SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!![]()
Dat is Andrea ja, linke tante hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:54 schreef Capaja het volgende:
[..]
isa en koeien
maar als ik het streamverslag van vanochtend las met het melken
dan komt het er op neer dat Dre alwetend is en als iemand daar iets van zegt dan is ze beledigd
of zienikutniegoed ?
hier woeit het de hele dag alquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:56 schreef GekkePoes het volgende:
Begint daar flink te waaien buiten
Straks valt er niks meer uit te spoelen, dan is er geen haar meerquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:56 schreef sjampoeh het volgende:
Moet dat haar niet uitgespoeld worden btw .. wil me nergens mee bemoeien
nee joh denk eens aan het milieuquote:
kijken op tegen 1-1-15quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:56 schreef Dotteke het volgende:
Wat ik mij afvraag is hoe de familieleden van de Utopianen vinden hoe hun dierbare het doen.
Met al dat gejank, gekat geroddel etc?
Die is toch al dood en uitgestrooid, ze weet het alleen zelf nog niet...quote:
staat DIT al in haar lijstjequote:
Ik ga er zelf een beetje op proberen te letten. Vind het soms niet fraai wat hier gezegd wordt, ook al weet ik dat ik het zelf iig met een knipoog bedoel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:52 schreef community het volgende:
Ik zeg gewoon wat ik vind en voel. Ik probeer niet specifiek iemand te vernederen, Soms zeg ik dingen die ik te grof vind en wat ik niet kan verdedigen. Ik denk dat er wel ergere dingen worden gezegd en soms is iets gewoon te grappig. Als een van die mensen later hier komt lezen dan maakt het toch niet uit hoe je het gezegd hebt.
Die vertellen zichzelf dat wij vreselijke mensen zijn die nooit gelijk hebben en die hun vriend/familielid niet kennen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:56 schreef Dotteke het volgende:
Wat ik mij afvraag is hoe de familieleden van de Utopianen vinden hoe hun dierbare het doen.
Met al dat gejank, gekat geroddel etc?
Godver, die is fout (maar moest wel lachenquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:57 schreef waxmask het volgende:
Nijntje is een klootzak!
[ afbeelding ]
dat hoort bij het chemisch afvalquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die is toch al dood en uitgestrooid, ze weet het alleen zelf nog niet...
quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:57 schreef waxmask het volgende:
Nijntje is een klootzak!
[ afbeelding ]
ik vind ze stom.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ga er zelf een beetje op proberen te letten. Vind het soms niet fraai wat hier gezegd wordt, ook al weet ik dat ik het zelf iig met een knipoog bedoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |