SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!
3x links is ook rechts
When a yawn turns beautiful: https://www.youtube.com/watch?v=GZlJo4Bvzt4
Dat is je eerste ingeving?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:45 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk!
Roemenen? Bulgaren?
dat merken ze vanzelf welquote:
*kuck* sarcasme *kuch*quote:
is precies een kwart van honderd? staat mooier?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:50 schreef Grunge. het volgende:
Logica weer bij Laura. Waarom zou je in hemelsnaam liever 25 dan 24 willen zijn?
Dat is idd het eerste wat ik dacht ja, Verschrikkelijk!quote:
In elk geval meer voedingstoffen dan in heel veel water doorgekookte groentes.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:51 schreef Grunge. het volgende:
Dat gepraat over gezond eten de hele tijd en in dezelfde zin 'patat' en 'hamburger' zeggen.
Zie er geen enkele grap in i.i.gquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Roemenen: mensen uit Roemenië
Bulgaren: mensen uit Bulgarije
Dat je dat niet weet
Getal-wise kan ik het me wel voorstellen (al vind ik dan zelf 24 wel mooier), maar haar argument was dat het volwassener stond. Tja...quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
is precies een kwart van honderd? staat mooier?
Waarheidquote:
neen, dan had ik dat getypt.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Roemenen: mensen uit Roemenië
Bulgaren: mensen uit Bulgarije
Dat je dat niet weet
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
neen, dan had ik dat getypt.
Dat verschrikkelijk! Is gewoon sarcasme
The Cubequote:
Dat is helemaal geen sarcasme! Ik vind het verschrikkelijk!quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
neen, dan had ik dat getypt.
Dat verschrikkelijk! Is gewoon sarcasme
die hamburgers staan al een uur leren lappen te worden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:51 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
In elk geval meer voedingstoffen dan in heel veel water doorgekookte groentes.
En dan denk je gelijk:"Oh de joden zullen het wel gedaan hebben."quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:53 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen sarcasme! Ik vind het verschrikkelijk!
Nou, hier ga ik verder niet op in.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:54 schreef community het volgende:
[..]
En dan denk je gelijk:"Oh de joden zullen het wel gedaan hebben."
dan vind ik je roemenen? bulgaren? eronder zo mogelijk nog ergerquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:53 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen sarcasme! Ik vind het verschrikkelijk!
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:54 schreef Achteraf-8 het volgende:
Rienk heeft een slechte houding. Koop goeie schoenen dan, doet wonderen
Waarom niet?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:55 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nou, hier ga ik verder niet op in.
ik vidn er nisk van, ken dat mens niet kan niet al het leed van de wereld op mijn schouders dragenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:52 schreef community het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg trouwens.
Hoeft ook niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind er nisk van, ken dat mens niet kan niet al het leed van de wereld op mijn schouders dragen
Dit is Fok hier gaan dingen zoals ze gaan en is humor soms hard, scherp en bijtend. Wat hier in de cos gebeurt is naar Fokse maatstaven best lievv, kijk eens rond . Mootie lag (weer) op de loer en verdiende een antwoord wat mij betreft, ze overleeft het wel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:51 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Zie er geen enkele grap in i.i.g
Omdat jij het nu over joden gaat praten. Ik weet dat Roemenen en Bulgaren actief zijn in deze buurt qua woninginbraken.quote:
pfoe weer een last van mijn schoudersquote:
Iets over een DJ geloof ikquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:57 schreef Clank het volgende:
Iemand meegekregen wat voor 'geweldig' plan Gio heeft?
Gaan ze niet zelf draaien?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:58 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Iets over een DJ geloof ik
Het gaat hier over moord. Ik vind het een erg voorbarige conclusie.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:57 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Omdat jij het nu over joden gaat praten. Ik weet dat Roemenen en Bulgaren actief zijn in deze buurt qua woninginbraken.
Ik denk dat Andrea dat ook wel kan.quote:
Die kan wel wat Goa gaan draaien inderdaadquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Andrea dat ook wel kan.
dus bij een moord denk je gelijk aan bulgaren en roemenen ? недалновидна пиле !quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:57 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Omdat jij het nu over joden gaat praten. Ik weet dat Roemenen en Bulgaren actief zijn in deze buurt qua woninginbraken.
Glaasje draaien en geesten oproepen ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Andrea dat ook wel kan.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:02 schreef Achteraf-8 het volgende:
[..]
Glaasje draaien en geesten oproepen ja.
on topic pleasequote:Op donderdag 13 februari 2014 14:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus bij een moord denk je gelijk aan bulgaren en roemenen ? недалновидна пиле !
ik vidn isa ook wel leuk maar die full frontal lach doet meer slechts dan goedsquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Die bewonderaar had gelijkIsa heeft inderdaad een killer-smile +O
[ afbeelding ]
ga ergens anders de mod uithangen johquote:
Heerlijke gulle lach en een paar prachtige witte tanden. Niets mis mee.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vidn isa ook wel leuk maar die full frontal lach dat meer slecht dan goed
opzich niet maar die cap laat der zo'n raar squinten mer der ogen en der neus staat zo raarquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heerlijke gulle lach en een paar prachtige witte tanden. Niets mis mee.
zijn zoontje komt langsquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Begint schimmelrat weer over een kinderstoeltje.
EN wel commentaar hebben op anderen als die nutteloos met het hout omgaan.
Wat voor meerwaarde heeft zo'n kinderstoeltje, behalve voor persoonlijk gebruik?
Voor als zijn zoontje op bezoek komt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Begint schimmelrat weer over een kinderstoeltje.
EN wel commentaar hebben op anderen als die nutteloos met het hout omgaan.
Wat voor meerwaarde heeft zo'n kinderstoeltje, behalve voor persoonlijk gebruik?
er staat behalve persoonlijk gebruikquote:
geen drol johquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:06 schreef HiDiHo het volgende:
Wat kost dat? Ruud de Wild laten draaien?
schoenen hebben niks met je houding te makenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:54 schreef Achteraf-8 het volgende:
Rienk heeft een slechte houding. Koop goeie schoenen dan, doet wonderen
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:05 schreef Persefoneia het volgende:
http://glamora.ma/2014/02/paul_uit_utopia_is_leven_niet.html
Vergeet hij te vragen. Straks heeft Ruud gedraaid en komt er een fikse rekening op de tafel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:06 schreef HiDiHo het volgende:
Niet van Utopia BVquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:07 schreef community het volgende:
Ruud de wild staat toch allang al op de loonlijst?
wel als je slechte schoenen hebtquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:07 schreef Elzelina het volgende:
[..]
schoenen hebben niks met je houding te maken
geen drol, zal wel een vrienden dienstje zijn, Ruud is daar trouwens al geweest toen ze er nog niet in zatenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:06 schreef HiDiHo het volgende:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:05 schreef Persefoneia het volgende:
http://glamora.ma/2014/02/paul_uit_utopia_is_leven_niet.html
Ruud de Wild? Ja hoor die wil wel. Volgende week? Ja hoor dan kan-ie wel.quote:
G.D.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:06 schreef HiDiHo het volgende:
En dat verbaast je nog?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gejat idee nummer 3 van Giorgio
1. Cornhole
2. Toilet met ingebouwde aquarium
3. Vrijgezellenfeest (idee van Peter)
Die gast kan werkelijk niet zelf iets bedenken.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:07 schreef Elzelina het volgende:
[..]
schoenen hebben niks met je houding te maken
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
wel als je slechte geen schoenen hebt
Dat bedoel ik ook. Waarom het hout voor één bezoekje gebruiken?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:05 schreef community het volgende:
[..]
Voor als zijn zoontje op bezoek komt.
weet ik, was ook gewoon een correctie op je stellingquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:09 schreef Elzelina het volgende:
[..]
ja, maar dat is bij Rienk niet van toepassing
onzin, oermensen hadden allemaal rugproblemen zeker?quote:
och Aike tochquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Glamoramanu voel ik me bijna nergens te goed voor, maar ......
Voor Utopia had ik er zelfs nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Glamoramanu voel ik me bijna nergens te goed voor, maar ......
die werden ook en masse in de 80quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
onzin, oermensen hadden allemaal rugproblemen zeker?
Als je daarna op 'brandende tiefuszooi' klikt, kom je bij Peter uitquote:
toontje vuvuzela nu?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:13 schreef GekkePoes het volgende:
Wat praat Aike ineens zacht met en zwoele stem
want rugproblemen heb je alleen op je 80stequote:Op donderdag 13 februari 2014 14:13 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
die werden ook en masse in de 80
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |