quote:Op maandag 10 februari 2014 14:08 schreef motorbloempje het volgende:
Stop met aanstellen. Beide. En kweek wat realiteitszin.
Zoek een ander of hou op met zeiken, BEIDE.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:07 schreef schattigg het volgende:
Als hij niet vast word betekent dat ook einde relatie, althans omdat hij er dan geen hoop meer in ziet..
Uh, wat.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:07 schreef schattigg het volgende:
Als hij niet vast word betekent dat ook einde relatie, althans omdat hij er dan geen hoop meer in ziet..
Nou ja, wat ze altijd nog kan doen is zwanger van 'm worden. Dan moet hij wel bij elkaar willen blijven en komt alles goedquote:Op maandag 10 februari 2014 14:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Uh, wat.
Met deze informatie snap je toch zelf ook wel dat dit geen stand houdt
quote:Op maandag 10 februari 2014 14:13 schreef Mark het volgende:
Een vast contract is geen garantie dat je niet je baan kwijt kunt raken
Ah, de psycho manier.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, wat ze altijd nog kan doen is zwanger van 'm worden. Dan moet hij wel bij elkaar blijven en komt alles goedDus gewoon even die pil 'vergeten', TS!
Als je een vaste baan hebt, heb je geen garantie op werk. Dingen gaan nooit zoals jij ze denkt te plannen. Een vaste baan is ook geen garantie op een goede toekomst.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:14 schreef schattigg het volgende:
[..]
Nee, maar laten we realistich zijn..
Als je geen werk hebt, en dan ook geen vaste baan. Dan heb je ook toekomst. Hoe moet men zijn gezin dan onderhouden? Je kunt dan heel weinig namelijk..
TS begintquote:Op maandag 10 februari 2014 14:14 schreef schattigg het volgende:
Nee, maar laten we realistich zijn..
ik want ik heb geen smartphonequote:Op maandag 10 februari 2014 14:16 schreef inslagenreuring het volgende:
Overduidelijke troll. Wie noemt zichzelf nou ouderwets?
Een troll. Een echte hilárische.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:17 schreef nietzman het volgende:
Wat is dit nou weer voor warrig gedoe?.
schijnzekerheid, ook met een vast contract kun je je baan kwijtrakenquote:Op maandag 10 februari 2014 14:18 schreef schattigg het volgende:
Een vast contract geeft je toch zekerheid,
dan kan hij ook zn best doen om aan een andere baan te komen..quote:Op maandag 10 februari 2014 14:18 schreef schattigg het volgende:
Een vast contract geeft je toch zekerheid, en als hij dat niet kan krijgen dan word het lastig voor ons beide.
Met einde relatie bedoel ik dan dan verdaald de hoop, want hij heeft echt zijn best gedaan om aan deze baan te komen, als hij ontslagen word moet hij weer blijven zoeken.. En weer wachten..
Samenwonen is geen optie, Helaas.
Je kan toch gewoon trouwen en iets huren zonder vast contract?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:18 schreef schattigg het volgende:
Een vast contract geeft je toch zekerheid, en als hij dat niet kan krijgen dan word het lastig voor ons beide.
Met einde relatie bedoel ik dan dan verdaald de hoop, want hij heeft echt zijn best gedaan om aan deze baan te komen, als hij ontslagen word moet hij weer blijven zoeken.. En weer wachten..
Samenwonen is geen optie, Helaas.
Cultuur!quote:Op maandag 10 februari 2014 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan kan hij ook zn best doen om aan een andere baan te komen..
en waarom niet samenwonen.
jij gaat toch niet direct trouwen zonder eerst samen te wonen
ah, iesh koeltoer..quote:
Dat klopt! Maar we moeten eerst zekerheid hebben. Dan zijn we al getrouwd ja, maar nu niet.. Hoe moet hij mijn handkomen vragen als hij geen vaste baan heeft? Dat kan gewoon niet, onze beide ouders zullen het niet accepteren, omdat zijn ouders dan gaan zeggen : Hoe wil je gaan trouwen als je geen vaste baan hebt, of als je werkloos bent..quote:Op maandag 10 februari 2014 14:19 schreef Mark het volgende:
[..]
schijnzekerheid, ook met een vast contract kun je je baan kwijtraken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |