Mwoah, de fles staat netjes achter je op tafel en heb je niet een je mondquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
En altijd weer een fles in beeld, geen peuk in mijn hand dat is wel bijzonder
Dat zal wel heerlijk zijn, net als je broodje shoarmaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:16 schreef Pavement het volgende:
[..]
Yeaux,
Heb Yvonne een hoop werk bezorgt, maar kan weer posten onder deze.
Voel me weer een twintiger
ik ook, vind mn paddenstoel leuker iigquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij gaat ook al een tijdje mee, ik herken meestal users aan hun ui.
Zo sta ik nooit op de foto, peukie welquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mwoah, de fles staat netjes achter je op tafel en heb je niet een je mond
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal wel heerlijk zijn, net als je broodje shoarma
Leuk en ja ik vind hem inderdaad een aantrekkelijke man ook.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en overal kinderen, mijn vriendin was er één van.. Gevonden [ afbeelding ]
Wel jammer dat je ze niet kan samenvoegenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Pavement op de even dagen, Speedball op de oneven.
de shoarma,quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:21 schreef Pavement het volgende:
Net gebeld over 10min al klaar woohoo
Je zult moeten kiezen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:20 schreef Pavement het volgende:
[..]
Wel jammer dat je ze niet kan samenvoegen
Het is een zeer prettig figuur, lacht altijd. Altans toe ik hem nog wel eens zag.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:19 schreef itsme het volgende:
[..]
Leuk en ja ik vind hem inderdaad een aantrekkelijke man ook.
Nee ITsMequote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:31 schreef itsme het volgende:
O leuk Soury. Ik had niet begrepen dat jij het zelf was op die foto. Dacht jou vriendin en die was dan een kind van hem.Leuke foto.
Een paar jaar daarvoor, 1997 geloof ik, was hij te gast bij Koken met Cas, waar ik toen werkte. Vond hem erg aimabel overkomen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:13 schreef Soury het volgende:
Nou kuch dit is wel 14 jaar geleden ofzo. maar je hebt gelijk
Veel kijkplezierquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:47 schreef itsme het volgende:
O ik heb die film gedownload. Lijkt me een prima film. Thanks voor de tip.
Leuk, ja prima vent.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een paar jaar daarvoor, 1997 geloof ik, was hij te gast bij Koken met Cas, waar ik toen werkte. Vond hem erg aimabel overkomen.
Ja, heel charmant, herinner ik me nog. Guitig ook, maar dat zie je ook wel aan hem. Eigenlijk jammer dat ik de uitgeschreven voorgesprekjes niet heb bewaard. Kan ik niet meer vertellen waar je hem 's nachts qua eten voor mocht wakker makenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:49 schreef Soury het volgende:
Leuk, ja prima vent.Humor en charmant. Zijn laatste relatie is ook weer op de klippen incl. kind.
Dat is wel jammer
Guitig dat is het juiste woordquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, heel charmant, herinner ik me nog. Guitig ook, maar dat zie je ook wel aan hem. Eigenlijk jammer dat ik de uitgeschreven voorgesprekjes niet heb bewaard. Kan ik niet meer vertellen waar je hem 's nachts qua eten voor mocht wakker maken.
Op naar de intriges van het Italië van de 15e eeuw.
Jij bent nog maar een jonkiequote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:19 schreef Pavement het volgende:
[..]![]()
Ben net in den dertig maar ik merk nog weinig verschil met in de twintig
Ik voel me ook vaak nog twintigquote:
Ik ook, maar ik wil wel uitkijken dat ik niet zo'n oud wijf word, die nog denkt dat ze met de jonkies mee kan doen, maar dat al jaren niet meer kanquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik voel me ook vaak nog twintig [ afbeelding ]
Je bent gewoon een Andrea!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik wil wel uitkijken dat ik niet zo'n oud wijf word, die nog denkt dat ze met de jonkies mee kan doen, maar dat al jaren niet meer kan
Wat leuk! Van wie?quote:
Dat niet nee, joh ik zit vaak in de tram na mijn werk. Haar in een staart met behang plaksel overal make up loos.En dan kijken mensen me aan alsof ik van de straat ben geplukt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik wil wel uitkijken dat ik niet zo'n oud wijf word, die nog denkt dat ze met de jonkies mee kan doen, maar dat al jaren niet meer kan
Wat lekker dat je er totaal kak aan hebt hoe je in de tram zitquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat niet nee, joh ik zit vaak in de tram na mijn werk. Haar in een staart met behang plaksel overal make up loos.En dan kijken mensen me aan alsof ik van de straat ben geplukt.Soms wil ik wel eens zeggen, dat ik van mijn werk kom.
Van een goeie vriend, altijd attent. Het is wat dat betreft jammer ik heb geen gevoelens voor hem.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat leuk! Van wie?
Mijn man kwam thuis met roosjesEn ik ben er nog steeds niet uit wie voor mij een prachtig boeket op mijn werk liet bezorgen 2 jaar geleden op valentijnsdag
Gewoon van genieten zoals het nu is, een goede vriend is ook heel wat waard.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Van een goeie vriend, altijd attent. Het is wat dat betreft jammer ik heb geen gevoelens voor hem.
Stom, hij is lief, leuk en best aantrekkelijk maar ik kan er verder niks mee. We maken uitstapjes samen. En hebben ook veel lol. Artis, Rijks, terrasjes.. Mijn klik is er niet.
Ik denk het niet, ik het al vaker geprobeerdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat lekker dat je er totaal kak aan hebt hoe je in de tram zit![]()
Maar wat las ik over La Place, heb je kans om daar aan de slag te kunnen?
Ja ik koester hem ook.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon van genieten zoals het nu is, een goede vriend is ook heel wat waard.
Hier waait het overquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:48 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
ik heb een heel album met Utopia caps![]()
http://gekkepoes.imgur.com/all
Meldtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:57 schreef GekkePoes het volgende:
Trouwens zou er al en RLS zijn genaamd "de zolder" ? Dan heb je een enorme zolder waar je nooit vanaf komt en dan mag je alleen maar eten via internet bestellen..
oh wacht ff. Dan hoef ik alleen maar de webcam aanzetten en er reclame onder plaatsen
Ik kom mee maar wil wel graag ook boeken.anders trek ik het niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:57 schreef GekkePoes het volgende:
Trouwens zou er al en RLS zijn genaamd "de zolder" ? Dan heb je een enorme zolder waar je nooit vanaf komt en dan mag je alleen maar eten via internet bestellen..
oh wacht ff. Dan hoef ik alleen maar de webcam aanzetten en er reclame onder plaatsen
"Hallo, met Mark".quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:49 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ik vind hem zo walgelijk, alleen door die reclame van Bueno.
Het is gewoon niet zo'n geschikt plaatje. Maar dis heb ik er van gemaakt.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
ik heb geen psp o.i.d op m'n laptoppie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |