heeft een slechte houding. Koop goeie schoenen dan, doet wonderen
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:05 schreef Persefoneia het volgende:
http://glamora.ma/2014/02/paul_uit_utopia_is_leven_niet.html
Vergeet hij te vragen. Straks heeft Ruud gedraaid en komt er een fikse rekening op de tafel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:06 schreef HiDiHo het volgende:
Niet van Utopia BVquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:07 schreef community het volgende:
Ruud de wild staat toch allang al op de loonlijst?
wel als je slechte schoenen hebtquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:07 schreef Elzelina het volgende:
[..]
schoenen hebben niks met je houding te maken
geen drol, zal wel een vrienden dienstje zijn, Ruud is daar trouwens al geweest toen ze er nog niet in zatenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:06 schreef HiDiHo het volgende:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:05 schreef Persefoneia het volgende:
http://glamora.ma/2014/02/paul_uit_utopia_is_leven_niet.html
Ruud de Wild? Ja hoor die wil wel. Volgende week? Ja hoor dan kan-ie wel.quote:
G.D.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:06 schreef HiDiHo het volgende:
En dat verbaast je nog?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gejat idee nummer 3 van Giorgio
1. Cornhole
2. Toilet met ingebouwde aquarium
3. Vrijgezellenfeest (idee van Peter)
Die gast kan werkelijk niet zelf iets bedenken.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:07 schreef Elzelina het volgende:
[..]
schoenen hebben niks met je houding te maken
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
wel als je slechte geen schoenen hebt
Dat bedoel ik ook. Waarom het hout voor één bezoekje gebruiken?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:05 schreef community het volgende:
[..]
Voor als zijn zoontje op bezoek komt.
weet ik, was ook gewoon een correctie op je stellingquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:09 schreef Elzelina het volgende:
[..]
ja, maar dat is bij Rienk niet van toepassing
onzin, oermensen hadden allemaal rugproblemen zeker?quote:
och Aike tochquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Glamoramanu voel ik me bijna nergens te goed voor, maar ......
Voor Utopia had ik er zelfs nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:12 schreef Jian het volgende:
[..]
die werden ook en masse in de 80quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
onzin, oermensen hadden allemaal rugproblemen zeker?
Als je daarna op 'brandende tiefuszooi' klikt, kom je bij Peter uitquote:
toontje vuvuzela nu?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:13 schreef GekkePoes het volgende:
Wat praat Aike ineens zacht met en zwoele stem
want rugproblemen heb je alleen op je 80stequote:Op donderdag 13 februari 2014 14:13 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
die werden ook en masse in de 80
Heerlijk hèquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:13 schreef GekkePoes het volgende:
Wat praat Aike ineens zacht met en zwoele stem
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:12 schreef Jian het volgende:
[..]
en bij losers kom je bij Harold uitquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als je daarna op 'brandende tiefuszooi' klikt, kom je bij Peter uit
zucht. nee maar met flinke rugproblemen werd den oermensch geen 80. nog geen 30.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
want rugproblemen heb je alleen op je 80ste
zucht dat is de stelling ook helemaal niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:14 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
zucht. nee maar met flinke rugproblemen werd den oermensch geen 80. nog geen 30.
en mijn stelling had betrekking op Rienk in deze context.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet ik, was ook gewoon een correctie op je stelling
Oh, ik dacht terug in de loodsquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:14 schreef danilel het volgende:
[..]
en bij losers kom je bij Harold uit
zucht. nee. steun. zucht. nee idd. diepe diepe zucht.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
zucht dat is de stelling ook helemaal niet.
Ah, ik heb wel eens wat aangehaald zien worden in NWS, maar wat een platte, oninteressante drek is dat zeg.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor Utopia had ik er zelfs nog nooit van gehoord
He ze heeft haar taxi vast, gaat ze weg?quote:
och arme, gaat hetquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:15 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
zucht. nee. steun. zucht. nee idd. diepe diepe zucht.
soms, als ik écht in een dal zit, mentaal op, moreel stuurloos....dan zet ik even de streams aan. ter inspiratie. en dan kan ik er weer tegen. krijg er zooooo veel energie van. wow. het zijn wel even de voor- en kartrekkers van de maatschappij hè.quote:
of er komt geen geld binnen of er zijn geen inkomsten, niet beidequote:
En het is niet onwaarschijnlijk dat ze wel eens wat uit de duim zuigen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah, ik heb wel eens wat aangehaald zien worden in NWS, maar wat een platte, oninteressante drek is dat zeg.
dan zijn de erwten nu halfgaar in haar wereld.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:17 schreef Voxs het volgende:
Vanes is om 12.00 ofzo gaan koken. Staat het nog steeds op?
Nee, want dat wil ik nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
He ze heeft haar taxi vast, gaat ze weg?
Hamburgers zijn niet zo snel klaar hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:17 schreef Voxs het volgende:
Ja toch?,. hamburgers moeten minimaal een uur in de jus doorkoken, om alle smaak eruit te trekkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:17 schreef Voxs het volgende:
Minimaal 3 uur koken!quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:18 schreef notturna het volgende:
[..]
Hamburgers zijn niet zo snel klaar hoor.
te smerig gewoon!quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:18 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ja toch?,. hamburgers moeten minimaal een uur in de jus doorkoken, om alle smaak eruit te trekken
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:18 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ja toch?,. hamburgers moeten minimaal een uur in de jus doorkoken, om alle smaak eruit te trekken
en dat is dan alleen nog mis en placequote:Op donderdag 13 februari 2014 14:18 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
erg mice placed ja ;-)quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:19 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
en dat is dan alleen nog mis en place
het uitladen is al sport genoeg.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er komt zo een berg hout om sporttoestellen te maken.
Als Alcopaul er maar geen plannen met dat hout gaat maken.
Ze heeft hoop ik wel de uien in het hamburgerevet gebakkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:19 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
en dat is dan alleen nog mis en place
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
erg mise placed ja ;-) ehm edit moest dit zijn
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:19 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ze heeft hoop ik wel de uien in het hamburgerevet gebakken
die staan al sinds zondag te weken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:19 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Er staat ook een schaal met gekookte eieren bij. Het maakt bij haar ook geen reet uit of het smaakt bij elkaar, als het maar gekookt is.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:20 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
[..]
die staan al sinds zondag te weken.
blancheren lijkt me ook zo watquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er staat ook een schaal met gekookte eieren bij. Het maakt bij haar ook geen reet uit of het smaakt bij elkaar, als het maar gekookt is.
Uien in water wekenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:20 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
[..]
die staan al sinds zondag te weken.
Die zijn tot snot gebakken/gekookt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:19 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat de anderen kieskeurig zijn, Die zijn al lang blij dat er voor ze gekookt wordt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er staat ook een schaal met gekookte eieren bij. Het maakt bij haar ook geen reet uit of het smaakt bij elkaar, als het maar gekookt is.
ofquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sta je dan te wachten tot het opgedroogd is.
Je had er ook: "PAS OP NAT" op kunnen zetten.
[ afbeelding ]
Staat er nou STOP NET? op van netjes?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zou mijn eigen eten makenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:22 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Dit lijkt me zo vies, dan maar liever een vet lapje van Mc Donalds. Maar ik hoor ze zeggen: ow wat lekkerrrrr Wat zijn die mensen thuis gewend dan?
Rustig maar, komt goed [/aaioverbol]quote:
Ze wil gewoon niet dat je over dat laminaat loopt. Het staat er al sinds weet ik wanneerquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dan heb je gelijk je toetje erbij. Dat scheelt weer vaat.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]Rijst eroverheen met aardbeienjam en we hebben een feestmaal.. gatverdamme.
Vanas bakt frietjes per portiequote:Op donderdag 13 februari 2014 14:24 schreef Voxs het volgende:
Ze eten allemaal apart, de patatjes zullen wel goed gebakken zijn dan.
Superduurzaam, helemaal top, dat meen ik echt!quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:24 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dan heb je gelijk je toetje erbij. Dat scheelt weer vaat.
Knap hoor!quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:25 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Vanas bakt frietjes per portie
Ik kan niet wachten op het Utopia kookboek.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:25 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
gewoon allesin de blender, dan 6 uur koken, hatsikidee smullen en slobberen
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:25 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
nu? überhaupt? in haar leven?
ik pak dan gewoon de naald, en spuit me van de planeetquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:17 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
soms, als ik écht in een dal zit, mentaal op, moreel stuurloos....dan zet ik even de streams aan. ter inspiratie. en dan kan ik er weer tegen. krijg er zooooo veel energie van. wow. het zijn wel even de voor- en kartrekkers van de maatschappij hè.
Ik zou daar geen hap door m'n keel kunnen krijgen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Superduurzaam, helemaal top, dat meen ik echt!
Nee ff serieus, ik zou daar zwaar afvallen ipv dichtgroeien.
oud nieuwsquote:
dus het komt door die kutterige klotekinderen. eikols.quote:
Ik wou het net vragen, dus nu haakt ze 15 cm en dat kost dan 15 euroquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:26 schreef goldenoldie het volgende:
armbandjes van Lot: 1 bol wol van de Wibra en 1 haaknaald
totale kosten 1 euro 45
verkocht voor: 15 euro
Nou dat was de chat !!quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik wou het net vragen, dus nu haakt ze 15 cm en dat kost dan 15 euro
Dat er gekken zijn die dat ervoor willen betalen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:26 schreef goldenoldie het volgende:
totale kosten 1 euro 45
en hoeveel armbandjes haal je uit een één bol wol.quote:
Als ze maar met hun kop op tv kunnen, hequote:Op donderdag 13 februari 2014 14:28 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat er gekken zijn die dat ervoor willen betalen.
quote:
ho.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
en hoeveel armbandjes haal je uit een één bol wol.
dat is wel meer producten uit het dagelijske leven zoquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:26 schreef goldenoldie het volgende:
totale kosten 1 euro 45
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:28 schreef Blackprinces het volgende:
Nou dit is zoooo niets voor mij maar uhhh...
Ik heb Ruud een kaartje gestuurd
Dat idee van je om je kleinzoon te laten knutselen en op MP verkopen was toch zo gek nog niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
en hoeveel armbandjes haal je uit een één bol wol.
Ja in de hoop dat Nico het overneemtquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:28 schreef HiDiHo het volgende:
Rienk zit ook maar een beetje met zijn pik te spelen
ze smelten de kazen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Als dat spul maar niet hiernaar toekomt, barricadeer de toegangspoorten, smelt de kazen !
Ze praat alsof ze het tegen kindjes heeftquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:29 schreef GekkePoes het volgende:
Vanas"Blijf er effe af, daar wor ik helemal zenuwachtig van, en dan doek helemal niks"
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:29 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ho.
hu.
zit weinig op die bol. want vooral heul veul geblaat hè.
nee hoor 100 gram is 250 meter
nou druk dan op die knopquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat is het een hysterisch mens die Vanessa.
Die is met "haar" keuken nog histerischer, dan Aikut met "haar" laptop.
"Kom op, laten hangen, niet aankomen, als je dat doet wordt ik helemaal hysterisch en doe dan niets meer."
Hahaha, hij is 6, maar ik denk dat hij me voor gek verklaart. Hij rekent en computert liever.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:29 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat idee van je om je kleinzoon te laten knutselen en op MP verkopen was toch zo gek nog niet.
vet wel. vet is t probleem niet. vet alom. vet genoeg. vet teveel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:31 schreef Blackprinces het volgende:
Nou Hakim ik weet niet of je zoon het later zo vet vind dat zijn verjaardag in utopia is gevierd
Vooral als hij de streams terug kijkt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:31 schreef Blackprinces het volgende:
Nou Hakim ik weet niet of je zoon het later zo vet vind dat zijn verjaardag in utopia is gevierd
"PAS OP NAT" kunnen ze beter uit voorzorg op het voorhoofd van Charlotte tatoeëren of zo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
Ha! Daar moeten ze gebruik van maken!quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:29 schreef GekkePoes het volgende:
Vanas"Blijf er effe af, daar wor ik helemal zenuwachtig van, en dan doek helemal niks"
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:31 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
vet wel. vet is t probleem niet. vet alom. vet genoeg. vet teveel.
Laat het Paul doen, die maakt er 8 per uur op een freesbankquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja in de hoop dat Nico het overneemt
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:31 schreef notturna het volgende:
[..]
Vooral als hij de streams terug kijkt.
Hij is 6 maanden toch? Komt wel goedquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:31 schreef Blackprinces het volgende:
6 maanden en nu al kansloos. ik vind het triest.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:32 schreef Parlay het volgende:
[..]
Hij is 6 maanden toch? Komt wel goed
Denk het ook wel ....quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:32 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik had het meer over dat 'aan zijn pik trekken'quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Laat het Paul doen, die maakt er 8 per uur op een freesbank
Niet als Vanass de verjaardagstaart aan snot gekookt heeft.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:32 schreef Parlay het volgende:
[..]
Iets ouder, in april wordt hij 1quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:32 schreef Parlay het volgende:
[..]
verbaast me niet met dat flauwe zooitjequote:Op donderdag 13 februari 2014 14:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jakkes, er zit geen zout op de patat.
Ach zijn pik dan ook wel in de freesbank.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik had het meer over dat 'aan zijn pik trekken'
Stuur een kaartjequote:Op donderdag 13 februari 2014 14:33 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
6 maanden en nu al kansloos. ik vind het triest.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:33 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga ff schaatsen kijken.....anders val ik in slaap van die gasten
cos & schaats!quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:33 schreef HiDiHo het volgende:
Ik wou al zeggen, ga er nou niet heen om ze uit te nodigen. Maar ik denk dat iedereen hier dat wel weet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Als dat spul maar niet hiernaar toekomt, barricadeer de toegangspoorten, smelt de kazen !
Dat zie ik Paul niet doen neequote:Op donderdag 13 februari 2014 14:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik had het meer over dat 'aan zijn pik trekken'
http://www.kijktvonline.nl/nederland1.phpquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:33 schreef HiDiHo het volgende:
hahaha ik moet altijd eerst 3 x lezen voor ik het snapquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:35 schreef Guiltypleasure het volgende:
Vanessa: 'ik ven frie mej ei lekkah'
De vreemdste combi ooit!quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:35 schreef Guiltypleasure het volgende:
Vanessa: 'ik ven frie mej ei lekkah'
Hmm..quote:
Dat zal het arme joch in ieder geval wel de eerste tien jaar van zijn leventje, tot vervelnds toe aan moeten horen, zonder zich er ook maar iets van te herinneren. Maar gelukkig heeft papa de video's nog.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:31 schreef Blackprinces het volgende:
frietje maggi is wel lekker, vreemd genoeg.quote:
Tja het is zout he? Azijn schijnt ook een goede combi te zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:36 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
frietje maggi is wel lekker, vreemd genoeg.
Het is ook meer de combi Vanass en eten die vreemd isquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:36 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het is ook meer de combi Vanass en eten die vreemd is
ja. en stokboordje friet, ook best lekker.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Tja het is zout he? Azijn schijnt ook een goede combi te zijn.
Iemand bestelde bij mij altijd een frietne appelmoes met mosterdquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:36 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
Azijnquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:36 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
dat klinkt utopischquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:37 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Iemand bestelde bij mij altijd een frietne appelmoes met mosterd
Net als de strips van Haagse Harry ook als Haagse moet ik dat hardop lezenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:35 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
hahaha ik moet altijd eerst 3 x lezen voor ik het snap
Nog nooit geprobeerd, toch maar eens doen.quote:
jahahaha iddquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Net als de strips van Haagse Harry ook als Haagse moet ik dat hardop lezen
Dan moet je die azijnpisser Dre uitwringenquote:
Gooi je er dan gewoon een scheut overheen of moet je dat dippen?quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:38 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dan van die dikke frieten met schil geftiuurd, Zou Vanas dat ook kunnen bakken?
lekekr hoor, friet en ei, de sanck frietei is ook wel lekkerquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:38 schreef notturna het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd, toch maar eens doen.
Ach ik gooi ook azijn over m'n boerenkool, dus over patat kan ook vast wel. Ik ga het doen.quote:
Rienk zei het al, "op het randje van de afgrond is het uitzicht het mooist, "quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:40 schreef Persefoneia het volgende:
Aike wil elke dag het geld goed in de gaten gaan houden want het gaat nu echt heeeeeeeeel hard.
Best op tijd wel, die constatering.
Beetje sprenkelen. Ik heb gezocht naar zout/azijn strooier combi maar dat is lastig te vinden helaas. Engeland zal dat wel makkelijker te koop zijn denk ik.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gooi je er dan gewoon een scheut overheen of moet je dat dippen?
met 'in de gaten houden' kom je er ook niet. ik hou mijn saldo ook in de gaten. net zo lang tot ik ga huilen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:40 schreef Persefoneia het volgende:
Aike wil elke dag het geld goed in de gaten gaan houden want het gaat nu echt heeeeeeeeel hard.
Best op tijd wel, die constatering.
Je ziet het dan wel ineens van heel dichtbij.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:41 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Rienk zei het al, "op het randje van de afgrond is het uitzicht het mooist, "
En dan gaat het ineens hard naar beneden,
brrrr, ik zou in de uk gaan wonen met je azijnquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:41 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach ik gooi ook azijn over m'n boerenkool, dus over patat kan ook vast wel. Ik ga het doen.
vrolijkquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:42 schreef rokkutsaains het volgende:
[ afbeelding ]
Aike geniet van haar zoveelste wortel met pindakaas
Wie weet woon ik daar al.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
brrrr, ik zou in de uk gaan wonen met je azijn
Andijviestamp ookquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:41 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach ik gooi ook azijn over m'n boerenkool, dus over patat kan ook vast wel. Ik ga het doen.
Ga schilderenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:41 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
met 'in de gaten houden' kom je er ook niet. ik hou mijn saldo ook in de gaten. net zo lang tot ik ga huilen.
nos.nl heeft geen reclamequote:Op donderdag 13 februari 2014 14:35 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
http://www.kijktvonline.nl/nederland1.php
stream 7
Plantenspuitquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:41 schreef Parlay het volgende:
[..]
Beetje sprenkelen. Ik heb gezocht naar zout/azijn strooier combi maar dat is lastig te vinden helaas. Engeland zal dat wel makkelijker te koop zijn denk ik.
Ja dat denk ik ook. Daar nooit fish &chips gegeten .Wel ons soort chips met azijnsmaak en zout. Dat was geen succes ;-)quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:41 schreef Parlay het volgende:
[..]
Beetje sprenkelen. Ik heb gezocht naar zout/azijn strooier combi maar dat is lastig te vinden helaas. Engeland zal dat wel makkelijker te koop zijn denk ik.
Dat zei Rienk? Dat stond ook op de jas van Ruut.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:41 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Rienk zei het al, "op het randje van de afgrond is het uitzicht het mooist, "
En dan gaat het ineens hard naar beneden,
den koo zie se engliesj oetopijaquote:
Had niet gelijk het idee dat het pindakaas wasquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:42 schreef rokkutsaains het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:43 schreef GekkePoes het volgende:
Echt een enorme vrachtwagen met hout
Chauffeur zei tegen de hond: haren goed en mooi zittenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:43 schreef GekkePoes het volgende:
Echt een enorme vrachtwagen met hout
Die smiley is dat die man van The A-team?quote:
dan had je het al lang een keer over je patat gehadquote:
Ik zei ook wie weet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:43 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
den koo zie se engliesj oetopija
Net een gestoord wijf die je bedreigt met een wortel die in de stront is gedoopt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:42 schreef rokkutsaains het volgende:
[ afbeelding ]
Stort die loods maar vol met spullen zodat we deze mensen niet meer zoveel hoeven te zien.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:44 schreef marjan64 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en dan ook nog 2000 kilo kleding![]()
![]()
Dat kreng pik ook alles in.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:45 schreef katniss het volgende:
Andrea: leuk dan kan ik meubeltjes maken.
Gebakken aardappelen op brood?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:45 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Mijn vader (engels) at ook gebakken aardappelen met azijn op brood. Brrrr
engelse vader. moest je dan de vuilniszakken aan de overkant zetten?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:45 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Mijn vader (engels) at ook gebakken aardappelen met azijn op brood. Brrrr
Dré verdonkeremaant dat wel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:46 schreef beequeen het volgende:
Andrea: oh wat leuk, kan ik meubeltjes maken.
Helaas is het voor de sportschoolspullen.
Ze wordt ook overal buiten gehouden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:46 schreef beequeen het volgende:
Andrea: oh wat leuk, kan ik meubeltjes maken.
Helaas is het voor de sportschoolspullen.
godverquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:46 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
engelse vader. moest je dan de vuilniszakken aan de overkant zetten?
Die vliegt er op weg.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dré verdonkeremaant dat wel.
18 graden daar ;-)quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Olympische WINTERspelen.
Het lijkt Utopia wel, daar breekt de winter ook niet door.
[ afbeelding ]
Of zakt er overheen.quote:
zit die Russen ook niet mee hequote:Op donderdag 13 februari 2014 14:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Olympische WINTERspelen.
Het lijkt Utopia wel, daar breekt de winter ook niet door.
[ afbeelding ]
Oh jee niemand gunt haar d'r meubeltjes. Ze kunnen het toch wel met haar delen? Die gaat vanmiddag weer krokodillentranen janken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:46 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
En toen zei die "Van van de sportschool hé"
Andrea meteen teleurgesteld
Heatertjesquote:
tssk Oma toch!quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:48 schreef oma-Nijn het volgende:
o
[..]
Of zakt er overheen.Ze zal ongetwijfeld ook wel de hoer hebben gespeeld of zo
nee precies. arm volk, zoveel meegemaakt. en dan niet kunnen streamen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:48 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
zit die Russen ook niet mee he
quote:
Heeft Dré wel in een klap het beste inkomen van allemaal.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:48 schreef oma-Nijn het volgende:
o
[..]
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:48 schreef oma-Nijn het volgende:
o
[..]
ja je zal de hoofdprijs moeten betalen voor haar.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heeft Dré wel in een klap het beste inkomen van allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |