quote:
het is beidequote:Op donderdag 13 februari 2014 13:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Laura zei: "We gaan lekker friet eten zo, jongens."
HET IS PATAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niet lang meer. Nog even en het is de maaginhoud van voornamelijk Lotte.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:
Godsakke, daar zal mijn dochter mee thuiskomenquote:
ik zou hem doenquote:
Patates Fritesquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
gaat ze het net zo lang laten koken dan als ze met de rest doet?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja toch, gewoon omdat het kanquote:
Twe keer frituren , moet wel want anders is het nie gaar.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:40 schreef Inca het volgende:
[..]
gaat ze het net zo lang laten koken dan als ze met de rest doet?
vragen of er plek is voor je?quote:
Met de nadruk op kunnenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:40 schreef Flow3r het volgende:
Aike houdt niet zo van vrouwenbillen , maar die kunnen best sexy zijn
nou ja iets knappers zit er nietquote:
quote:
Dus ze houdt niet van zichzelf. Ik zou er een workshop met flipover tegenaan gooienquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:40 schreef Flow3r het volgende:
Aike houdt niet zo van vrouwenbillen , maar die kunnen best sexy zijn
bloody hellquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:41 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
OT Els Borst door misdrijf om het leven gekomen
Verschrikkelijk!quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:41 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
nuance svp, waarschijnlijkquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:41 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Oh jeetje. Even naar NWS dan maar.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:41 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
True. Emil is te gespierd, Rienk te papperig, Paul is stuk, Gio weet zelf niet dat ie bestaat, Hakim....gewoon nee.quote:
en dan te bedenken dat ik op vrouwen valquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:46 schreef Parlay het volgende:
[..]
True. Emil is te gespierd, Rienk te papperig, Paul is stuk, Gio weet zelf niet dat ie bestaat, Hakim....gewoon nee.
Vergeet ik nou iemand.O, Jimmy.........
Jimmy is een belegen stuk, wel lekkerquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:46 schreef Parlay het volgende:
[..]
True. Emil is te gespierd, Rienk te papperig, Paul is stuk, Gio weet zelf niet dat ie bestaat, Hakim....gewoon nee.
Vergeet ik nou iemand.O, Jimmy.........
ze maken stuiterballen vd biomarktquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:47 schreef beequeen het volgende:
Staan die hamburgers nu al die tijd al te pruttelen?
he jonge hequote:
getver, die doe je toch om en om?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:47 schreef beequeen het volgende:
Wat?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:45 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk!
Roemenen? Bulgaren?
Tuurlijk. Als Vanas iets laat verpieteren doet ze dat ook grondig.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:47 schreef beequeen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |