Dat romantische bewaar ik voor iemand anders.quote:
Handig, heb ik geen condoom nodigquote:Op maandag 10 februari 2014 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het wordt denk ik toch eens tijd voor nieuwe one-liner. Zo vruchtbaar zijn de akkers 's winters niet.
Die Sauerbrei? Knap is het niet, maar ik kan er weinig aan vinden wat als tokkie doorgaat?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:38 schreef Fok-it het volgende:
Snowboarders zijn ook niet verkeerd vaak.
Maar die NederlandseWat een tokkie is dat zeg
Nee Cheryl Maasquote:Op maandag 10 februari 2014 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Sauerbrei? Echt knap is het niet, maar ik kan er weinig aan vinden wat als tokkie doorgaat?
Kwam meer door het interview wat ze gaf, fucking dit en fucking datquote:Op maandag 10 februari 2014 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die voldoet wel aan de lesbienne standaarden.
zou er best een trucje op kunnenquote:Op maandag 10 februari 2014 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kwam meer door het interview wat ze gaf, fucking dit en fucking datBeetje jammer voor de camera
Jij kan overal je kunstje opquote:Op maandag 10 februari 2014 14:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zou er best een trucje op kunnen
Niet overal. We aardig wat.quote:
Beetje je standaard hoog houden maat.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet overal. We aardig wat.
quote:Op maandag 10 februari 2014 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje je standaard hoog houden maat.
eh okay.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje je standaard hoog houden maat.
goeiequote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Anders ga ik VA hieraan koppelen
beetje apartquote:Op maandag 10 februari 2014 14:58 schreef Toto69 het volgende:
R&P / geen toekomst? Help
mooi topique weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |