Hoi Vanessaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:36 schreef community het volgende:
Alleen als je te lang gekookt hebt.
Ze zouden een film moeten maken, een kruising tussen paranormal activity/blair witch project/utopia,quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vooral die van rechts-onder.
Je verwacht er ieder moment een raam met rood lampje en Billy erachter.![]()
Jij wil me hierheen lokken hé?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:40 schreef community het volgende:
[..]
Ze zouden een film moeten maken, een kruising tussen paranormal activity/blair witch project/utopia,
[..]quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:40 schreef community het volgende:
[..]
Ze zouden een film moeten maken, een kruising tussen paranormal activity/blair witch project/utopia,
Ik probeer Soury te pleasenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij wil me hierheen lokken hé?
[ afbeelding ]
Please yourselfquote:
Jij bent team Lotte?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:45 schreef Newgirl. het volgende:
[..]
Nee, ik heb vooral dingen te doen gedurende de dag en nacht. Verder vind ik Lot amazingen kennen jullie haar niet, maar ik vind het afzeiken, de roddels en de scheldpartijen vaak wel lachwekkend om te lezen.
Dankjequote:Op maandag 10 februari 2014 23:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoi Hepyro, leuk dat je er weer bent
Preciesquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:23 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Dankje
Het is wel weer even wennen zo posten hier, maar ik zie nog steeds veel bekende namen
Ik zal zeker vaker mijn gezicht weer laten zien, het spreekwoord op FOK! is toch niet voor niets "You can checkout anytime you like but you can never leave" en dat gaat toch wel op eigenlijk!
Hoiquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:54 schreef Jian het volgende:
Wat een serene rust hier, het is zeker leuk in cos ...?
TV!!! Dat ik dat ooit nog zeggen zou....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:54 schreef Jian het volgende:
Wat een serene rust hier, het is zeker leuk in cos ...?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:56 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
the return of the killer cows: MOOHocide
Soms ben ik langer aan het scrollen, dan ik ben weggeweest om ff een tosti te maken ofzoquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:01 schreef mootie het volgende:
Scroll scroll scroll scroll en de cos weer bijgelezen.
gaat goed he?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:24 schreef Toverheks het volgende:
Weer GOUD Groothuis koleertjes en Brons voor Mulder
![]()
![]()
![]()
ik ben voor!quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:23 schreef Sunshine1974 het volgende:
Lieve Elite Utopianen: Doe mij een plezier en stem alstublieft die vreselijke Andrea eruit!
Wat een leuke spelen he? Had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:24 schreef Toverheks het volgende:
Weer GOUD Groothuis koleertjes en Brons voor Mulder
![]()
![]()
![]()
Ik vind het prima maar die 3 x 1 puntjes daar heb je zo weinig macht mee. Kijk kan de elite nu 1 x 3 doen dat zou beter zijn.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Godver, die is fout (maar moest wel lachen)
quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij is leuk. Heb 'm in de POL-sc gepost.
Echt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij is leuk. Heb 'm in de POL-sc gepost.
Het was ook een debiele opmerking.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:02 schreef Jian het volgende:
Voor mootie;
Tiedadadiedadada dada dadaaaaaahahahaha
Maar mijn reply op jouw post was wel geweldig leuk natuurlijkquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was ook een debiele opmerking.
Misdrijf, oh waren het Roemenen of Bulgaren?
Om te gillen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar mijn reply op jouw post was wel geweldig leuk natuurlijk
----------------------->!!!! UTO / [COS #713] Rokende vrouwen enzo..quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik kom ook mee postenkijken jullie gewoon op tv of allemaal via de streams?
Ahaquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:48 schreef pullup het volgende:
[..]
----------------------->!!!! UTO / [COS #713] Rokende vrouwen enzo..
We zitten allemaal hier
Dat is ook een veel tofferder topic over het algemeenquote:
Maar soms ook hier als het over iets anders dan streams gaat bv.. zo meteen 1000 m dames in Sochi.. Ik gok op 2 medaillesquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:48 schreef pullup het volgende:
[..]
----------------------->!!!! UTO / [COS #713] Rokende vrouwen enzo..
We zitten allemaal hier
Soms gaat het daar zo snel dat het niet of nauwelijks bij te houden is ....quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is ook een veel tofferder topic over het algemeen
Boer en Wust op zekerquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar soms ook hier als het over iets anders dan streams gaat bv.. zo meteen 1000 m dames in Sochi.. Ik gok op 2 medailles
Wust, wat een heldin is datquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Wust en v Beek gok ik. maar een sweep zou nog leuker zijn
eg niequote:Op donderdag 13 februari 2014 14:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is ook een veel tofferder topic over het algemeen
quote:
Morgen een rust dag ...quote:
Ik ben positief...quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hoe is het sfeertje vandaag? Beetje gespannen weer, of valt het mee?
Ik kan ze geen ongelijk geven, goede actie van sbsquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:49 schreef 5thencounter het volgende:
Heten we ze van harte welkom? Of zijn ze er al?![]()
Chatfunctie stopt
13 Februari 2014 09:21
Beste Utopianen,
Helaas voelen wij ons genoodzaakt de chatfunctie naast de livestreams te verwijderen. Deze chatfunctie was bedoeld om Utopianen een podium te bieden om te praten en te discussiëren over het reilen ern zeilen binnen Utopia, maar werd jammer genoeg door een groep mensen misbruikt als podium om enkel en alleen negativiteit te ventileren.
Vinden wij het jammer? Zeer zeker. Utopia is bij uitstek een programma om het met elkaar over te hebben. Wij vinden het fantasisch om te zien dat er zoveel mensen meeleven met de inwoners van Utopia en hun mening geven over wat Utopia voor hunzelf zou betekenen. Maar wij moeten als programma het goede voorbeeld geven. De website is voor iedereen toegankelijk, ook voor kinderen. Met name deze groep willen wij afschermen van het negatieve taalgebruik dat op de chat wordt gebruikt door een bepaalde groep. Wij realiseren ons dat het om een select gezelschap gaat dat het verpest voor een grote groep welwillende mensen, maar toch zien wij het als het enige juiste besluit. En daarom hebben wij besloten om in ieder geval voorlopig maar per direct af te zien van de chatfunctie. Wij hopen op eenieders begrip.
Kunt u dan nergens meer jouw mening achterlaten? Zeker wel. Wij blijven benieuwd naar wat jij als kijker van het programma vindt en hopen dan ook dat je gebruik blijft maken van de zogenaamde 'comments' onder de berichten.
We wensen iedereen veel kijkplezier en veel ruimte voor een positieve bijdrage.
En nu is er FoK!quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:01 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ik kan ze geen ongelijk geven, goede actie van sbs
Gemiste kans? Dat volk moet je niet willen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:20 schreef Danny het volgende:
Utopia sluit chat vanwege negatieve reacties
Hoeveel van dat volk was FoK!er ?quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gemiste kans? Dat volk moet je niet willen.
Saved by the bell.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:28 schreef Danny het volgende:
bericht heeft een update. de chat gaat weer open
Er is denk ik wel een overlap ...quote:
It wasnt mequote:Op donderdag 13 februari 2014 17:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er is denk ik wel een overlap ...
quote:
Ik heb er wel eens gekeken maar die bende ging zo snel.quote:
Ik eet spruitjesquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:19 schreef mootie het volgende:
Godsamme, wat kan ik toch lekker koken!![]()
Soms
Ook lekker.quote:
maak hier maar je nieuwe UI vanquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:10 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Kun je daar een gifje van maken voor mijn ui?
Of iemand anders?
Ik wil dat!
quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:19 schreef mootie het volgende:
Godsamme, wat kan ik toch lekker koken!![]()
Soms
Mijn oven kwam met een pizza..quote:
Ik wil ook zo'n ovenquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Mijn oven kwam met een pizza..
oh daar heb ik een flatscreen van aan de muurquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee nu ik check is het gewoon een Samsung
Das dan weer een Plippie maar die staat gewoon hierquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh daar heb ik een flatscreen van aan de muur
quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:53 schreef chufi het volgende:
Pick urs
http://www.google.nl/sear(...)massager&btnG=Zoeken
Na een gegrond internet onderzoek moet ik helaas melden dat deze utiliteit voornamelijk vaginaal genoten wordtquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:03 schreef Speedball het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de tering mag hopen dat deze niet voor de vagina is bedoeld Sjoef meister
mmmmm de voorkant van deze olifant mag hoop ik dan wel de slurf zijnquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Na een gegrond internet onderzoek moet ik helaas melden dat deze utiliteit voornamelijk vaginaal genoten wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |