Welkom in het GRTD Slowchat topic.quote:
Ja eens, wel respect voor die gasten. Dat is zo zwaar.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk geen sport saaier dan schaatsen op de OS. De kans op actie is kleiner dan nihil.
Biatlon vond ik dan wel weer echt leuk om naar te kijken op de achtergrond. Die mannen/vrouwen persen zich echt tot het maximale uit en moeten nog scherp blijven voor de schoten ook. Ik heb nog geen deelnemer gezien die niet instortte na het finishen
Ik kijk voor de mooie vrouwen.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja eens, wel respect voor die gasten. Dat is zo zwaar.
Ik kijk het ook niet voor de sensatie, maar meer voor de Nederlanders
leukquote:Op maandag 10 februari 2014 14:28 schreef AldoTheApache het volgende:
ik wil nog altijd iemand zijn nek zien breken bij het hoogspringen![]()
Dát is pas sensatie
Iemand noemde Ireen Wust een lekker wijf op fok netquote:Op maandag 10 februari 2014 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk voor de mooie vrouwen.
hahahahahahahhahahahhahahahahahahahahhaahahahahahhaahahahquote:Op maandag 10 februari 2014 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand noemde Ireen Wust een lekker wijf op fok net![]()
quote:Op maandag 10 februari 2014 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ik 11 was ofzo vond ik haar lief ofzo.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso die vrouwenquote:
Die is wel echt heel, heel lelijk. Gelukkig voor haar kan ze schaatsenquote:Op maandag 10 februari 2014 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso die vrouwen![]()
Die Sablikova is ook spook van de opera
Die naam ken ik zowaar omdat ik bleef hangen bij het sportjournaal enkel om haar hoofd.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso die vrouwen![]()
Die Sablikova is ook spook van de opera
Lindsey Vonn jaquote:Op maandag 10 februari 2014 14:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Die Amerikaanse Skiester zou ik wel doen hoor
Vonn ofzo?
Uhuquote:
Ik ben volledig homo voor Niklas Edin. Blonder en heldere blauwer ogen ga je niet vinden.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Die Amerikaanse Skiester zou ik wel doen hoor
Vonn ofzo?
I would plow her like a cornfieldquote:
Romantisch.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I would plow her like a cornfield
Het wordt denk ik toch eens tijd voor nieuwe one-liner. Zo vruchtbaar zijn de akkers 's winters niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I would plow her like a cornfield
Dat romantische bewaar ik voor iemand anders.quote:
Handig, heb ik geen condoom nodigquote:Op maandag 10 februari 2014 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het wordt denk ik toch eens tijd voor nieuwe one-liner. Zo vruchtbaar zijn de akkers 's winters niet.
Die Sauerbrei? Knap is het niet, maar ik kan er weinig aan vinden wat als tokkie doorgaat?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:38 schreef Fok-it het volgende:
Snowboarders zijn ook niet verkeerd vaak.
Maar die NederlandseWat een tokkie is dat zeg
Nee Cheryl Maasquote:Op maandag 10 februari 2014 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Sauerbrei? Echt knap is het niet, maar ik kan er weinig aan vinden wat als tokkie doorgaat?
Kwam meer door het interview wat ze gaf, fucking dit en fucking datquote:Op maandag 10 februari 2014 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die voldoet wel aan de lesbienne standaarden.
zou er best een trucje op kunnenquote:Op maandag 10 februari 2014 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kwam meer door het interview wat ze gaf, fucking dit en fucking datBeetje jammer voor de camera
Jij kan overal je kunstje opquote:Op maandag 10 februari 2014 14:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zou er best een trucje op kunnen
Niet overal. We aardig wat.quote:
Beetje je standaard hoog houden maat.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet overal. We aardig wat.
quote:Op maandag 10 februari 2014 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje je standaard hoog houden maat.
eh okay.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje je standaard hoog houden maat.
goeiequote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Anders ga ik VA hieraan koppelen
beetje apartquote:Op maandag 10 februari 2014 14:58 schreef Toto69 het volgende:
R&P / geen toekomst? Help
mooi topique weer
Wel in een warm land toch?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:06 schreef supersof het volgende:
Ik ga op een camping werken deze zomer denk ik
En wat ga je daar zoal uitvoeren dan?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:06 schreef supersof het volgende:
Ik ga op een camping werken deze zomer denk ik
receptie ofzoquote:Op maandag 10 februari 2014 15:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En wat ga je daar zoal uitvoeren dan?
nah, ik denk belgie ofzoquote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:08 schreef supersof het volgende:
[..]
receptie ofzo
geen animatiewerk hoor
Ja tochquote:
Ja, maar ik ben geen over enthousiast persoon dat domme toneelstukjes gaat opvoeren in de hitte met verwende kinderen die overal over zeiken.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
Stiekem wil ik dat wel zien. Kan jij een beetje kinderen handelen?
Oh dat ga ik ook doenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:10 schreef supersof het volgende:
http://www.seizoenwerk.nl(...)gezocht#.UvjdmHlG5H0
dit is toch leuk
Ik haak af bij superlatieven als kanjers. Al had er ook nog super kanjers kunnen staan.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:10 schreef supersof het volgende:
dit is toch leuk
Dat ga jij helemaal niet doenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Oh dat ga ik ook doen
Worden we collega's
Uni begint pas in septemberquote:Op maandag 10 februari 2014 15:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat ga jij helemaal niet doen
jij gaat naar ierland toch
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja tochArdennen is wel leuk
[..]
Ja, maar ik ben geen over enthousiast persoon dat domme toneelstukjes gaat opvoeren in de hitte met verwende kinderen die overal over zeiken.
0 sollicitanten.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik haak af bij superlatieven als kanjers. Al had er ook nog super kanjers kunnen staan.
Al is dit wel confronterend gezien je usernaam.
Haha, kanjersquote:Op maandag 10 februari 2014 15:10 schreef supersof het volgende:
dit is toch leuk
Ga je dat echt doen?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Uni begint pas in september
Flexi-bil?quote:Flexibil zijn, geen 9 tot 5 mentaliteit
Misschien even overwegen is wel makkelijk geld verdienenquote:
Ik word dan badmeesterquote:
Ziet er overigens wel echt als een leuke vakantiebaan uit.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:10 schreef supersof het volgende:
dit is toch leuk
ja aldoquote:Op maandag 10 februari 2014 15:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Misschien even overwegen is wel makkelijk geld verdienen
[..]
Ik word dan badmeester
Daar loop ik niet tegen aan eigenlijkquote:Op maandag 10 februari 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ziet er overigens wel echt als een leuke vakantiebaan uit.
Het is dat ik stukloop op * Receptiemedewerkers (`t liefste spreek je de Franse taal)
maar hoe chillquote:
Vreemd topic inderdaadquote:Op maandag 10 februari 2014 14:58 schreef Toto69 het volgende:
R&P / geen toekomst? Help
mooi topique weer
Het ziet er wel echt leuk uitquote:Op maandag 10 februari 2014 15:16 schreef supersof het volgende:
[..]
maar hoe chill
gratis onderdak, gratis eten
beetje werken
6 dagen in de week, nederlandse maatstaven qua loon
is toch goed
doe mee als terreinmedewerker lrquote:Op maandag 10 februari 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het ziet er wel echt leuk uitOok heel weinig eisen eigenlijk.
Nog nooit naar zoiets gekeken.
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:19 schreef supersof het volgende:
[..]
doe mee als terreinmedewerker lr
ik ga vanavond een sollicitatiebrief makenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Eerst maar eens zien waar ik deze zomer sta. Al zou het best leuk zijn. Ik vind mensen verder helpen veelal nog leuk ook.
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:21 schreef Typisch het volgende:
ga dan gewoon bij center parcs oid werken, niet zo'n pauper camping
Center Parcs is niet pauper neequote:Op maandag 10 februari 2014 15:21 schreef Typisch het volgende:
ga dan gewoon bij center parcs oid werken, niet zo'n pauper camping
vind ik nietquote:Op maandag 10 februari 2014 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Center Parcs is niet pauper neeVast ook wel weer veel meer eisend overigens
Aardigquote:
Ik wist helemaal niet dat jij deed roken johquote:Op maandag 10 februari 2014 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
AardigBen nu 2 dagen rookvrij, gaat nog best prima. Maar morgen weer school, vanavond werk, dus dan komen de standaard rookmomenten langs
En verder, best wel lekkerBegin iemand leuk te vinden, weet nog niet of ik dat leuk vind
Nee is geen grap, wat snap je er niet aan?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dit een grap? Ik snap hem niet.
Waarom "UPS en Downs"? Gezeur met UPS?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:45 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nee is geen grap, wat snap je er niet aan?
Grapjas.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom "UPS en Downs"? Gezeur met UPS?
Want?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja die hoofdletters zitten me dwars
Anderhalf jaar nu, was deze lente echt een maand gestopt, maar weer opgepikt.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:45 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat jij deed roken johmaar goed van je man
![]()
Hoezo vind je het niet leuk dan ?
Zonde man, ik rook (helaas) al een jaar of 12-13.. was vorige jaar een jaar gestopt maar dat ging dus helemaal foutquote:Op maandag 10 februari 2014 15:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Anderhalf jaar nu, was deze lente echt een maand gestopt, maar weer opgepikt.
Omdat ik een pussy benMaar er is een klik, dus wie weet
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:16 schreef supersof het volgende:
[..]
maar hoe chill
gratis onderdak, gratis eten
beetje werken
6 dagen in de week, nederlandse maatstaven qua loon
is toch goed
Dan zit ik misschien een maand in Chinaquote:Op maandag 10 februari 2014 15:18 schreef supersof het volgende:
als ezell naar australie gaat dan gaat aldo gewoon naar een camping in belgie
Ik ga er ook voor hoorquote:Op maandag 10 februari 2014 15:51 schreef Xeor het volgende:
[..]
Zonde man, ik rook (helaas) al een jaar of 12-13.. was vorige jaar een jaar gestopt maar dat ging dus helemaal fout
Gewoon ervoor gaan joh wat heb je te verliezen?
Succes manquote:Op maandag 10 februari 2014 15:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga er ook voor hoor
Ik heb geen flauw ideequote:Op maandag 10 februari 2014 16:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Goede bezig. Maar de rest?
Uit je comfort stappen en ervoor gaan. Je kan het wel, maar zolang je niet uit pussymode stapt kom je nooit vooruit.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Anderhalf jaar nu, was deze lente echt een maand gestopt, maar weer opgepikt.
Omdat ik een pussy benMaar er is een klik, dus wie weet
Rawrdowa hoiquote:Op maandag 10 februari 2014 16:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Uit je comfort stappen en ervoor gaan. Je kan het wel, maar zolang je niet uit pussymode stapt kom je nooit vooruit.
Ik ben niet zo goed in dezelfde UI behouden. Om de boze mede users een hart onder de riem te steken probeer ik er vaak nog wel een konijntje in te verwerkenquote:Op maandag 10 februari 2014 16:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoi knijn. Ik had je niet herkend met je nieuwe UI, verwarring alom.
Ah, nu zie ik hem.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in dezelfde UI behouden. Om de boze mede users een hart onder de riem te steken probeer ik er vaak nog wel een konijntje in te verwerken
Ik distantieer mij niet van het achtergebleven voetvolk. Ik wil dat iedereen van mijn posts kan blijven genieten zonder ongemakken.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah, nu zie ik hem.Mooi om te zien, dat toont toch aan dat je nooit vergeten bent waar je vandaan komt, ondanks al het succes.
Joh, ben al bezigquote:Op maandag 10 februari 2014 16:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Uit je comfort stappen en ervoor gaan. Je kan het wel, maar zolang je niet uit pussymode stapt kom je nooit vooruit.
Als iemand mij zo'n brief zou schrijven zou ik 'tl;dr' terugsturen. Welke lummel heeft dit naar Spatie gestuurd?quote:
wat is dezequote:
Niet echt een lekker lopend verhaal terwijl doodverwensingen mij meestal wel weten te prikkelenquote:
ik zou graag een paar voorbeelden geven. maar de laatste 3 die ik gaf leidde allemaal tot een ban hierquote:Op maandag 10 februari 2014 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt een lekker lopend verhaal terwijl doodverwensingen mij meestal wel weten te prikkelen
Aldus het schijtende cartoon mannetje op de wreckingbal.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:59 schreef Jimbo het volgende:
en godverdomme LR, wat een kut avas heb je de laatste dagen
niet beters dan poep en plas humorquote:Op maandag 10 februari 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus het schijtende cartoon mannetje op de wreckingbal.
Maar ik doe mijn best.
Wat moet je doen?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:11 schreef xcachet het volgende:
Ik heb 4 uur extra gezwoegt op school. Maar heb nog zo veel te doen
2 Engelse verslagen vrijdag inleveren. Zit al in mijn herkansing en ze moeten een voldoende zijn.quote:
jay-Z gaat deze nigga poppen gekquote:Op maandag 10 februari 2014 17:15 schreef Fok-it het volgende:
Whutt.Obama een vermeende affaire met Beyoncé
![]()
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:15 schreef Fok-it het volgende:
Whutt.Obama een vermeende affaire met Beyoncé
![]()
Heb je ze sl bijna af dan?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
2 Engelse verslagen vrijdag inleveren. Zit al in mijn herkansing en ze moeten een voldoende zijn.
Nee.quote:
Snap ikquote:Op maandag 10 februari 2014 17:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee.
Eigenschuld wel. Jaja ik weet het. Maar als je 4 uur lang bezig bent en het nog niet opschiet dan ben je wel ff chaggie
In hoeverre je het serieus kan nemen.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:31 schreef AldoTheApache het volgende:
Godverdomme, wij pownen die olympische spelen ook he
Hoezo? Schaatsen winnen wij allesquote:Op maandag 10 februari 2014 17:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
In hoeverre je het serieus kan nemen.
Tevens het enige land die het schaatsen serieus neemt.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoezo? Schaatsen winnen wij alles
Wacht maar tot we met medailes uit het bobsleeën terugkomenquote:Op maandag 10 februari 2014 17:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Tevens het enige land die het schaatsen serieus neemt.
Alle andere sporten bakken ze er niks van.
Korfbal.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee, maar we zijn daar ook het enige land dat het serieus neemt.quote:
Zwemmenquote:Op maandag 10 februari 2014 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar we zijn daar ook het enige land dat het serieus neemt.
Dat klopt niet helemaalquote:Op maandag 10 februari 2014 17:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die Aziatische landen doen alleen maar de 500m en de rest kan nietsquote:Op maandag 10 februari 2014 17:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaalNoorwegen, China, Japan en Amerika en Canada zijn ook schaatslanden hoor.
Ik vind het ook wel gaaf
En juist op de afstand waar wij geen favoriet waren pakken we 1,2 en 3quote:Op maandag 10 februari 2014 17:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die Aziatische landen doen alleen maar de 500m en de rest kan niets
Winnen van een lamme en een blindequote:Op maandag 10 februari 2014 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En juist op de afstand waar wij geen favoriet waren pakken we 1,2 en 3
Het is ook wel typisch Nederlands om sportsucces te bagatelliseren
Dat zijn de paralympicsquote:Op maandag 10 februari 2014 17:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Winnen van een lamme en een blinde
Die andere is leukerquote:
You're still retardedquote:
Ik begrijp die Rusland-adoratie hier ook niet maar ik heb me er bij neergelegd.quote:
Littlerabbit is erg fan van het anti-homo beleid hoorde ik.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik begrijp die Rusland-adoratie hier ook niet maar ik heb me er bij neergelegd.
Zijn vriend ook?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Littlerabbit is erg fan van het anti-homo beleid hoorde ik.
quote:
ik dacht serieus eerst dat dat benen waren.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus het schijtende cartoon mannetje op de wreckingbal.
Maar ik doe mijn best.
moest lachenquote:
Ben je weer beetje uitgeraasd?quote:
Jimboquote:Op maandag 10 februari 2014 17:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Littlerabbit is erg fan van het anti-homo beleid hoorde ik.
Mutoquote:
Hoe is het leven?quote:
6je, hoe is het daar?quote:
Goed man. Kloppen de geruchten dat jij ooit met Valerio hebt gechilled?quote:
Heeft hij al keer bevestigd jaquote:Op maandag 10 februari 2014 18:22 schreef Muto het volgende:
[..]
Goed man. Kloppen de geruchten dat jij ooit met Valerio hebt gechilled?
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:22 schreef Muto het volgende:
[..]
Goed man. Kloppen de geruchten dat jij ooit met Valerio hebt gechilled?
Nou, aangezien jij goed bevriend bent met mij moest ik dat vragen. En of je even kon regelen of Valerio eens met Fokkers kan gaan chillen.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou, aangezien jij goed bevriend bent met mij moest ik dat vragen. En of je even kon regelen of Valerio eens met Fokkers kan gaan chillen.
Waarom zou je met Valerio willen chillenquote:Op maandag 10 februari 2014 18:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou, aangezien jij goed bevriend bent met mij moest ik dat vragen. En of je even kon regelen of Valerio eens met Fokkers kan gaan chillen.
Stiekem is het tongquote:
alsof die tijd heeft daarvoorquote:
zijn snorquote:
elke kansloze 30-er die zich als een 12jarige gedraagt zit hier.quote:
quote:
Doe eens niet zo gemeen.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
elke kansloze 30-er die zich als een 12jarige gedraagt zit hier.
geef me eens ongelijk.quote:
Valerio niet. Die mag niet eens naar de plaatselijke mbo.quote:
hij is wel mooiquote:Op maandag 10 februari 2014 18:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Valerio niet. Die mag niet eens naar de plaatselijke mbo.
soort vanquote:Op maandag 10 februari 2014 18:42 schreef Khazad-dum het volgende:
Jimbo, is dat Miley Cyrus in je UI?
uiteraardquote:
ik mis je bij de BKquote:
Die kutten krijgen mn maaltijd elke x verkeerd nuquote:
Ik ging laatst ook naar BK, bestel ik die chili cheese burger XL menu met appelsap en twisters en 6 chili cheese nuggets, ohja, en bacon op de burger.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die kutten krijgen mn maaltijd elke x verkeerd nu
Goed verhaal, sterke plotwending. Zou nogmaals lezen.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ging laatst ook naar BK, bestel ik die chili cheese burger XL menu met appelsap en twisters en 6 chili cheese nuggets, ohja, en bacon op de burger.
Dat zou me 8 euro kosten. Toen moest ik ineens 9 euro betalen. Dus ik betaal dat. Oke, dan check ik de bon wel. Wil die me de bon niet geven.Fucking eikel.
Toen gaf die me sinasappelsap in plaats van appelsap en een dubbele burger (die 1.50 duurder was) zonder mijn bacon.
Dus ik zeg er wat van, zegt hij dat ik maar 50 cent terug krijg?![]()
Uiteindelijk kreeg ik die dubbele burger met bacon. En mijn appelsapje
Double cheese xxl met baconquote:Op maandag 10 februari 2014 19:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ging laatst ook naar BK, bestel ik die chili cheese burger XL menu met appelsap en twisters en 6 chili cheese nuggets, ohja, en bacon op de burger.
Dat zou me 8 euro kosten. Toen moest ik ineens 9 euro betalen. Dus ik betaal dat. Oke, dan check ik de bon wel. Wil die me de bon niet geven.Fucking eikel.
Toen gaf die me sinasappelsap in plaats van appelsap en een dubbele burger (die 1.50 duurder was) zonder mijn bacon.
Dus ik zeg er wat van, zegt hij dat ik maar 50 cent terug krijg?![]()
Uiteindelijk kreeg ik die dubbele burger met bacon. En mijn appelsapje
die is bah, maar de dubbele xxl blijft baas.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik had die nieuwe, met jalapenos en kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas
Heb jij al je rijbewijs?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:38 schreef Etsu het volgende:
ik ben aan de studie, dus ik heb geen tijd voor jullie (behalve voor paxje). sorry.
Ik had speklapjes in blokjes gesneden. Lekker kruidig gemarineerd. Courgette, paprika en een beetje spinazie erbij, en noodlesquote:Op maandag 10 februari 2014 19:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ookspaghetti met mozzarella doorheen gepleurd, want dat had ik nog
klinkt viesquote:Op maandag 10 februari 2014 19:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had speklapjes in blokjes gesneden. Lekker kruidig gemarineerd. Courgette, paprika en een beetje spinazie erbij, en noodlesWauw lekker met deze kruidenmix
![]()
Nee man, was heerlijkquote:
echt alles?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee man, was heerlijk![]()
Alles is heerlijk te maken met de juiste kruiden
Alle eetbare dingen vast wel.quote:
quote:
Hoi JanCeesquote:
Oké.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:52 schreef Jimbo het volgende:
ik heb mn ps4 in een mediaspeler veranderd
deze zat niet ingebouwd
Nu ben ik blij
Ik heb net een dag mannen beoordeeld in de OS-reeks. Moet kunnenquote:
nicequote:
Waarom zo'n rare gemixte stem... Ik zie de meerwaarde er echt niet van inquote:Op maandag 10 februari 2014 18:46 schreef Rodawa het volgende:
En LR, als je weer iets naars zegt over de muziek krijg je weer een maand geen video's, schavuit.
moest lachenquote:Op maandag 10 februari 2014 20:17 schreef supersof het volgende:
http://www.speld.nl/2014/02/10/goud-alsnog-naar-ronald-mulder/![]()
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:17 schreef supersof het volgende:
Ja ik had het gezienquote:Op maandag 10 februari 2014 20:17 schreef supersof het volgende:
Je vindt dit grappig?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:17 schreef supersof het volgende:
woow mooiquote:Op maandag 10 februari 2014 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Faeröer eilandenExclusief hun dolfijnen/walvissen hobby dan.
Adblockerquote:Op maandag 10 februari 2014 20:37 schreef xcachet het volgende:
Ik kan niemand qouten
Mijn fok doet een beetje raar.
Ben je al een keer geslaagd voor je auto praktijkexamen lmi?
ah vandaar dat die vroeg of ik mn rijbewijs hadquote:Op maandag 10 februari 2014 20:37 schreef xcachet het volgende:
Ik kan niemand qouten
GC / [GRTD #3811] fokkie is liefquote:Op maandag 10 februari 2014 20:37 schreef xcachet het volgende:
Ik kan niemand qouten
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
rechtelijke uitspraken lezen en samenvatten
want jij hebt het in 1x gehaald?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
ah vandaar dat die vroeg of ik mn rijbewijs had
hij heeft natuurlijk gefaaldhij kijkt vast tegen mij op
Zoals iedereen oh grote Etsuquote:Op maandag 10 februari 2014 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
ah vandaar dat die vroeg of ik mn rijbewijs had
hij heeft natuurlijk gefaaldhij kijkt vast tegen mij op
vandaag?quote:
interessant?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
rechtelijke uitspraken lezen en samenvatten
saaiquote:
ohquote:Op maandag 10 februari 2014 20:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zoals iedereen oh grote Etsu
[..]
vandaag?
Wat een toeval dat ik het vraag
gefeliciteerd lmi
[..]
interessant?
[..]
saai
Hij zit 24/7 jouw posts te checken.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
rechterlijke dan
jemig
stalk me niet zo
Sarcast, ik zie dat de video één dislike heeft. Ik weet genoeg.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zo'n rare gemixte stem... Ik zie de meerwaarde er echt niet van in
Maar ik heb je filmpjes meer dan lief en dus...
Wat een nummerDat elektronische stemmetje laat de rustige klanken van de muziek nog beter naar voren komen. Na een minuut raakte ik in een soort van trance waar ik pas uitkwam nadat ik het voor de 6de keer op repeat afspelen
![]()
Koning Kater xDquote:Op maandag 10 februari 2014 20:48 schreef xcachet het volgende:
Ik zag dit stukje heel toevallig op school, moest lachen
[ afbeelding ]
mwa.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zoals iedereen oh grote Etsu
[..]
vandaag?
Wat een toeval dat ik het vraag
gefeliciteerd lmi
[..]
interessant?
[..]