SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wil jij erin?
• Joey (20)
• Amanda (26)
• Jochem (27)
Tussenstand:
De nominatie- en eliminatie data van februari:
WO 19-2 Nominatie
DO 20-2Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-2 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-2 Exit 1 genomineerde.
Go!Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Ik begrijp niet dat zij de enige is. Vooral van Charlotte die wil afvallen niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:13 schreef Urb het volgende:
Wat leuk dat Nico aktief meedoet met de boetkamp
Nico vroeg net aan haar : Doe je ook mee?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:16 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat zij de enige is. Vooral van Charlotte die wil afvallen niet.
Jaaaah in het bos! in het bos! in het bos met dat ding!quote:
"Ik ga voor mooi"? Omdat je gaat zweten van sporten of zo?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nico vroeg net aan haar : Doe je ook mee?
Lot: Nee, ik ga voor Mooi
Nee Lot is te druk met over seks praten met dat baasje. Haar moeder heeft gezegd dat als ze gaat seksen in Utopia dat ze het maar zachtjes en onder het hooi moet doen.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:16 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat zij de enige is. Vooral van Charlotte die wil afvallen niet.
Ze zou toch dagelijks samen gaan sporten met Nicolien? Een heel gezond nieuw leven wilde ze gaan leiden, begreep ik.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nico vroeg net aan haar : Doe je ook mee?
Lot: Nee, ik ga voor Mooi
Gebakken zei je? neeh de pan word laag gehouden, de kip mag totaal niet bruin worden, want dan eet Vanas niet meequote:Op zondag 16 februari 2014 16:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Wat staat er op het diner vanavond? Weer kip, boontjes en gebakken uien? Wat gaat dat worden, buiten smerig?
Ik hoorde het ja, een nieuwe man op het terrein en alleen maar praten over seks.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:18 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee Lot is te druk met over seks praten met dat baasje. Haar moeder heeft gezegd dat als ze gaat seksen in Utopia dat ze het maar zachtjes en onder het hooi moet doen.![]()
Die verteld net dat men zich dus bij de man op website opgeven voor deze boetkamps maar hij verdiend er zelf echt niks aan, jaja.
Zachtjes onder het hooi? Nee keihard op de kippenschuur, zo dat de koeien er van gaan loeienquote:Op zondag 16 februari 2014 16:18 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee Lot is te druk met over seks praten met dat baasje. Haar moeder heeft gezegd dat als ze gaat seksen in Utopia dat ze het maar zachtjes en onder het hooi moet doen.![]()
Die verteld net dat men zich dus bij de man op website opgeven voor deze boetkamps maar hij verdiend er zelf echt niks aan, jaja.
Al een week, geloof ik. Net als het stoppen met roken.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zou toch dagelijks samen gaan sporten met Nicolien? Een heel gezond nieuw leven wilde ze gaan leiden, begreep ik.
Zijn weinig organisaties, waar het spul ten goede komt aan mensen, die het echt nodig hebben. Meestal gaat het op een grote hoop, door naar een bedrijf, die er van alles van maakt.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:06 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Het is het idee. dat ik dan kleding in een Humana container doe dat arme mensen er iets van kregen, en dan gegraaid word door rijke tata's die geld genoeg hebben om te roken en te drinken.
Humana zelf is een top organisatie.
Er kwam vers vleeshquote:Op zondag 16 februari 2014 16:18 schreef Grunge. het volgende:
[..]
"Ik ga voor mooi"? Omdat je gaat zweten van sporten of zo?
Ja stom ook, gekooktquote:Op zondag 16 februari 2014 16:18 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Gebakken zei je? neeh de pan word laag gehouden, de kip mag totaal niet bruin worden, want dan eet Vanas niet mee
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:20 schreef martend het volgende:
Hoe laat hebben we het Cent raal vandaag?
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:23 schreef Ransjih het volgende:
nico vond een wc rol buiten, hoe toevallig weer
He? mag niet bruin worden? heeft ze het idee, dat bruine korstjes ernstige ziekten veroorzaakt? Dat schijnt alleen voor zwartgeblakerde korsten te gelden...Zou ze een hypochonder zijn?quote:
Ach, hij heeft misschien andere kwaliteitenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:23 schreef Burner82 het volgende:
"mijn" bootcampertje zit er een beetje doorheen
Die lag er al vanaf het begin. Sindsdien heeft het gelukkig niet geregend.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:23 schreef Ransjih het volgende:
Komt van de tribune?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:23 schreef Ransjih het volgende:
Nee wacht, die is voor Andrea om haar lijstje gejatte kleding op te schrijven!quote:Op zondag 16 februari 2014 16:23 schreef Ransjih het volgende:
blijkbaar, ze zei al, moet ik nou de hele tijd politie agentje spelen?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:23 schreef Rietens het volgende:
Arme Nico, hoe moet zij nou dat zooitje graaiers in bedwang houden?
Natuurlijk, daar zocht Andrea naar laatst, ze wilde weer in het bos kakken.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die lag er al vanaf het begin. Sindsdien heeft het gelukkig niet geregend.
Met leuke jongens erbij, mag het wel dagelijksquote:Op zondag 16 februari 2014 16:25 schreef 5thencounter het volgende:
Dat geblér buiten begint ook te vervelen, ik hoop niet dat ze elke dag bootcamps gaan houden.. beter nog helemaal niét meer..
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:19 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Zijn weinig organisaties, waar het spul ten goede komt aan mensen, die het echt nodig hebben. Meestal gaat het op een grote hoop, door naar een bedrijf, die er van alles van maakt.
Daarom hebben wij als particulieren, dit opgepakt. Wij vragen om donaties in de vorm van kleding en spullen ten behoeve van minima. Dat werkt beter. Bovedien zamelen we papier en ijzer in, om voedselpakketten te kunnen bekostigen.
Ik vind het maar link, bij die groep gister duwden die dames ook van de zijkant, als ze op hun bakkus gaan kunnen ze er zo onder liggen.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:26 schreef HiDiHo het volgende:
Het is ff wachten tot dit mis gaat......
Emil zijn hoge toontje. "komop!"quote:Op zondag 16 februari 2014 16:25 schreef 5thencounter het volgende:
Dat geblér buiten begint ook te vervelen, ik hoop niet dat ze elke dag bootcamps gaan houden.. beter nog helemaal niét meer..
Alleen rust kan ons redden.. nog iets zinnigs van Utopia te makenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Met leuke jongens erbij, mag het wel dagelijksLiefst nog warmer weer
niet klagen ik kijk of andrea niks pikt binnen,dat is veel ergerquote:Op zondag 16 februari 2014 16:25 schreef 5thencounter het volgende:
Daarom kijk ik er niet naar..quote:Op zondag 16 februari 2014 16:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik vind het maar link, bij die groep gister duwden die dames ook van de zijkant, als ze op hun bakkus gaan kunnen ze er zo onder liggen.
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:25 schreef blanket het volgende:
Liggen nog 3 wc rollen onder Andrea haar bed, .en 1 zit er in paul zijn broek
Arme jijquote:Op zondag 16 februari 2014 16:27 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
niet klagen ik kijk of andrea niks pikt binnen,dat is veel erger
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:27 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
Ze moeten er gewoon een constructie voor maken dat iedereen erachter kan duwenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik vind het maar link, bij die groep gister duwden die dames ook van de zijkant, als ze op hun bakkus gaan kunnen ze er zo onder liggen.
Nicolientje heeft een leuk passend blauw setje aan.. óók van thuis?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:27 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
een vest en een broek en sjaalquote:Op zondag 16 februari 2014 16:29 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]![]()
heeft ze al veel verstopt?
Burner82 wil ook wel wat aanduwen, en dat is niet de trekkerquote:Op zondag 16 februari 2014 16:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze moeten er gewoon een constructie voor maken dat iedereen erachter kan duwen
En Isa zegt nu dat ze ook niet op Hakim gaat stemmen. Daar dacht ze een uurtje geleden nog heel anders over.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:29 schreef Ransjih het volgende:
hakim zegt isa dat ze geen stem van hem krijgt
dat zal wel cool zijnquote:Op zondag 16 februari 2014 16:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze moeten er gewoon een constructie voor maken dat iedereen erachter kan duwen
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Burner82 wil ook wel wat aanduwen, en dat is niet de trekker
Die ene tractorband. vol met sinaasappelschillenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:30 schreef AnneX het volgende:
Echt, ik dacht dat het niet erger kon: wc rollen achterhouden!?![]()
En trouwens, zien jullie nog iets van een ( duurzame) composthoop?
kan je wel zien ze heeft nu een hoogslaperquote:Op zondag 16 februari 2014 16:29 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]![]()
heeft ze al veel verstopt?
Dat blauwe setje droeg ze onder het roze, die avond dat ze binnenkwamquote:Op zondag 16 februari 2014 16:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nicolientje heeft een leuk passend blauw setje aan.. óók van thuis?
Alles wordt daar kapot gekookt, dus wat zou er op die composthoop kunnen gaan? Hooguit de aardappelschillen...quote:Op zondag 16 februari 2014 16:30 schreef AnneX het volgende:
Wat erg, net als op de camping met WC-rol onder je klding naar de WC lopen?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:30 schreef AnneX het volgende:
En daarover een zwart setje.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:31 schreef martend het volgende:
[..]
Dat blauwe setje droeg ze onder het roze, die avond dat ze binnenkwam
lolquote:Op zondag 16 februari 2014 16:31 schreef Inca het volgende:
[..]
kan je wel zien ze heeft nu een hoogslaper
http://utopiainwoners.wordpress.com/quote:Op zondag 16 februari 2014 16:31 schreef Grunge. het volgende:
Wat is die site waar de bewoners zelf op posten ook alweer? Een blog als het ware, met roze achtergrond geloof ik, en met hun eigen foto's met de telefoon?
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:31 schreef Inca het volgende:
[..]
Dank je!quote:Op zondag 16 februari 2014 16:32 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
http://utopiainwoners.wordpress.com/
Heeft ze er een mooie blauwe omslagdoek bij gevonden...quote:Op zondag 16 februari 2014 16:31 schreef martend het volgende:
[..]
Dat blauwe setje droeg ze onder het roze, die avond dat ze binnenkwam
hij is er zelf te lui voorquote:Op zondag 16 februari 2014 16:30 schreef community het volgende:
Hakim laat Isa weten dat hij haar geen enkele stem zal geven. Dat is alleen omdat ze koeien melkt natuurlijk.
http://utopiainwoners.wordpress.com/quote:Op zondag 16 februari 2014 16:31 schreef Grunge. het volgende:
Wat is die site waar de bewoners zelf op posten ook alweer? Een blog als het ware, met roze achtergrond geloof ik, en met hun eigen foto's met de telefoon?
Ja, straks kom je iemand tegen zonder wcpapier en vraagt ie of ie wat kan lenenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Wat erg, net als op de camping met WC-rol onder je klding naar de WC lopen?
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nederland 1500 meter vrouwen
1. Ter Mors
2. Wüst
3. van Beek
4. Leenstra
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:31 schreef Inca het volgende:
[..]
Geen sorry nodigquote:
Netjes hoorquote:Op zondag 16 februari 2014 16:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nederland 1500 meter vrouwen
1. Ter Mors
2. Wüst
3. van Beek
4. Leenstra
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En de stemmen van het publiek zullen wel weer verdeeld wordenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:34 schreef Mylene het volgende:
Ze gaan toch allemaal safe stemmen. Ik denk Emil sowieso.
En als ze denken dat ze wegkomen met iedereen evenveel stemmen, dan komt de Elite stem eraanquote:Op zondag 16 februari 2014 16:34 schreef Mylene het volgende:
Yep, alle ballen op Emil ineens weer uit het niets.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:34 schreef Mylene het volgende:
Er zijn nu geen vertrekbedelaars, er moet dus nu écht een kop gaan rollenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:34 schreef Mylene het volgende:
Ik wil hakim zijn kop op een stokquote:Op zondag 16 februari 2014 16:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er zijn nu geen vertrekbedelaars, er moet dus nu écht een kop gaan rollen
Niet?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:34 schreef community het volgende:
Ik begrijp de hysterie niet over OS, Eén vlaggetje zegt toch genoeg.
Met pasen.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik wil hakim zijn kop op een stok
Beste Vuurvliegje,quote:Op zondag 16 februari 2014 16:19 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Zijn weinig organisaties, waar het spul ten goede komt aan mensen, die het echt nodig hebben. Meestal gaat het op een grote hoop, door naar een bedrijf, die er van alles van maakt.
Daarom hebben wij als particulieren, dit opgepakt. Wij vragen om donaties in de vorm van kleding en spullen ten behoeve van minima. Dat werkt beter. Bovedien zamelen we papier en ijzer in, om voedselpakketten te kunnen bekostigen.
Ruud misschien?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:37 schreef Grunge. het volgende:
Over wie had Isabella het nou? Ze vroeger of degene op wie zij ging stemmen een donkere huid had, nee, maar over wie had ze het dan?
ruudquote:Op zondag 16 februari 2014 16:37 schreef Grunge. het volgende:
Over wie had Isabella het nou? Ze vroeger of degene op wie zij ging stemmen een donkere huid had, nee, maar over wie had ze het dan?
Da's dan wel weer meer ontopicquote:Op zondag 16 februari 2014 16:36 schreef martend het volgende:
[..]
Niet?
één vlaggetje, één landje, één volk, ein.. nah da's weer wat anders![]()
Naast de Hornbach zeker.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:37 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Beste Vuurvliegje,
Ik heb hier wat kleding van mijn dochter die ze niet meer draagt. Meestal gooi ik dit soort dingen in de Humana-bak, die hier bij de Plus (!) staat.
(..)
Help, heb ik dit nu in de co's gezet? Ik wilde een dm sturen.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:37 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Beste Vuurvliegje,
Ik heb hier wat kleding van mijn dochter die ze niet meer draagt. Meestal gooi ik dit soort dingen in de Humana-bak, die hier bij de Plus (!) staat.
Maar wat jij hier schrijft klinkt veel sympathieker. Daarom zou ik ze liever aan een iniatief als dat van jou/jullie geven. Vind je het leuk als ik ze opstuur? Alles schoon gewassen en heel.
Ik begrijp dat het lastig is om je adres zomaar te geven aan iemand wat (zou Hakim zeggen) alleen maar op hetzelfde forum leest/schrijft, maar ik kan je verzekeren dat ik een gewone vrouw en moeder ben. Ik weet heel goed wat het is om met weinig rond te komen.
Denk er maar rustig over na, als je het liever niet wilt doe ik de kleding gewoon naar Humana, het zal die snaaiers in Utopia toch niet passen.
Met vriendelijke groet,
Caroline aka ariehaan
Zeikkind is het..quote:Op zondag 16 februari 2014 16:36 schreef 5thencounter het volgende:
Isa heeft een Safe van Hakim geslijmt..
Je kan nog deleten, erg liev trouwensquote:Op zondag 16 februari 2014 16:39 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Help, heb ik dit nu in de co's gezet? Ik wilde een dm sturen.
Dacht al.. wahdoeje?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:39 schreef ariehaan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:39 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Die vrouwenkoppies denken zo gemakkelijk de negatieve kanten weg, Zolang ze maar een plek krijgen. Trouwe honden,quote:Op zondag 16 februari 2014 16:39 schreef Mylene het volgende:
Het achterlijke is dat ze Hakim zelf op een voetstuk plaatsen. Ze lijken bang voor hem te zijn.
Te laatquote:Op zondag 16 februari 2014 16:39 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Te laat. CNN komt zo met "BREAKING NEWS"quote:Op zondag 16 februari 2014 16:39 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Precies en wij werken met een regio weggeefgroep op FB, kan iedereen aanraden even in je eigen regio te kijken ernaar...quote:Op zondag 16 februari 2014 16:41 schreef Tayu het volgende:
[..]
Te laat
In veel plaatsen (misschien ook wel in jouw woonplaats) bestaan weggeefwinkels. Daar kun je kleding en andere goederen heenbrengen die vervolgens gratis en voor niets kunnen worden meegenomen door mensen die het niet al te breed hebben.
Net als vorige maand dus, en dit zal nog elke maand weer terugkomen.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:42 schreef bull1966 het volgende:
hakom schijt in z'n broek dat hij in de gevarenzone komt en probeert anderen om te lullen
Ze hebben je gehoord pikkepijpquote:Op zondag 16 februari 2014 16:41 schreef Burner82 het volgende:
Kom, ik wil de stream op die leuke jongen nu die er nog is....
En ik werk voor oa een weggeefwinkelquote:Op zondag 16 februari 2014 16:42 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Precies en wij werken met een regio weggeefgroep op FB, kan iedereen aanraden even in je eigen regio te kijken ernaar...
Zo doorzichtig, bah! Manipulatieve horkquote:Op zondag 16 februari 2014 16:42 schreef bull1966 het volgende:
hakom schijt in z'n broek dat hij in de gevarenzone komt en probeert anderen om te lullen
quote:
stream 2 zie je de zijkantquote:Op zondag 16 februari 2014 16:41 schreef Burner82 het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:41 schreef Burner82 het volgende:
Die heeft zijn 3min minderjarigen-tv erop zittenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:41 schreef Burner82 het volgende:
Hoe vet zou het wel niet zijn als een Ex van iemand een nieuwe bewoner zou worden.. ik denk heeeel vetquote:Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef Urb het volgende:
isa zegt net dat ze Nico al kon? En niet specifiek van de casting maar dat kan natuurlijk wel.
Maar wij hadden de allereerste in Nederland, bij ons is het idee geboren.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:44 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Jaelke regio heeft er wel één, topwerk hoor
De elitestem voor Hakim zal hem aan z'n reet roesten.. denk ik. Zolang niemand in Utopia op hem stemt zit ie veilig toch?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Net als vorige maand dus, en dit zal nog elke maand weer terugkomen.
Stream 7 van Lekker Simpelquote:Op zondag 16 februari 2014 16:45 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Krijgen we weer een mooie cap van de nederlandse ladies?
mhm anders is onze dag niet compleet hierquote:Op zondag 16 februari 2014 16:45 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Krijgen we weer een mooie cap van de nederlandse ladies?
Nou ik hoop dat ie wel weer een paar dagen verongelijkt op bed zal liggen ervan hoor.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:45 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
De elitestem voor Hakim zal hem aan z'n reet roesten.. denk ik. Zolang niemand in Utopia op hem stemt zit ie veilig toch?
Ze hebben het er al eerder over gehad, ze zaten in dezelfde castinggroep.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef Urb het volgende:
isa zegt net dat ze Nico al kon? En niet specifiek van de casting maar dat kan natuurlijk wel.
Ah thnx. Net als Jim en Vanes dus.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze hebben het er al eerder over gehad, ze zaten in dezelfde castinggroep.
Als ik voor 300 euro minder eten koop kan ik afvallen en geld verdienenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:47 schreef oma-Nijn het volgende:
Helpen met afvallen in 100 dagen voor 1000 euro![]()
![]()
Weer es wat anders als, zeg een Billy of Andrea hequote:Op zondag 16 februari 2014 16:48 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik zie zo graag een vrouw huilen, als het een OS winnares is Jorien ter Mors!!
Dilemma, dilemma, 's ochtends liggend op de bank Olga commandeur kijken, of ditquote:Op zondag 16 februari 2014 16:48 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Als ik voor 300 euro minder eten koop kan ik afvallen en geld verdienen
Als vrijwilliger of betaald??? Ik ben vrijwilliger en het is echt dankbaar werk. Alle lagen van de bevolking komen bij ons over de vloer. Geefwinkel gorinchemquote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Stream 1-7
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet alles wat Isa vertelt met een badkuip vol zout nemen.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef Urb het volgende:
Bij ons werken enkel en alleen vrijwilligers.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:49 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Als vrijwilliger of betaald??? Ik ben vrijwilliger en het is echt dankbaar werk. Alle lagen van de bevolking komen bij ons over de vloer. Geefwinkel gorinchem
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:49 schreef Urb het volgende:
[..]
Weer es wat anders als, zeg een Billy of Andrea he
Bij ons ook daarom vond ik dat werk zo gek.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:50 schreef Tayu het volgende:
[..]
Bij ons werken enkel en alleen vrijwilligers.
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:51 schreef renevanlaaren het volgende:
ik hoor hakim zeggen ja de auto is voor me zoon op 360 aan de foon
Het is een initiatief vanuit de krakersbeweging, wist je dat?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:51 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Bij ons ook daarom vond ik dat werk zo gek.
Nico bevestigde dit ook gewoon.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:50 schreef Injetta het volgende:
[..]
Je moet alles wat Isa vertelt met een badkuip vol zout nemen.
Ze wil heel graag interessant zijn (net als de rest overigens) en zij doet dit door eindeloos verwarde verhalen te vertellen over haar 'verleden'. Het is onduidelijk wat waar is en wat niet.
gewoon verkopen geld gaat voor eigen belangquote:Op zondag 16 februari 2014 16:53 schreef Urb het volgende:
Iemand wil nog zon autootje voor gehandicapt broertje.
Dat wist ik niet, wij doen het nu ongeveer een jaar en sinds kort onze eigen stek dankzij een vrijgevig iemand! Maar nu weer over utopia!quote:Op zondag 16 februari 2014 16:52 schreef Tayu het volgende:
[..]
Het is een initiatief vanuit de krakersbeweging, wist je dat?
OK dan is dit wel waar. Het is lastig bij Isa.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nico bevestigde dit ook gewoon.
Topperrrrrrrrrrrtjequote:Op zondag 16 februari 2014 16:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nog eentje om het af te leren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
iedereen ter wereld is binnen 7 stappen te verbindenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:55 schreef Injetta het volgende:
[..]
OK dan is dit wel waar. Het is lastig bij Isa.
Ik blijf het wel echt heel raar vinden dat er tussen al die bewoners verbanden zitten. Of ze kennen elkaar of er zijn verbanden met familieleden, vrienden.
Is dat normaal als je 12 willekeurige mensen van de straat plukt van verschillende plaatsen uit Nederland?
van een of ander ballenkoorquote:Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef Urb het volgende:
Isa opperde al meer speelgoed te gaan maken.. sluit mooi aan bij die nieuwe die straks komt.Joey, de kinderspeeltoestellenhandelaar ( 3x ww)quote:Op zondag 16 februari 2014 16:55 schreef blanket het volgende:
Vind dat auto-tje echt wel leuk worden.
Ja, alleen jammer dat er spullen voor besteld moeten worden en geld voor projecten er niet is. En dat het voor die kut Hakim isquote:Op zondag 16 februari 2014 16:55 schreef MPC60 het volgende:
Die auto is toruwens het eerste wat ik zie waarvan ik denk, ja dat is leuk.
Wel jammer dat het voor Hakim jr is ipv iets voor het opbouwen van Utopia, maar zo te horen worden die autootjes nu ook iets om te verkopen. Komt goed uit.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:55 schreef MPC60 het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Super hequote:Op zondag 16 februari 2014 16:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan kunnen ze nog een hondenhok afbreken.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat er spullen voor besteld moeten worden en geld voor projecten er niet is. En dat het voor die kut Hakim is
Wij zijn in 1999 gestart met de eerste Weggeefwinkel in Nederland, in een door ons gekraakt pand.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:54 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, wij doen het nu ongeveer een jaar en sinds kort onze eigen stek dankzij een vrijgevig iemand! Maar nu weer over utopia!
Zoveel waarheid in 1 post.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat er spullen voor besteld moeten worden en geld voor projecten er niet is. En dat het voor die kut Hakim is
Wel als ze het zouden verkopen voor Utopia.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:55 schreef MPC60 het volgende:
Ja wanneer is er eigenlijk voor het laatst een hond geweest....quote:Op zondag 16 februari 2014 16:57 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dan kunnen ze nog een hondenhok afbreken.
meer maken dus!quote:Op zondag 16 februari 2014 16:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wel als ze het zouden verkopen voor Utopia.
Maar dit is een egoïstisch project voor die schimmelrat zijn eigen doeleinden.
De persoon die zijn bek vooraan heeft met "groepsgevoel".
Ik weet het, maar... dan moet je wel heel diep zoeken en dus 7 stappen verder. Hier kennen ze elkaar direct (is 1 stap) of hebben gemeenschappelijke kennissen (is 2 stappen).quote:Op zondag 16 februari 2014 16:56 schreef bull1966 het volgende:
[..]
iedereen ter wereld is binnen 7 stappen te verbinden
Mwoah, ken je de six degrees of separation theorie? Is niet echt ontopic dus ik ga het niet uitleggen hier maar mensen die zich opgeven voor zulke programma's zitten sowieso al wel een beetje in het wereldje denk ik. En dat er mensen elkaar kennen van de casting is vrij logisch want die is in groepen gedaan.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:55 schreef Injetta het volgende:
[..]
OK dan is dit wel waar. Het is lastig bij Isa.
Ik blijf het wel echt heel raar vinden dat er tussen al die bewoners verbanden zitten. Of ze kennen elkaar of er zijn verbanden met familieleden, vrienden.
Is dat normaal als je 12 willekeurige mensen van de straat plukt van verschillende plaatsen uit Nederland?
laten we hopen dat er van buitenaf een hoog bod op gedaan wordt en dit in de groep gegooid wordt... eens kijken hoe Hakim dan reageert....quote:Op zondag 16 februari 2014 16:57 schreef Marrije het volgende:
Wel een gave auto!
Die moeten ze gaan verkopen
Ff foto's checken, jonguhhhquote:Op zondag 16 februari 2014 16:58 schreef Burner82 het volgende:
Site van die jongens van de bootcamp: http://www.calisthenicsnederland.nl/
Nah ja, dat Utopia een verlangstuk ging worden voor alle al bestaande activiteiten is niets nieuws meer..quote:Op zondag 16 februari 2014 16:58 schreef Burner82 het volgende:
Site van die jongens van de bootcamp: http://www.calisthenicsnederland.nl/
uit het hoofd donderdag..quote:Op zondag 16 februari 2014 16:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja wanneer is er eigenlijk voor het laatst een hond geweest....
ja idd maar het zijn ook allemaal nederlanders die mediageil zijnquote:Op zondag 16 februari 2014 16:59 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik weet het, maar... dan moet je wel heel diep zoeken en dus 7 stappen verder. Hier kennen ze elkaar direct (is 1 stap) of hebben gemeenschappelijke kennissen (is 2 stappen).
dus dat....quote:Op zondag 16 februari 2014 17:00 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ja idd maar het zijn ook allemaal nederlanders die mediageil zijn
Gaan ze dat ook doen?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:53 schreef GekkePoes het volgende:
Of ze nog zo een autootje willen maken voor een gehandicapt jongetje
Duh.... groepsfoto is wel leukquote:
LoL hij heeft nog niks gedaan wat WEL magquote:Op zondag 16 februari 2014 17:00 schreef renevanlaaren het volgende:
ze gaan ook nog spullen bestellen voor de auto,gewoon verkopen dus dit mag niet
helemaal zijn Utopiaquote:Op zondag 16 februari 2014 17:01 schreef martend het volgende:
[..]
LoL hij heeft nog niks gedaan wat WEL mag
Ja, maar ook al zou de rest dat weten, die gaan overal mee akkoord, stomme bosmongolen.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:00 schreef renevanlaaren het volgende:
ze gaan ook nog spullen bestellen voor de auto,gewoon verkopen dus dit mag niet
de chinees kan weer gebeld wordenquote:Op zondag 16 februari 2014 17:02 schreef Injetta het volgende:
Afrekenen... kassa... Kunnen straks weer geld gaan uitgeven!
Ik zou zeggen, gooi het centraalquote:Op zondag 16 februari 2014 17:01 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
deze is voor zijn zoon ,daar komt niemand aan
Gemaakt met gemeendschapsgeld.. heeft Paul dit centraal overlegd?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:01 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
deze is voor zijn zoon ,daar komt niemand aan
http://utopiainwoners.wordpress.com/quote:Op zondag 16 februari 2014 17:02 schreef Odaiba het volgende:
Kan iemand mij een link geven van de Utopia BV website?
Ik zeg bel de chinees, pizzaboer of shoarmaquote:Op zondag 16 februari 2014 17:02 schreef Injetta het volgende:
Afrekenen... kassa... Kunnen straks weer geld gaan uitgeven!
En elke einde vd Maand een nieuwe lolbroek erbijquote:Op zondag 16 februari 2014 17:02 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Dus als ik het goed begrijp krijgen we binnenkort het volgende programma:
In de ochtend yoga met nicolien
Ontbijtzaalgelul
In de middag afvallen met emil
Lunchgelul
In de avond aankomen met vet vreten van Vanessa
Afsluiting: roken en zuipen bij de haard
Ik verheug me erop :-((
Van 2 jongens ligt het nog "achter".... lastig als je je beurs en zo niet mee mag/kan nemen. (of regie vertrouwt Andrea ook niet, kan ookquote:Op zondag 16 februari 2014 17:03 schreef Ygritte het volgende:
De bootcampboyz hebben niet genoeg geld meegenomen....
nee ,en eigenbelang van hakim gaat voor alles natuurlijkquote:Op zondag 16 februari 2014 17:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gemaakt met gemeendschapsgeld.. heeft Paul dit centraal overlegd?
niets overlegd en al moeten ze spullen bestellen wordt het ook niet overlegd, what's new?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
1 2 3 | <?php ?> |
1 2 3 | <?php ?> |
Dat laatstequote:Op zondag 16 februari 2014 17:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Van 2 jongens ligt het nog "achter".... lastig als je je beurs en zo niet mee mag/kan nemen. (of regie vertrouwt Andrea ook niet, kan ook)
Terwijl ze tegen Lot liepen te schreeuwen dat ze geen armbandjes voor Billy mocht maken maar voor de verkoop waren.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:05 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
nee ,en eigenbelang van hakim gaat voor alles natuurlijk
Dat mens van t schilderij, mocht ook al geen geld mee naar binnen nemen?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Van 2 jongens ligt het nog "achter".... lastig als je je beurs en zo niet mee mag/kan nemen. (of regie vertrouwt Andrea ook niet, kan ook)
ik denk ook voornamelijk het laatstequote:Op zondag 16 februari 2014 17:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je vergeet s'avonds sporten met Jimquote:Op zondag 16 februari 2014 17:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En elke einde vd Maand een nieuwe lolbroek erbij
ja, en daarom zou je verwachten dat de dames hiertegen in opstand komenquote:Op zondag 16 februari 2014 17:05 schreef blanket het volgende:
[..]
Terwijl ze tegen Lot liepen te schreeuwen dat ze geen armbandjes voor Billy mocht maken maar voor de verkoop waren.
LOL mss is achter bezig om te proberen zo min mogenlijk cash in de kluis te krijgenquote:Op zondag 16 februari 2014 17:06 schreef ansjovissie het volgende:
[..]
Dat mens van t schilderij, mocht ook al geen geld mee naar binnen nemen?
Ze gaan zelfs geld uit de kas gebruiken voor plamuur en verf.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
20 april komt die kleine binnen de hekken van Utopia voor 4 uurtjes, is ie jarig.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:07 schreef 5thencounter het volgende:
En Paul auto blijft nu nog 10½ maand daar staan? , Gaattie 'm over het hek gooien?
Of komt dat kereltje van 'm dat ding ophalen...
En niemand die er wat van zegt dat is het mooie.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:05 schreef blanket het volgende:
[..]
Terwijl ze tegen Lot liepen te schreeuwen dat ze geen armbandjes voor Billy mocht maken maar voor de verkoop waren.
Bootcamp voor peuken en drankquote:Op zondag 16 februari 2014 17:07 schreef schizolientje het volgende:
maar goed, het geld is binnen, er kunnen weer sigaretten besteld worden van dat geld
Zaadjes poten met Andrea is helaas al volgeboekt, schijnen 15 Guusjes te komenquote:Op zondag 16 februari 2014 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je vergeet s'avonds sporten met Jim
Kraaltjes rijgen met Lot
Kliederen met verf met Billy
Zaadjes poten met Andrea
Blowen met Pauk en Hakim
Hakom dan al 1,5 maand wegquote:Op zondag 16 februari 2014 17:08 schreef martend het volgende:
[..]
20 april komt die kleine binnen de hekken van Utopia voor 4 uurtjes, is ie jarig.
Het mannetje is in april jarig en dan komt hij in Utopiaquote:Op zondag 16 februari 2014 17:07 schreef 5thencounter het volgende:
En Pauls auto blijft nu nog 10½ maand daar staan? , Gaattie 'm over het hek gooien?
april is het kereltje jarig en wil hakim hem laten komenquote:Op zondag 16 februari 2014 17:07 schreef 5thencounter het volgende:
En Pauls auto blijft nu nog 10½ maand daar staan? , Gaattie 'm over het hek gooien?
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:08 schreef ansjovissie het volgende:
[..]
Zaadjes poten met Andrea is helaas al volgeboekt, schijnen 15 Guusjes te komen
http://utopiainwoners.wordpress.com/quote:Op zondag 16 februari 2014 17:02 schreef Odaiba het volgende:
Kan iemand mij een link geven van de Utopia BV website?
En beatboxen. Of is ze bezeten?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Andrea is weer aan het zingen met die kansloze kutkop van d'r
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:05 schreef blanket het volgende:
[..]
Dan mag Paul 'm ook wel impregneren, dattie niet verrot is tegen die tijd, of moet er ook nog een motor in en een 6 lagen paint-jobquote:Op zondag 16 februari 2014 17:08 schreef martend het volgende:
[..]
20 april komt die kleine binnen de hekken van Utopia voor 4 uurtjes, is ie jarig.
Ik snap niet dat ze daar niet in opstand tegen komen. Blijkbaar om de goede vrede te bewaren maar ik vind het zo stom overkomen allemaal.quote:
Ik zie hier een potentieel bureaublad in voor sommigenquote:Op zondag 16 februari 2014 17:09 schreef Tayu het volgende:
Het bootcampklasje van vandaag:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:09 schreef Tayu het volgende:
Het bootcampklasje van vandaag:
[ afbeelding ]
LOL!quote:Op zondag 16 februari 2014 17:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zie hier een potentieel bureaublad in voor sommigen![]()
Een hart teveelquote:
en in het VIP pakket zit nog extraquote:Op zondag 16 februari 2014 17:08 schreef ansjovissie het volgende:
[..]
Zaadjes poten met Andrea is helaas al volgeboekt, schijnen 15 Guusjes te komen
Wie heeft er nog zin in om elke dag te kijken naar een sportschooltje, twee slechte schildermutsen, een kralenrijger, een jankende timmerman, een verklede rat die alleen pannenkoeken bakt als het echt moet en een excelverkrachtster? Vergeet ik bijna de dominee zonder schoenen en de yogajuf.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En elke einde vd Maand een nieuwe lolbroek erbij
Ja...kopen ze daar maar peuken en drank vanquote:Op zondag 16 februari 2014 17:12 schreef renevanlaaren het volgende:
als een van de nieuwe inwoners nu mee leest ,doe er iets aan.
gewoon verkopen die auto
Dwerggooien met Andreaquote:Op zondag 16 februari 2014 17:12 schreef martend het volgende:
[..]
en in het VIP pakket zit nog extra
KoeienKnuffelen met Ruud
Pitten met Gio
Gezonde BitMix Maken Met Nico
Melken met Isa
Oreren met Rienk
whahahahaquote:Op zondag 16 februari 2014 17:13 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Wie heeft er nog zin in om elke dag te kijken naar een sportschooltje, twee slechte schildermutsen, een kralenrijger, een jankende timmerman, een verklede rat die alleen pannenkoeken bakt als het echt moet en een excelverkrachtster? Vergeet ik bijna de dominee zonder schoenen en de yogajuf.
ik ookquote:Op zondag 16 februari 2014 17:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat zingen van die bewoners is ronduit irritant. Ik ben voor een zangverbod in Utopia.
Als dat kind net zoveel vreet als zijn vader dan past ie 1 maand in die auto!quote:Op zondag 16 februari 2014 17:07 schreef 5thencounter het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:14 schreef Tayu het volgende:
Billy: wat gaan we eten vandaag?
Vanassa: Kijk eens in de pan?
Billy: dat heb ik al gedaan maar wat is het?!
Vanassa: Gewoon. Van alles bij mekaar.
Eet smakelijk!
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:14 schreef Tayu het volgende:
Billy: wat gaan we eten vandaag?
Vanassa: Kijk eens in de pan?
Billy: dat heb ik al gedaan maar wat is het?!
Vanassa: Gewoon. Van alles bij mekaar.
Eet smakelijk!
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:13 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Wie heeft er nog zin in om elke dag te kijken naar een sportschooltje, twee slechte schildermutsen, een kralenrijger, een jankende timmerman, een verklede rat die alleen pannenkoeken bakt als het echt moet en een excelverkrachtster? Vergeet ik bijna de dominee zonder schoenen en de yogajuf.
+1quote:Op zondag 16 februari 2014 17:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat zingen van die bewoners is ronduit irritant. Ik ben voor een zangverbod in Utopia.
Al minder betrap ik mezelf erop, deze show blijft maar steken tussen BB en Exp Robinson, nergens een serieuze poging sámen iets op te bouwen, alleen maar dagelijks doormodderen tot het tijd is om te vertrekken..quote:Op zondag 16 februari 2014 17:13 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Door hun gezang groeien er abcessen in mijn oren.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:16 schreef Injetta het volgende:
[..]
+1
Ze zingen allemaal vreselijk.
En vaak gewoon 1 zin zonder echte melodie die ze dan blijven herhalen.
?? Wattuh?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:18 schreef renevanlaaren het volgende:
ik hoop dat rienk nog iets gaat zeggen van verkopen die auto,jij was toch van geld verdienen.
huub lees je mee
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:16 schreef Ygritte het volgende:
Andrea nou alweer andere kleren aan? 'nieuw' vest en een andere spijkerbroek?
Maken ze gewoon een nieuwequote:Op zondag 16 februari 2014 17:18 schreef renevanlaaren het volgende:
ik hoop dat rienk nog iets gaat zeggen van verkopen die auto,jij was toch van geld verdienen.
huub lees je mee
Geen groente?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:20 schreef houdjemond het volgende:
gewoon van alles tot snot gekookt.. lekker hoor! Ben ik blij met mijn suddervlees en verse aardappelpuree met kaas!
Voor sommigen is het een grote open landelijke sollicitatie. Utopia het nieuwe UWV.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Al minder betrap ik mezelf erop, deze show blijft maar steken tussen BB en Exp Robinson, nergens een serieuze poging sámen iets op te bouwen, alleen maar dagelijks doormodderen tot het tijd is om te vertrekken..
Wonen ook redelijk in de buurt, dat filmpje leek mij Leeuwardenquote:Op zondag 16 februari 2014 17:19 schreef Liyu het volgende:
Peter en Amanda Veldman zijn nu vriendjes op Facebook, zou dat wat zeggen
Eet jij groente bij hachee ja? Serieuze vraag hoor, geen aanvalquote:
En Aike maar zeiken over structuur. begin eens om op normale en vaste tijden je smoelwerk in die trog te hangenquote:Op zondag 16 februari 2014 17:20 schreef Ygritte het volgende:
Tussen de middag warm eten: het is 20 over 5.... Iedereen rond een uur of 10 weer vreten...
Dat is nog optimistisch...om 19:00 uur lopen ze al weer met brood...let maar op.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:20 schreef Ygritte het volgende:
Tussen de middag warm eten: het is 20 over 5.... Iedereen rond een uur of 10 weer vreten...
Dat was inderdaad Leeuwarden.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:21 schreef Urb het volgende:
[..]
Wonen ook redelijk in de buurt, dat filmpje leek mij Leeuwarden
Mensen doen er wel eens rode kool bij.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Eet jij groente bij hachee ja? Serieuze vraag hoor, geen aanval
Harold zei het ook al in zn brief, meer sctructuur met eten, elke keer als ik kijk loopt er iemand te vreten!quote:Op zondag 16 februari 2014 17:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En Aike maar zeiken over structuur. begin eens om op normale en vaste tijden je smoelwerk in die trog te hangen
ik ben blij dat ik het niet hoeft te etenquote:Op zondag 16 februari 2014 17:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
En weer heeft Vanessa snot gekookt en weer vindt iedereen het prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |