Vooral die van rechts-onder.quote:
Nee, ik heb vooral dingen te doen gedurende de dag en nacht. Verder vind ik Lot amazingquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De meesten kijken wel uit, zeker als we hier vol op het orgel gaan. Volgens mij kwam er gisternacht iemand van Team Charlotte hier, die had het ook snel bekeken.
Je bent vergeven. Je bent nieuw hier.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:45 schreef Newgirl. het volgende:
[..]
Nee, ik heb vooral dingen te doen gedurende de dag en nacht. Verder vind ik Lot amazingen kennen jullie haar niet, maar ik vind het afzeiken, de roddels en de scheldpartijen vaak wel lachwekkend om te lezen.
Wij hebben gezien, hoe ze eet. Hoe ze met haar vriendinnen omgaat, hoe ze met spanning omgaat, met conflictsituaties, nieuwe contacten, stress, verantwoordelijkheid, en nog vele andere dingen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:45 schreef Newgirl. het volgende:
[..]
Nee, ik heb vooral dingen te doen gedurende de dag en nacht. Verder vind ik Lot amazingen kennen jullie haar niet, maar ik vind het afzeiken, de roddels en de scheldpartijen vaak wel lachwekkend om te lezen.
Komt zij ook weer aan met haar "dure" woorden. En dan watvoor aan elkaar schrijvenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 02:02 schreef community het volgende:
[..]
Wij hebben gezien, hoe ze eet. Hoe ze met haar vriendinnen omgaat, hoe ze met spanning omgaat, met conflictsituaties, nieuwe contacten, stress, verantwoordelijkheid, en nog vele andere dingen.
Dus om watvoor esoterische reden kennen wij haar niet?
Esoterisch een moeilijk woord?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 02:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Komt zij ook weer aan met haar "dure" woorden. En dan watvoor aan elkaar schrijven
Nee, feiten wat we op de streams zien klinkt beterquote:Op dinsdag 11 februari 2014 02:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Komt zij ook weer aan met haar "dure" woorden. En dan watvoor aan elkaar schrijven
Dat is wel een heel klein momentje... Dan slaap ik nog onrustigerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 02:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Klein momentje van Ruud...
[ afbeelding ]
Ligt idd iemand naast Emil...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 02:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Klein momentje van Ruud...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |