SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wil jij erin?
• Joey (20)
• Amanda (26)
• Jochem (27)
Tussenstand:
De nominatie- en eliminatie data van februari:
WO 19-2 Nominatie
DO 20-2Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-2 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-2 Exit 1 genomineerde.
Go!Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Ik begrijp niet dat zij de enige is. Vooral van Charlotte die wil afvallen niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:13 schreef Urb het volgende:
Wat leuk dat Nico aktief meedoet met de boetkamp
Nico vroeg net aan haar : Doe je ook mee?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:16 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat zij de enige is. Vooral van Charlotte die wil afvallen niet.
Jaaaah in het bos! in het bos! in het bos met dat ding!quote:
"Ik ga voor mooi"? Omdat je gaat zweten van sporten of zo?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nico vroeg net aan haar : Doe je ook mee?
Lot: Nee, ik ga voor Mooi
Nee Lot is te druk met over seks praten met dat baasje. Haar moeder heeft gezegd dat als ze gaat seksen in Utopia dat ze het maar zachtjes en onder het hooi moet doen.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:16 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat zij de enige is. Vooral van Charlotte die wil afvallen niet.
Ze zou toch dagelijks samen gaan sporten met Nicolien? Een heel gezond nieuw leven wilde ze gaan leiden, begreep ik.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nico vroeg net aan haar : Doe je ook mee?
Lot: Nee, ik ga voor Mooi
Gebakken zei je? neeh de pan word laag gehouden, de kip mag totaal niet bruin worden, want dan eet Vanas niet meequote:Op zondag 16 februari 2014 16:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Wat staat er op het diner vanavond? Weer kip, boontjes en gebakken uien? Wat gaat dat worden, buiten smerig?
Ik hoorde het ja, een nieuwe man op het terrein en alleen maar praten over seks.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:18 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee Lot is te druk met over seks praten met dat baasje. Haar moeder heeft gezegd dat als ze gaat seksen in Utopia dat ze het maar zachtjes en onder het hooi moet doen.![]()
Die verteld net dat men zich dus bij de man op website opgeven voor deze boetkamps maar hij verdiend er zelf echt niks aan, jaja.
Zachtjes onder het hooi? Nee keihard op de kippenschuur, zo dat de koeien er van gaan loeienquote:Op zondag 16 februari 2014 16:18 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee Lot is te druk met over seks praten met dat baasje. Haar moeder heeft gezegd dat als ze gaat seksen in Utopia dat ze het maar zachtjes en onder het hooi moet doen.![]()
Die verteld net dat men zich dus bij de man op website opgeven voor deze boetkamps maar hij verdiend er zelf echt niks aan, jaja.
Al een week, geloof ik. Net als het stoppen met roken.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zou toch dagelijks samen gaan sporten met Nicolien? Een heel gezond nieuw leven wilde ze gaan leiden, begreep ik.
Zijn weinig organisaties, waar het spul ten goede komt aan mensen, die het echt nodig hebben. Meestal gaat het op een grote hoop, door naar een bedrijf, die er van alles van maakt.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:06 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Het is het idee. dat ik dan kleding in een Humana container doe dat arme mensen er iets van kregen, en dan gegraaid word door rijke tata's die geld genoeg hebben om te roken en te drinken.
Humana zelf is een top organisatie.
Er kwam vers vleeshquote:Op zondag 16 februari 2014 16:18 schreef Grunge. het volgende:
[..]
"Ik ga voor mooi"? Omdat je gaat zweten van sporten of zo?
Ja stom ook, gekooktquote:Op zondag 16 februari 2014 16:18 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Gebakken zei je? neeh de pan word laag gehouden, de kip mag totaal niet bruin worden, want dan eet Vanas niet mee
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:20 schreef martend het volgende:
Hoe laat hebben we het Cent raal vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |