SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaah wat ben jij tof zeg.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:29 schreef Copycat het volgende:
Kijk het voetbalknulletje zichzelf een stoertje vinden. Schattig.
Aai over je stoere bolletje.quote:
Vrouwmens.quote:
Oké vrouwmensquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vrouwmens.
Ook daarvoor niks te danken, knulletje.
Ga nu maar weer met je vriendjes buitenspelen. Je mama roept je vast wel als je vissticks klaar zijn.
Ik stream amper, maar wat jij wil, knul. Maakt mij verder niet uit hoor, als jouw balletjes in gaan dalen van mislukte pogingen tot bashes moet je dat vooral blijven doen. Ik vind het wel vermakelijk, zo'n klunzig knulletje dat denkt een man te zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:45 schreef Syntix het volgende:
Oké vrouwmensGa jij maar fijn utopia kijken, omdat je leven doelloos is en een verbetering daarvan een utopia voor jou zou zijn.
Jammer dat je ze niet mag posttenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:53 schreef Copycat het volgende:
En stoere dm's zijn ook echt heel stoer.
Dag knul.
Je mist er niks aan, hoor. Voorspelbaar niveautje kleuterklas.quote:
Zichzelf zo voor lul zetten is al genoegquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je mist er niks aan, hoor. Voorspelbaar niveautje kleuterklas.
Een voetbalvriendje gaat nog even door in het kijkcijfertopic.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:41 schreef Soury het volgende:
Zichzelf zo voor lul zetten is al genoeg
Ohh... Even loerenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een voetbalvriendje gaat nog even door in het kijkcijfertopic.
Geen eigenwaarde, die knulletjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |