Heerlijk hèquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:13 schreef GekkePoes het volgende:
Wat praat Aike ineens zacht met en zwoele stem
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Glamoramanu voel ik me bijna nergens te goed voor, maar ......
en bij losers kom je bij Harold uitquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als je daarna op 'brandende tiefuszooi' klikt, kom je bij Peter uit
zucht. nee maar met flinke rugproblemen werd den oermensch geen 80. nog geen 30.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
want rugproblemen heb je alleen op je 80ste
zucht dat is de stelling ook helemaal niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:14 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
zucht. nee maar met flinke rugproblemen werd den oermensch geen 80. nog geen 30.
en mijn stelling had betrekking op Rienk in deze context.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet ik, was ook gewoon een correctie op je stelling
Oh, ik dacht terug in de loodsquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:14 schreef danilel het volgende:
[..]
en bij losers kom je bij Harold uit
zucht. nee. steun. zucht. nee idd. diepe diepe zucht.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
zucht dat is de stelling ook helemaal niet.
Ah, ik heb wel eens wat aangehaald zien worden in NWS, maar wat een platte, oninteressante drek is dat zeg.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor Utopia had ik er zelfs nog nooit van gehoord
He ze heeft haar taxi vast, gaat ze weg?quote:
och arme, gaat hetquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:15 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
zucht. nee. steun. zucht. nee idd. diepe diepe zucht.
soms, als ik écht in een dal zit, mentaal op, moreel stuurloos....dan zet ik even de streams aan. ter inspiratie. en dan kan ik er weer tegen. krijg er zooooo veel energie van. wow. het zijn wel even de voor- en kartrekkers van de maatschappij hè.quote:
of er komt geen geld binnen of er zijn geen inkomsten, niet beidequote:
En het is niet onwaarschijnlijk dat ze wel eens wat uit de duim zuigen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah, ik heb wel eens wat aangehaald zien worden in NWS, maar wat een platte, oninteressante drek is dat zeg.
dan zijn de erwten nu halfgaar in haar wereld.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:17 schreef Voxs het volgende:
Vanes is om 12.00 ofzo gaan koken. Staat het nog steeds op?
Nee, want dat wil ik nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
He ze heeft haar taxi vast, gaat ze weg?
Hamburgers zijn niet zo snel klaar hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:17 schreef Voxs het volgende:
Ja toch?,. hamburgers moeten minimaal een uur in de jus doorkoken, om alle smaak eruit te trekkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:17 schreef Voxs het volgende:
Minimaal 3 uur koken!quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:18 schreef notturna het volgende:
[..]
Hamburgers zijn niet zo snel klaar hoor.
te smerig gewoon!quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:18 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ja toch?,. hamburgers moeten minimaal een uur in de jus doorkoken, om alle smaak eruit te trekken
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:18 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ja toch?,. hamburgers moeten minimaal een uur in de jus doorkoken, om alle smaak eruit te trekken
en dat is dan alleen nog mis en placequote:Op donderdag 13 februari 2014 14:18 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
erg mice placed ja ;-)quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:19 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
en dat is dan alleen nog mis en place
het uitladen is al sport genoeg.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er komt zo een berg hout om sporttoestellen te maken.
Als Alcopaul er maar geen plannen met dat hout gaat maken.
Ze heeft hoop ik wel de uien in het hamburgerevet gebakkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:19 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
en dat is dan alleen nog mis en place
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
erg mise placed ja ;-) ehm edit moest dit zijn
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:19 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ze heeft hoop ik wel de uien in het hamburgerevet gebakken
die staan al sinds zondag te weken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:19 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Er staat ook een schaal met gekookte eieren bij. Het maakt bij haar ook geen reet uit of het smaakt bij elkaar, als het maar gekookt is.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:20 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
[..]
die staan al sinds zondag te weken.
blancheren lijkt me ook zo watquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er staat ook een schaal met gekookte eieren bij. Het maakt bij haar ook geen reet uit of het smaakt bij elkaar, als het maar gekookt is.
Uien in water wekenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:20 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
[..]
die staan al sinds zondag te weken.
Die zijn tot snot gebakken/gekookt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:19 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat de anderen kieskeurig zijn, Die zijn al lang blij dat er voor ze gekookt wordt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er staat ook een schaal met gekookte eieren bij. Het maakt bij haar ook geen reet uit of het smaakt bij elkaar, als het maar gekookt is.
ofquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sta je dan te wachten tot het opgedroogd is.
Je had er ook: "PAS OP NAT" op kunnen zetten.
[ afbeelding ]
Staat er nou STOP NET? op van netjes?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zou mijn eigen eten makenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:22 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Dit lijkt me zo vies, dan maar liever een vet lapje van Mc Donalds. Maar ik hoor ze zeggen: ow wat lekkerrrrr Wat zijn die mensen thuis gewend dan?
Rustig maar, komt goed [/aaioverbol]quote:
Ze wil gewoon niet dat je over dat laminaat loopt. Het staat er al sinds weet ik wanneerquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dan heb je gelijk je toetje erbij. Dat scheelt weer vaat.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]Rijst eroverheen met aardbeienjam en we hebben een feestmaal.. gatverdamme.
Vanas bakt frietjes per portiequote:Op donderdag 13 februari 2014 14:24 schreef Voxs het volgende:
Ze eten allemaal apart, de patatjes zullen wel goed gebakken zijn dan.
Superduurzaam, helemaal top, dat meen ik echt!quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:24 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dan heb je gelijk je toetje erbij. Dat scheelt weer vaat.
Knap hoor!quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:25 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Vanas bakt frietjes per portie
Ik kan niet wachten op het Utopia kookboek.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:25 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
gewoon allesin de blender, dan 6 uur koken, hatsikidee smullen en slobberen
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:25 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
nu? überhaupt? in haar leven?
ik pak dan gewoon de naald, en spuit me van de planeetquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:17 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
soms, als ik écht in een dal zit, mentaal op, moreel stuurloos....dan zet ik even de streams aan. ter inspiratie. en dan kan ik er weer tegen. krijg er zooooo veel energie van. wow. het zijn wel even de voor- en kartrekkers van de maatschappij hè.
Ik zou daar geen hap door m'n keel kunnen krijgen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Superduurzaam, helemaal top, dat meen ik echt!
Nee ff serieus, ik zou daar zwaar afvallen ipv dichtgroeien.
oud nieuwsquote:
dus het komt door die kutterige klotekinderen. eikols.quote:
Ik wou het net vragen, dus nu haakt ze 15 cm en dat kost dan 15 euroquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:26 schreef goldenoldie het volgende:
armbandjes van Lot: 1 bol wol van de Wibra en 1 haaknaald
totale kosten 1 euro 45
verkocht voor: 15 euro
Nou dat was de chat !!quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik wou het net vragen, dus nu haakt ze 15 cm en dat kost dan 15 euro
Dat er gekken zijn die dat ervoor willen betalen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:26 schreef goldenoldie het volgende:
totale kosten 1 euro 45
en hoeveel armbandjes haal je uit een één bol wol.quote:
Als ze maar met hun kop op tv kunnen, hequote:Op donderdag 13 februari 2014 14:28 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat er gekken zijn die dat ervoor willen betalen.
quote:
ho.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
en hoeveel armbandjes haal je uit een één bol wol.
dat is wel meer producten uit het dagelijske leven zoquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:26 schreef goldenoldie het volgende:
totale kosten 1 euro 45
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:28 schreef Blackprinces het volgende:
Nou dit is zoooo niets voor mij maar uhhh...
Ik heb Ruud een kaartje gestuurd
Dat idee van je om je kleinzoon te laten knutselen en op MP verkopen was toch zo gek nog niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
en hoeveel armbandjes haal je uit een één bol wol.
Ja in de hoop dat Nico het overneemtquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:28 schreef HiDiHo het volgende:
Rienk zit ook maar een beetje met zijn pik te spelen
ze smelten de kazen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Als dat spul maar niet hiernaar toekomt, barricadeer de toegangspoorten, smelt de kazen !
Ze praat alsof ze het tegen kindjes heeftquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:29 schreef GekkePoes het volgende:
Vanas"Blijf er effe af, daar wor ik helemal zenuwachtig van, en dan doek helemal niks"
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:29 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ho.
hu.
zit weinig op die bol. want vooral heul veul geblaat hè.
nee hoor 100 gram is 250 meter
nou druk dan op die knopquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat is het een hysterisch mens die Vanessa.
Die is met "haar" keuken nog histerischer, dan Aikut met "haar" laptop.
"Kom op, laten hangen, niet aankomen, als je dat doet wordt ik helemaal hysterisch en doe dan niets meer."
Hahaha, hij is 6, maar ik denk dat hij me voor gek verklaart. Hij rekent en computert liever.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:29 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat idee van je om je kleinzoon te laten knutselen en op MP verkopen was toch zo gek nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |