SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaah wat ben jij tof zeg.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:29 schreef Copycat het volgende:
Kijk het voetbalknulletje zichzelf een stoertje vinden. Schattig.
Aai over je stoere bolletje.quote:
Vrouwmens.quote:
Oké vrouwmensquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vrouwmens.
Ook daarvoor niks te danken, knulletje.
Ga nu maar weer met je vriendjes buitenspelen. Je mama roept je vast wel als je vissticks klaar zijn.
Ik stream amper, maar wat jij wil, knul. Maakt mij verder niet uit hoor, als jouw balletjes in gaan dalen van mislukte pogingen tot bashes moet je dat vooral blijven doen. Ik vind het wel vermakelijk, zo'n klunzig knulletje dat denkt een man te zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:45 schreef Syntix het volgende:
Oké vrouwmensGa jij maar fijn utopia kijken, omdat je leven doelloos is en een verbetering daarvan een utopia voor jou zou zijn.
Jammer dat je ze niet mag posttenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:53 schreef Copycat het volgende:
En stoere dm's zijn ook echt heel stoer.
Dag knul.
Je mist er niks aan, hoor. Voorspelbaar niveautje kleuterklas.quote:
Zichzelf zo voor lul zetten is al genoegquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je mist er niks aan, hoor. Voorspelbaar niveautje kleuterklas.
Een voetbalvriendje gaat nog even door in het kijkcijfertopic.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:41 schreef Soury het volgende:
Zichzelf zo voor lul zetten is al genoeg
Ohh... Even loerenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een voetbalvriendje gaat nog even door in het kijkcijfertopic.
Geen eigenwaarde, die knulletjes.
Van de sociale werkplaats?quote:
Welke winterquote:
Lekker rustig op de wegquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verrek, de voorjaarsvakantie is begonnen
Hoi,quote:
Pubers die in een tussenuur zich vervelen. Hulde dat je er tijd aan besteedtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:21 schreef Speedball het volgende:
[..]
Hoi,
Ik kon me vroeger altijd ergeren aan mensen die zaten te zeiken over voetbal, en waarom sommige mensen dan ook echt alles van hun club volgen en op internet met andere mannen over mannen praten. Ik vind het ook leuk om over voetbal te praten en werd wel eens gek van het commentaar van andere als ik samen met een maat een wedstrijd analyseerden
Waarom zou je iets een gedrocht noemen als je niet echt iets ervan weet of niet in een bepaalde flow zit. Leven en laten leven werkt in mijn ogen nog altijd het best, we kunnen nu eenmaal niet allemaal hetzelfde tijdverdrijf hebben en alles hetzelfde leuk vinden. Dit zou overigens niet al te best zijn voor de werkgelegenheid. 1 tv zender 1 radio zender 1 sport maar goed je begrijpt dit denk ik wel.
Ik heb zelf niet zoveel met een hoop andere subfora maar ik ga niet in elke sub posten dat ik het kut vind. Ik snap namelijk niet wat mensen er aan hebben dat ik iets kut vind, soort van onzinnig.
Ik ben erg trots op jouw dat je het iig in de SC heb geplaatst en niet in een ander topique, beter was geweest om dit te melden in KLB.
Nou succes en een prettig weekend
proost!
Blijf dan hier weg ja, je maatje postte hier alquote:
Ja, ik ga ook maar eens die kant op .....quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Blijf dan hier weg ja, je maatje postte hier al
Sommige hooligans zijn wel welkomquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook maar eens die kant op .....
Ik ben dan ook echt een harde kern hooligan van F-sidequote:
Ja. Gelukkig wel.quote:
Die snotneuzen komt echt door die kwakkelwinter, het is hier ook halen en brengen met neusdruppels en paracetamollenquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Zichzelf zo voor lul zetten is al genoeg
Zo zitten ze hier ook. Vermakelijk trouwens dat als er een komt en dan lik op stuk krijgt dan komen de vriendjes helpen.quote:
Hier ik help je.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:06 schreef Disana het volgende:
Ik ben deze winter nog niet één keer verkouden geweest.
Gauw afkloppen.
Het stelde ook niet veel voor gelukkig, ik kan soms er weken mee bezig zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:06 schreef Disana het volgende:
Ik ben deze winter nog niet één keer verkouden geweest.
Gauw afkloppen.
Dat kan heel irritant zijn. Gelukkig zijn er neusdruppels.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Het stelde ook niet veel voor gelukkig, ik kan soms er weken mee bezig zijn.
Waarschijnlijk zijn ze hier gekomen door de ttquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:16 schreef itsme het volgende:
[..]
[..]
Zo zitten ze hier ook. Vermakelijk trouwens dat als er een komt en dan lik op stuk krijgt dan komen de vriendjes helpen.Zo schattig.
En behangstomersquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan heel irritant zijn. Gelukkig zijn er neusdruppels.
Echtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn ze hier gekomen door de tt
Helpt de griepprik dan ook tegen verkoudheid?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:23 schreef itsme het volgende:
Ik was jaren niet verkouden. Nu kom ik elk jaar in aanmerking voor de griepprik. Dit jaar vergeten en het lijkt wel alsof de duvel er mee speelt. Ik ben nu al 2 maanden iedere keer beetje verkouden, beter, en weer verkouden etcetera. Kan niet met die prik te maken hebben dacht ik maar toch....
Griep en verkoudheid zijn niet echt het zelfde.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:23 schreef itsme het volgende:
Ik was jaren niet verkouden. Nu kom ik elk jaar in aanmerking voor de griepprik. Dit jaar vergeten en het lijkt wel alsof de duvel er mee speelt. Ik ben nu al 2 maanden iedere keer beetje verkouden, beter, en weer verkouden etcetera. Kan niet met die prik te maken hebben dacht ik maar toch....
Als je verder geen last hebt zou ik het lekker niet doen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:32 schreef itsme het volgende:
Nee daarom scheef ik ook dat ik aanneem dat het niets met elkaar te maken heeft maar gewoon beetje toeval en pech. Maar toch neem ik volgend jaar weer die prik.
Krijg jij ook een hele dikke arm?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:36 schreef Disana het volgende:
Ik krijg ook elk jaar de griepprik. Dat heeft niets met 'last hebben van' te maken, maar met preventie.
Nee, niet dik, maar de prikplek werd wel stijf en pijnlijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:41 schreef itsme het volgende:
[..]
Krijg jij ook een hele dikke arm?
Laatste keer werd mijn arm beetje dik en rood en deed zeer als ik de plek aanraakte.Mijn moeder had het ook dus vroeg me af of anderen dat ook hadden en nu zie ik een slachtoffer aan wie ik dot kan vragen...Disana.
thanks.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, niet dik, maar de prikplek werd wel stijf en pijnlijk.
Ach, dat beetje ongemak weegt niet op tegen het voorkomen van een lelijke griepaanval natuurlijk. Ik ben er wel blij mee.quote:
Hey heksie.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:45 schreef Toverheks het volgende:
De griepprik kloteding maar blij dat ze er zijn
Ja ik ook dan maar paar dagen pijn aan mijn arm maar volgend jaar weer een.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, dat beetje ongemak weegt niet op tegen het voorkomen van een lelijke griepaanval natuurlijk. Ik ben er wel blij mee.
Dat zou logistiek een heisa van jewelste worden met al die lijken ineensquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:50 schreef itsme het volgende:
Ja ik ook dan maar paar dagen pijn aan mijn arm maar volgend jaar weer een.
Ik zei laatst tegen iemand (Ik lees te veel sf) de griepprik is een perfect ding om de zieken en zwakken in een keer te vernietigen.
Doe er een dodelijk virus in ben je van de chronisch zieken en ouderen verlost.
Hey Itsme, de griepprik voelt altijd een beetje pijnlijk aan, ik zat er echt verleden jaar tegen aan te hikken zal ik wel of niet, krijg hem al jaren, maar voor de zekerheid he toch gedaan en op aanraden van mijn HA. ach als je ademt krijg je ook van alles binnen, ben toch wel blij dat het bestaatquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:50 schreef itsme het volgende:
[..]
Hey heksie.
[..]
Ja ik ook dan maar paar dagen pijn aan mijn arm maar volgend jaar weer een.
Ik zei laatst tegen iemand (Ik lees te veel sf) de griepprik is een perfect ding om de zieken en zwakken in een keer te vernietigen.
Doe er een dodelijk virus in ben je van de chronisch zieken en ouderen verlost.
Ja ik kan die pijn wel handelen maar ben het gewoon helemaal vergeten. Dacht er 1 feb pas aan en toen was het niet echt meer nodig.thxquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hey Itsme, de griepprik voelt altijd een beetje pijnlijk aan, ik zat er echt verleden jaar tegen aan te hikken zal ik wel of niet, krijg hem al jaren, maar voor de zekerheid he toch gedaan en op aanraden van mijn HA. ach als je ademt krijg je ook van alles binnen, ben toch wel blij dat het bestaat
Heb je die film al gezien " Behind the Candelabra " was tof en gister deze gekeken "Chez Nous" een Nederlandse film, leuk wel. Met Yomas Acda, John Leddy (een toffe rol) en Peter Faber.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:45 schreef Toverheks het volgende:
De griepprik kloteding maar blij dat ze er zijn
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:57 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja ik kan die pijn wel handelen maar ben het gewoon helemaal vergeten. Dacht er 1 feb pas aan en toen was het niet echt meer nodig.thx
Doen, het is een klassieker.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:59 schreef itsme het volgende:
Disana. O thanks. heb even gegoogled maar lijkt me een goede film. Kijk haast nooit films meer maar ga kijken of ik deze kan downloaden.
Oh die moet ik nog kijken, ben nog met mijn serie bezig maar zet ook even Chez Nous op het lijstjequote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je die film al gezien " Behind the Candelabra " was tof en gister deze gekeken "Chez Nous" een Nederlandse film, leuk wel. Met Yomas Acda, John Leddy (een toffe rol) en Peter Faber.
Luchtig maar leuke plaatjes wel
In de shoarma tentquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:57 schreef TigerXtrm het volgende:
Was ik net lekker uit eten met mijn meissie, komt Harold ineens binnen lopen met zijn alien trui
Leuk, wilde hij herkend worden of gedroeg hij zich als een normale nederlander en geen BNerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:57 schreef TigerXtrm het volgende:
Was ik net lekker uit eten met mijn meissie, komt Harold ineens binnen lopen met zijn alien trui
Ik heb nog een foto van mij en Peter Faber bij mij thuisquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh die moet ik nog kijken, ben nog met mijn serie bezig maar zet ook even Chez Nous op het lijstje
Oh wat leuk ja dat is een leuke vent nog steeds om te zien, hij is al op leeftijd he, ook een schuimmacheerder geweest vroegerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nog een foto van mij en Peter Faber bij mij thuis
Heb je niet gegeten?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:05 schreef Speedball het volgende:
[..]
zeau fuck yeah nom nom broodje shoarma zou er goed in gaan
ff 2 boterhammen rond 16.30. niet genoeg, drink net mn 3e biertje en begin al rode oortjes te krijgen.quote:
Dan moet je iets eten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:08 schreef Speedball het volgende:
[..]
ff 2 boterhammen rond 16.30. niet genoeg, drink net mn 3e biertje en begin al rode oortjes te krijgen.
Ja en overal kinderen, mijn vriendin was er één van.. Gevondenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh wat leuk ja dat is een leuke vent nog steeds om te zien, hij is al op leeftijd he, ook een schuimmacheerder geweest vroeger
Ik ben er niet over uit welke ik aan houquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan moet je iets eten.
Waarom ben je nu weer Speedball?
Peter Faber ?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en overal kinderen, mijn vriendin was er één van.. Gevonden [ afbeelding ]
Oh wat gaaf en wat ben je toch een mooi wijf he je bent echt niet ouder geworden en dat meen ik. heel leuk deze fotoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Morgen kook ik voor mijn moeder en we gaan aan de shoarma broodjes...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:05 schreef Speedball het volgende:
[..]
zeau fuck yeah nom nom broodje shoarma zou er goed in gaan
Pavement op de even dagen, Speedball op de oneven.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:10 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ik ben er niet over uit welke ik aan hou
Als wie kunnen we jou nog meer tegen komen dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:10 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ik ben er niet over uit welke ik aan hou
Ja haha, voelde wel vertrouwder onder Pavementquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Pavement op de even dagen, Speedball op de oneven.
Nou kuch dit is wel 14 jaar geleden ofzo. maar je hebt gelijkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh wat gaaf en wat ben je toch een mooi wijf he je bent echt niet ouder geworden en dat meen ik. heel leuk deze foto
Leuke fotoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
oiquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als wie kunnen we jou nog meer tegen komen dan?
Ja toen ik je zag je lange blonde haren, lekker stoer gekleed nee helemaal top vind je echt weinig verandert als ik je foto zo bekijkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou kuch dit is wel 14 jaar geleden ofzo. maar je hebt gelijk
En altijd weer een fles in beeld, geen peuk in mijn hand dat is wel bijzonderquote:
Yeaux,quote:
flessen zijn altijd goed!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
En altijd weer een fles in beeld, geen peuk in mijn hand dat is wel bijzonder
Jij gaat ook al een tijdje mee, ik herken meestal users aan hun ui.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:16 schreef Pavement het volgende:
[..]
Yeaux,
Heb Yvonne een hoop werk bezorgt, maar kan weer posten onder deze.
Voel me weer een twintiger
Mwoah, de fles staat netjes achter je op tafel en heb je niet een je mondquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
En altijd weer een fles in beeld, geen peuk in mijn hand dat is wel bijzonder
Dat zal wel heerlijk zijn, net als je broodje shoarmaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:16 schreef Pavement het volgende:
[..]
Yeaux,
Heb Yvonne een hoop werk bezorgt, maar kan weer posten onder deze.
Voel me weer een twintiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |