ik ook, vind mn paddenstoel leuker iigquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij gaat ook al een tijdje mee, ik herken meestal users aan hun ui.
Zo sta ik nooit op de foto, peukie welquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mwoah, de fles staat netjes achter je op tafel en heb je niet een je mond
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal wel heerlijk zijn, net als je broodje shoarma
Leuk en ja ik vind hem inderdaad een aantrekkelijke man ook.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en overal kinderen, mijn vriendin was er één van.. Gevonden [ afbeelding ]
Wel jammer dat je ze niet kan samenvoegenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Pavement op de even dagen, Speedball op de oneven.
de shoarma,quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:21 schreef Pavement het volgende:
Net gebeld over 10min al klaar woohoo
Je zult moeten kiezen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:20 schreef Pavement het volgende:
[..]
Wel jammer dat je ze niet kan samenvoegen
Het is een zeer prettig figuur, lacht altijd. Altans toe ik hem nog wel eens zag.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:19 schreef itsme het volgende:
[..]
Leuk en ja ik vind hem inderdaad een aantrekkelijke man ook.
Nee ITsMequote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:31 schreef itsme het volgende:
O leuk Soury. Ik had niet begrepen dat jij het zelf was op die foto. Dacht jou vriendin en die was dan een kind van hem.Leuke foto.
Een paar jaar daarvoor, 1997 geloof ik, was hij te gast bij Koken met Cas, waar ik toen werkte. Vond hem erg aimabel overkomen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:13 schreef Soury het volgende:
Nou kuch dit is wel 14 jaar geleden ofzo. maar je hebt gelijk
Veel kijkplezierquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:47 schreef itsme het volgende:
O ik heb die film gedownload. Lijkt me een prima film. Thanks voor de tip.
Leuk, ja prima vent.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een paar jaar daarvoor, 1997 geloof ik, was hij te gast bij Koken met Cas, waar ik toen werkte. Vond hem erg aimabel overkomen.
Ja, heel charmant, herinner ik me nog. Guitig ook, maar dat zie je ook wel aan hem. Eigenlijk jammer dat ik de uitgeschreven voorgesprekjes niet heb bewaard. Kan ik niet meer vertellen waar je hem 's nachts qua eten voor mocht wakker makenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:49 schreef Soury het volgende:
Leuk, ja prima vent.Humor en charmant. Zijn laatste relatie is ook weer op de klippen incl. kind.
Dat is wel jammer
Guitig dat is het juiste woordquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, heel charmant, herinner ik me nog. Guitig ook, maar dat zie je ook wel aan hem. Eigenlijk jammer dat ik de uitgeschreven voorgesprekjes niet heb bewaard. Kan ik niet meer vertellen waar je hem 's nachts qua eten voor mocht wakker maken.
Op naar de intriges van het Italië van de 15e eeuw.
Jij bent nog maar een jonkiequote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:19 schreef Pavement het volgende:
[..]![]()
Ben net in den dertig maar ik merk nog weinig verschil met in de twintig
Ik voel me ook vaak nog twintigquote:
Ik ook, maar ik wil wel uitkijken dat ik niet zo'n oud wijf word, die nog denkt dat ze met de jonkies mee kan doen, maar dat al jaren niet meer kanquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik voel me ook vaak nog twintig [ afbeelding ]
Je bent gewoon een Andrea!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik wil wel uitkijken dat ik niet zo'n oud wijf word, die nog denkt dat ze met de jonkies mee kan doen, maar dat al jaren niet meer kan
Wat leuk! Van wie?quote:
Dat niet nee, joh ik zit vaak in de tram na mijn werk. Haar in een staart met behang plaksel overal make up loos.En dan kijken mensen me aan alsof ik van de straat ben geplukt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik wil wel uitkijken dat ik niet zo'n oud wijf word, die nog denkt dat ze met de jonkies mee kan doen, maar dat al jaren niet meer kan
Wat lekker dat je er totaal kak aan hebt hoe je in de tram zitquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat niet nee, joh ik zit vaak in de tram na mijn werk. Haar in een staart met behang plaksel overal make up loos.En dan kijken mensen me aan alsof ik van de straat ben geplukt.Soms wil ik wel eens zeggen, dat ik van mijn werk kom.
Van een goeie vriend, altijd attent. Het is wat dat betreft jammer ik heb geen gevoelens voor hem.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat leuk! Van wie?
Mijn man kwam thuis met roosjesEn ik ben er nog steeds niet uit wie voor mij een prachtig boeket op mijn werk liet bezorgen 2 jaar geleden op valentijnsdag
Gewoon van genieten zoals het nu is, een goede vriend is ook heel wat waard.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Van een goeie vriend, altijd attent. Het is wat dat betreft jammer ik heb geen gevoelens voor hem.
Stom, hij is lief, leuk en best aantrekkelijk maar ik kan er verder niks mee. We maken uitstapjes samen. En hebben ook veel lol. Artis, Rijks, terrasjes.. Mijn klik is er niet.
Ik denk het niet, ik het al vaker geprobeerdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat lekker dat je er totaal kak aan hebt hoe je in de tram zit![]()
Maar wat las ik over La Place, heb je kans om daar aan de slag te kunnen?
Ja ik koester hem ook.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon van genieten zoals het nu is, een goede vriend is ook heel wat waard.
Hier waait het overquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:48 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
ik heb een heel album met Utopia caps![]()
http://gekkepoes.imgur.com/all
Meldtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:57 schreef GekkePoes het volgende:
Trouwens zou er al en RLS zijn genaamd "de zolder" ? Dan heb je een enorme zolder waar je nooit vanaf komt en dan mag je alleen maar eten via internet bestellen..
oh wacht ff. Dan hoef ik alleen maar de webcam aanzetten en er reclame onder plaatsen
Ik kom mee maar wil wel graag ook boeken.anders trek ik het niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:57 schreef GekkePoes het volgende:
Trouwens zou er al en RLS zijn genaamd "de zolder" ? Dan heb je een enorme zolder waar je nooit vanaf komt en dan mag je alleen maar eten via internet bestellen..
oh wacht ff. Dan hoef ik alleen maar de webcam aanzetten en er reclame onder plaatsen
"Hallo, met Mark".quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:49 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ik vind hem zo walgelijk, alleen door die reclame van Bueno.
Het is gewoon niet zo'n geschikt plaatje. Maar dis heb ik er van gemaakt.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
ik heb geen psp o.i.d op m'n laptoppie
Hey zit in ene hieroquote:Op zondag 16 februari 2014 01:38 schreef community het volgende:
[..]
Het is gewoon niet zo'n geschikt plaatje. Maar dis heb ik er van gemaakt.
[ afbeelding ]
Al de 2e keer dat je iets over mij meent te moeten posten terwijl ik niet aanwezig ben. Chique is anders.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:30 schreef community het volgende:
Die Mootie toch: niet in slowchat niet in cos, maar wel even een zeikcomment in een nieuw topic zetten UTO / Top posters Utopia
Ik dezequote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:53 schreef Sunshine1974 het volgende:
Ik wil heel graag deze kotsende smileyin mijn whatsapp hebben!
Ik wist wel dat je mij zou vinden hoorquote:Op zondag 16 februari 2014 01:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Al de 2e keer dat je iets over mij meent te moeten posten terwijl ik niet aanwezig ben. Chique is anders.
Yep, ik lees de Cossen altijd terug. Neemt niet weg dat het niet netjes is.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:43 schreef community het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je mij zou vinden hoor
quote:Op zondag 16 februari 2014 01:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep, ik lees de Cossen altijd terug. Neemt niet weg dat het niet netjes is.
Dude, zeiken over iemand die er niet is is niet netjes. Quote diegene dan.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:48 schreef community het volgende:
[..]
Nee zet jezelf nog meer te kijk zeg. Zuurpruim.
Jahoor Billyquote:Op zondag 16 februari 2014 01:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Dude, zeiken over iemand die er niet is is niet netjes. Quote diegene dan.
Maar dit zegt meer over jou dan over mij.
Jezus man doe eens lief tegen Mootie.. 9 van de 10 reacties van jou zijn nog minder aantrekkelijk dan de kop van Billy.quote:
En 10 van de 10 posts die ik van Mootie krijg zijn gezeik over niks en eigenbedachte regels.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jezus man doe eens lief tegen Mootie.. 9 van de 10 reacties van jou zijn nog minder aantrekkelijk dan de kop van Billy.
Say what?quote:Op zondag 16 februari 2014 01:56 schreef community het volgende:
[..]
En 10 van de 10 posts die ik van Mootie krijg zijn gezeik over niks en eigenbedachte regels.
Andere forumleden worden zo vaak besproken of genoemd waar ze niet bij zijn. Daar klaagt niemand over. Dat jouw hoofdzakelijke eigenschap zeuren is, maakt dat een referentie naar jou minder snel positief is.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Say what?![]()
En prima, als jij ten koste van een andere user wat lolpuntjes wil scoren, doe je best.
Ach maar die regeltjes leef jij ook soms wel na.. lief zijn nu en allemaal weer vriendjes?quote:Op zondag 16 februari 2014 01:56 schreef community het volgende:
[..]
En 10 van de 10 posts die ik van Mootie krijg zijn gezeik over niks en eigenbedachte regels.
Forumleden afzeiken die er niet zijn, dat doe je gewoon niet, simpel.quote:Op zondag 16 februari 2014 02:07 schreef community het volgende:
[..]
Andere forumleden worden zo vaak besproken of genoemd waar ze niet bij zijn. Daar klaagt niemand over. Dat jouw hoofdzakelijke eigenschap zeuren is, maakt dat een referentie naar jou minder snel positief is.
Maar als je het over respect wilt hebben.
Jij bent heel erg respectloos naar anderen. Jij hebt kennelijk ergens het idee gevat dat dit hele subforum in dienst moet staan van een zo schoon en helder mogelijke documentatie voor jou. Het overgrote deel van jouw posts is zeuren hierover en dan ook nog wel eens op plekken waar het off topic is (ironie?), verder lever je helemaal geen bijdrage(althans niet actueel).
Ik doe het dus gewoon wel, simpel.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Forumleden afzeiken die er niet zijn, dat doe je gewoon niet, simpel.
Over mijn gezeik, ik durf momenteel niet eens te zeiken, misschien 2 a 3 postjes per dag. Zelfs bij nette verzoekjes krijg ik te horen dat ik op moet rotten, een zeikwijf ben, zuur ben.
En gewoon goed opletten, dan zie je dat mijn andere posts on topic zijn.
Wat me verbaast is de heftigheid waarmee je reageert, niet alleen op mij, is iedereen die het niet met je eens is dan zo'n afschuwelijk persoon?
Fixedquote:Op zondag 16 februari 2014 13:26 schreef Copycat het volgende:
Straks mag ik weer juichen om goud, zilver en brons.
Of misschien huilen omdat een kutPool er met ons goud vandoor is gegaan.
If you can't beat them, join them is mijn nieuwe devies.
En Moots.
Nee.quote:
Jij hebt je ouwe ik ook weer terug, zag ik.quote:
Yups, zal alleen ff moeten kijken onder welke ik verder zal posten.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt je ouwe ik ook weer terug, zag ik.
Misschien dat je foto's beter op hun plek zijn in de COS.quote:
Er zijn er hier die kijken liever bakeliet, schuimrubber en spaanplaten ..quote:Op zondag 16 februari 2014 19:33 schreef Soury het volgende:
Leuke tv uurtjes vanmiddag. Ik keek gister min of meer verplicht mee met schaatsen maar ik gun het meis ter Mors van harte, echt leuk om te zien [ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:03 schreef ZOA het volgende:
[..]
Er zijn er hier die kijken liever bakeliet, schuimrubber en spaanplaten ..
Niks mis met rubberquote:Op zondag 16 februari 2014 20:03 schreef ZOA het volgende:
[..]
Er zijn er hier die kijken liever bakeliet, schuimrubber en spaanplaten ..
Eten is het enige waar ik nooit op zal bezuinigenquote:Op maandag 17 februari 2014 13:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat wel als je op de rest bezuinig zoals eten drinken .;) Ik zie dat zat mensen doen hoor sigaretten roken met weinig geld. sommigen roken liever dan dat ze goed en gezond eten
Nou net gedaan hoor, eruit met die kleptomaanquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:23 schreef Sunshine1974 het volgende:
Lieve Elite Utopianen: Doe mij een plezier en stem alstublieft die vreselijke Andrea eruit!
Dan sta je toch compleet voor lulquote:Op maandag 17 februari 2014 07:59 schreef chufi het volgende:
Morgen![]()
Niks mis mee om Russische Curling meisjes te kijken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen al het opplakken in mijn pyjamabroek en jas met capuchon op was alle moeite al helemaal waard.
Mailen heeft geen zin de vraag kunnen jullie toch niet beantwoorden.
[ Bericht 0% gewijzigd door liesje1979 op 18-02-2014 23:03:47 ]
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 02:37 schreef liesje1979 het volgende:
Er was dus zo een mooie jongen die ik al jaren zag bij de AH op de hoek. Hij mij nooit.Ik kreeg voor mijn werk een fietsstoeltje en toe dacht ik nog, goh, wat als die leuke jongen het ziet? Met mijn lievelingscollegaatje over gehad enzo, gewoon stomme lol.
En toen fietste ik vandaag naar huis en dacht opeens aan die jongen, echt al maanden niet gezien ofzo. En met dat ik dat dacht kwam hij aanfietsen. Ton ging ik hem in de winkel bespieden. Met in mijn hoofd echt een james bond achtig muziekje.
Dus ik mijn collega whats app sturen dat ik hem bespied had en dat er eigenlijk een Ameli achtige actie moest komen.
Het resultaat is dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bazen actie, hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen al het opplakken in mijn pyjamabroek en jas met capuchon op was alle moeite al helemaal waard.
Mailen heeft geen zin de vraag kunnen jullie toch niet beantwoorden.
[ Bericht 0% gewijzigd door liesje1979 op 18-02-2014 23:01:22 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |