Kun je daar een gifje van maken voor mijn ui?quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ligt aan het moment van de dag dus? Soms 1 miljoen, soms 1 cent?
[ afbeelding ]
O nee, toch niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze vergeet alleen de spenen schoon te maken
Lijkt me wel handig als de koe steeds wegloopt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:08 schreef Peunage het volgende:
Volgens mij hoeft ze de slang niet de hele tijd vast te houden, of wel?
gaat hel snel hoor was gisteren ookquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:09 schreef R0T29 het volgende:
Stuk nu al uitgemolken? Kan toch nooit.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ligt aan het moment van de dag dus? Soms 1 miljoen, soms 1 cent? (Net zoals Billy)
[ afbeelding ]
Ik kan het proberenquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:10 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Kun je daar een gifje van maken voor mijn ui?
Of iemand anders?
Ik wil dat!
quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:11 schreef Jaidee het volgende:
wat gebeurt er trouwens met zo'n beest als je haar niet meer melkt? Gaat ze dan lekkend de schuur door? Stopt het met melk produceren? Sterft het?
Ik ga er eens achteraanquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:12 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Hoeft niet nu hoor, kijk maar als je zin enof tijd hebt.
Dan lopen ze over, beginnen ze echt te lekken en doet de koeien veel pijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:11 schreef Jaidee het volgende:
wat gebeurt er trouwens met zo'n beest als je haar niet meer melkt? Gaat ze dan lekkend de schuur door? Stopt het met melk produceren? Sterft het?
Wat een aanstellerijquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:12 schreef -sabine- het volgende:
Lot vindt het eng worden, ze komt niet meer van Jim af.
Dre zegt dat ze dat ook een beetje zelf doet met die ogen van dr.
Hm iets dat het alleen vlees en pasta was en tomatenspul wat Vanes morgen nodig had, nu mot ze weer improvisjeren... en dat de jongens zeiden dat er verder niks meer was, Andrea vond dat niet.quote:
tyquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan lopen ze over, beginnen ze echt te lekken en doet de koeien veel pijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |