uiteraardquote:
ik mis je bij de BKquote:
Die kutten krijgen mn maaltijd elke x verkeerd nuquote:
Ik ging laatst ook naar BK, bestel ik die chili cheese burger XL menu met appelsap en twisters en 6 chili cheese nuggets, ohja, en bacon op de burger.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die kutten krijgen mn maaltijd elke x verkeerd nu
Goed verhaal, sterke plotwending. Zou nogmaals lezen.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ging laatst ook naar BK, bestel ik die chili cheese burger XL menu met appelsap en twisters en 6 chili cheese nuggets, ohja, en bacon op de burger.
Dat zou me 8 euro kosten. Toen moest ik ineens 9 euro betalen. Dus ik betaal dat. Oke, dan check ik de bon wel. Wil die me de bon niet geven.Fucking eikel.
Toen gaf die me sinasappelsap in plaats van appelsap en een dubbele burger (die 1.50 duurder was) zonder mijn bacon.
Dus ik zeg er wat van, zegt hij dat ik maar 50 cent terug krijg?![]()
Uiteindelijk kreeg ik die dubbele burger met bacon. En mijn appelsapje
Double cheese xxl met baconquote:Op maandag 10 februari 2014 19:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ging laatst ook naar BK, bestel ik die chili cheese burger XL menu met appelsap en twisters en 6 chili cheese nuggets, ohja, en bacon op de burger.
Dat zou me 8 euro kosten. Toen moest ik ineens 9 euro betalen. Dus ik betaal dat. Oke, dan check ik de bon wel. Wil die me de bon niet geven.Fucking eikel.
Toen gaf die me sinasappelsap in plaats van appelsap en een dubbele burger (die 1.50 duurder was) zonder mijn bacon.
Dus ik zeg er wat van, zegt hij dat ik maar 50 cent terug krijg?![]()
Uiteindelijk kreeg ik die dubbele burger met bacon. En mijn appelsapje
die is bah, maar de dubbele xxl blijft baas.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik had die nieuwe, met jalapenos en kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas
Heb jij al je rijbewijs?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:38 schreef Etsu het volgende:
ik ben aan de studie, dus ik heb geen tijd voor jullie (behalve voor paxje). sorry.
Ik had speklapjes in blokjes gesneden. Lekker kruidig gemarineerd. Courgette, paprika en een beetje spinazie erbij, en noodlesquote:Op maandag 10 februari 2014 19:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ookspaghetti met mozzarella doorheen gepleurd, want dat had ik nog
klinkt viesquote:Op maandag 10 februari 2014 19:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had speklapjes in blokjes gesneden. Lekker kruidig gemarineerd. Courgette, paprika en een beetje spinazie erbij, en noodlesWauw lekker met deze kruidenmix
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |