Super dat meen ik echt. Serieus.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die staat pas in week 48 gepland als Bewoner
John kijkt waarschijnlijk niet eens. Die is al lang weer met iets anders bezig.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:07 schreef Ebinas het volgende:
Zou JdM zich nou niet kapot ergeren.
Zelf vol ideeën, daar kan je van denken wat je wil, maar gemaakt heeft ie het.
Zit ie daar een stelletje geniale lamstralen te onderhouden, die werkelijk niets kunnen.
En hij (indirect) iedere keer maar weer een actie bedenken om de kas te spekken
Ze schrijft de bonnetjes over, en gooit ze weg ? ( beetje aanpassen dat de kip wat meer kost en de sigaratjes minder?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:08 schreef Brabopapa het volgende:
frommel, weg bonnetje... Wat doet vanes nu???
stream ook wegquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:08 schreef Brabopapa het volgende:
Nou en.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik brak hier de keet al bijna af![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:08 schreef Brabopapa het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
Takke tyfus loodsquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ondertussen op stream 7
[ afbeelding ]
OT:
En weer trekker-duwen
Gooide je ook een laars naar je webcam?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig zitten ze in Laren. Ach anders bestelt hij toch ff een taxi. Kost..... dat ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:08 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
In het Noorden gewoon nog euro kaartjes en twee euro kaartjes
Dit.. me pa stond op de bank.. en zat weer heel snel.. bleh.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
Zilver is toch prachtig? Terug naar Utopia...Ik was niet zo geconcentreerd, maar ga het weer in de smiezen houden. Vanas geen huishoudboekje??quote:
Plasticquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hou ff op met die OS onzin. Er is daar een apart forum voor.
Dit is ook weer zo'n tyfus mindfuckquote:
Echt een rollercoasterquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dit is ook weer zo'n tyfus mindfuck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |