Welkom in het GRTD Slowchat topic.quote:
Ja eens, wel respect voor die gasten. Dat is zo zwaar.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk geen sport saaier dan schaatsen op de OS. De kans op actie is kleiner dan nihil.
Biatlon vond ik dan wel weer echt leuk om naar te kijken op de achtergrond. Die mannen/vrouwen persen zich echt tot het maximale uit en moeten nog scherp blijven voor de schoten ook. Ik heb nog geen deelnemer gezien die niet instortte na het finishen
Ik kijk voor de mooie vrouwen.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja eens, wel respect voor die gasten. Dat is zo zwaar.
Ik kijk het ook niet voor de sensatie, maar meer voor de Nederlanders
leukquote:Op maandag 10 februari 2014 14:28 schreef AldoTheApache het volgende:
ik wil nog altijd iemand zijn nek zien breken bij het hoogspringen![]()
Dát is pas sensatie
Iemand noemde Ireen Wust een lekker wijf op fok netquote:Op maandag 10 februari 2014 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk voor de mooie vrouwen.
hahahahahahahhahahahhahahahahahahahahhaahahahahahhaahahahquote:Op maandag 10 februari 2014 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand noemde Ireen Wust een lekker wijf op fok net![]()
quote:Op maandag 10 februari 2014 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ik 11 was ofzo vond ik haar lief ofzo.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso die vrouwenquote:
Die is wel echt heel, heel lelijk. Gelukkig voor haar kan ze schaatsenquote:Op maandag 10 februari 2014 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso die vrouwen![]()
Die Sablikova is ook spook van de opera
Die naam ken ik zowaar omdat ik bleef hangen bij het sportjournaal enkel om haar hoofd.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso die vrouwen![]()
Die Sablikova is ook spook van de opera
Lindsey Vonn jaquote:Op maandag 10 februari 2014 14:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Die Amerikaanse Skiester zou ik wel doen hoor
Vonn ofzo?
Uhuquote:
Ik ben volledig homo voor Niklas Edin. Blonder en heldere blauwer ogen ga je niet vinden.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Die Amerikaanse Skiester zou ik wel doen hoor
Vonn ofzo?
I would plow her like a cornfieldquote:
Romantisch.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I would plow her like a cornfield
Het wordt denk ik toch eens tijd voor nieuwe one-liner. Zo vruchtbaar zijn de akkers 's winters niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I would plow her like a cornfield
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |