quote:
Fischer ookquote:
Je weet wel wie dat is toch?quote:Op zondag 9 februari 2014 23:10 schreef heloef het volgende:
Goeie chick in de OP, mijn complimenten.
Tschuss.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
leugenachtige TT
Ik ga slapen.
En het is nog geen eens 12 uur
-witregel-
Doei
Doeiquote:Op zondag 9 februari 2014 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
leugenachtige TT
Ik ga slapen.
En het is nog geen eens 12 uur
-witregel-
Doei
Tuurlijk, ik keek vroeger Skins.quote:
Goed zoquote:
Ik ookquote:
ja ja, met sofje en cachiequote:
komt goed. Heb ik al tegen Sof gezegd hoorquote:
I learned from the best.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
En blijven janken en zaniken dat LR en ik over hem roddelen in dit topic en vervolgens achterbaks in andere topics over ons roddelen dmv screens en schuilnamenEcht sneu. En als ik hem daarop aanspreek, blockt die me
uh okquote:Op zondag 9 februari 2014 23:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
uh
doe normaal
ik wil met fokkie kloten
optyfenquote:Op zondag 9 februari 2014 23:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
I learned from the best.Van jou dus.
grgr
ga wegquote:Op zondag 9 februari 2014 23:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
grgr
ik eet kaas bapaoquote:
ja best welquote:
Ben je nog boos op mij Rezania? Ik mis je.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
grgr
crosspost?quote:Op zondag 9 februari 2014 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je nog boos op mij Rezania? Ik mis je.
get a roomquote:Op zondag 9 februari 2014 23:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
grgr
hij is super irritantquote:Op zondag 9 februari 2014 23:22 schreef Fok-it het volgende:
Rez is wel tof.
Hij heeft alleen beetje slechte smaak qua slowchats
Waarom?quote:
oh ik wilde een grap maken, maar tjacka had niet al z'n posts verwijderd.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh nee? 8 posts erboven hooguit.
oooooohquote:
En hij is boos op mij.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:22 schreef Fok-it het volgende:
Rez is wel tof.
Hij heeft alleen beetje slechte smaak qua slowchats
Dat is een onmogelijke opgave jaquote:Op zondag 9 februari 2014 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En hij is boos op mij.
Boos op MIJ!
zie je het al voor je.
Hij heeft de feiten niet helemaal correct alleen. Etsu en ik zeiden louter positieve dingen over hem waarna hij opeens boos werd :Squote:
wat zeiden jullie dan?quote:Op zondag 9 februari 2014 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft de feiten niet helemaal correct alleen. Etsu en ik zeiden louter positieve dingen over hem waarna hij opeens boos werd :S
Mooie bal wel.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat
kijk nou
US / [M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #44
Niks anders dan anders. Wij verdedigde ons na wat laffe aanvallen vanuit ONZ zoals we wel gewend waren enkel nam opperhoofd (Zie zijn tag) Rezania dit keer deel uit van het oorlogteams.quote:
ik denk het nietquote:
Noesquote:Op zondag 9 februari 2014 23:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk het niet
is niks voor mij bij nader inzien
Zo is dat. Wij zijn niet begonnen, Littlerabbit.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks anders dan anders. Wij verdedigde ons na wat laffe aanvallen vanuit ONZ zoals we wel gewend waren enkel nam opperhoofd (Zie zijn tag) Rezania dit keer deel uit van het oorlogteams.
Als ik eraan terugdenk krijg ik weer rillingen over mijn rug. Zo moeten martelingen in Guantanamo Bay ongeveer voelen.
rezje gaat wel meequote:Op zondag 9 februari 2014 23:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk het niet
Oh oke dat kanquote:Op zondag 9 februari 2014 23:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk het niet
vertel over je hosselquote:Op zondag 9 februari 2014 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo is dat. Wij zijn niet begonnen, Littlerabbit.
Wij stonden enkel paraat voor elkaar zoals het vrienden betaamd. Dan wel online dan wel offline. Zolang Rezania deze onderlinge band niet kan begrijpen zullen wij altijd het voordeel op hem behouden, superbrein of niet.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo is dat. Wij zijn niet begonnen, Littlerabbit.
Nou, ik had wel vaker die jongen gezien met uitgaan en feestjes enzo, maar nooit echt mee gesproken. En vorige week sprak die mij opeens op Grindr (quote:
sorryquote:Op zondag 9 februari 2014 23:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh oke dat kan
Wel goed dat je eerlijk bent
Dacht ik al wel, misschien is h et inderdaad ook niks voor je.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry
het ligt echt niet aan jullie, maar ik weet dat ik me daar niet echt op mn gemak voel
Hahaquote:Op zondag 9 februari 2014 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry
het ligt echt niet aan jullie, maar ik weet dat ik me daar niet echt op mn gemak voel
leukquote:Op zondag 9 februari 2014 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, ik had wel vaker die jongen gezien met uitgaan en feestjes enzo, maar nooit echt mee gesproken. En vorige week sprak die mij opeens op Grindr () en sindsdien praten/appen we fulltime en nu gaan we wsl volgende week daten.
Einde verhaal.
Rezania begrijpt niets. Laat hem maar, Littlerabbit. Vannacht heb ik hem ook moeten betrappen (ofja, mij werd het verteld terwijl ik in een club stond) dat die over me roddelde. Toen ik hem erop ging aanspreken via Whatsapp, ging die me blocken. Dit toont zwakheid.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij stonden enkel paraat voor elkaar zoals het vrienden betaamd. Dan wel online dan wel offline. Zolang Rezania deze onderlinge band niet kan begrijpen zullen wij altijd het voordeel op hem behouden, superbrein of niet.
etsu jij bent leukquote:Op zondag 9 februari 2014 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rezania begrijpt niets. Laat hem maar, Littlerabbit. Vannacht heb ik hem ook moeten betrappen (ofja, mij werd het verteld terwijl ik in een club stond) dat die over me roddelde. Toen ik hem erop ging aanspreken via Whatsapp, ging die me blocken. Dit toont zwakheid.
Maargoed. Laten we nu overgaan op leuke en normale dingen. Dit is het beste voor de sfeer van de SC.
Als je vindt dat ik niet meer in GC mag posten ga je maar lekker klagen in FC, dag.quote:
En slaapplaats enzo, kosten van het kaartje (ik wilde wel het hele bedrag betalen aan tjack), kosten van het vervoer en volgende dag weer school enzo.quote:
ik weet t nietquote:Op zondag 9 februari 2014 23:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
etsu jij bent leuk
rezania is stom
hoe komt dat
waarom zijn niet alle leuke homo's leuk
quote:Op zondag 9 februari 2014 23:33 schreef xcachet het volgende:
Rez. Homo's zijn hier niet gewenst. Met uitzondering van etsu. Opbokken naar ONZ aangezien je alleen maar onzin kan typen.
De littekens zullen nooit verdwijnen maar laten we er wat positiefs uithalen. Terugkijkende op deze zwarte bladzijden in deze SC geschiedenis weten we nu in ieder geval waar we staan en wie onze vrienden zijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rezania begrijpt niets. Laat hem maar, Littlerabbit. Vannacht heb ik hem ook moeten betrappen (ofja, mij werd het verteld terwijl ik in een club stond) dat die over me roddelde. Toen ik hem erop ging aanspreken via Whatsapp, ging die me blocken. Dit toont zwakheid.
Maargoed. Laten we nu overgaan op leuke en normale dingen. Dit is het beste voor de sfeer van de SC.
Rebels hoor. Zo tegen een mod. Jij durft.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je vindt dat ik niet meer in GC mag posten ga je maar lekker klagen in FC, dag.
je haat zelf vriendquote:Op zondag 9 februari 2014 23:34 schreef Rezania het volgende:
En dan volgende maand weer op iemand anders haten. Deze hele SC is gebaseerd op haat.
Yolo, jwz.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Rebels hoor. Zo tegen een mod. Jij durft.
hahahahahhaquote:Op zondag 9 februari 2014 23:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja
ik zit nu erg boos achter mijn pc
rot op
anders ga ik naar yvonnen
JIJ BEGONquote:Op zondag 9 februari 2014 23:34 schreef Rezania het volgende:
En dan volgende maand weer op iemand anders haten. Deze hele SC is gebaseerd op haat.
Oké, hoor het vanzelf dan wel.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja
ik zit nu erg boos achter mijn pc
rot op
anders ga ik naar yvonnen
Wow nee dat is echt een slecht idee. Als je de volgende dag gewoon naar school moet. En een duur grapje.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:33 schreef supersof het volgende:
[..]
En slaapplaats enzo, kosten van het kaartje (ik wilde wel het hele bedrag betalen aan tjack), kosten van het vervoer en volgende dag weer school enzo.
sorry
Hij wilt in je broekje.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:35 schreef JanCees het volgende:
Is het raar als een bepaalde user soms baardfoto's naar me stuurt?
Wat kan dit betekenen?
#durftevragen
quote:Op zondag 9 februari 2014 23:35 schreef JanCees het volgende:
Is het raar als een bepaalde user soms baardfoto's naar me stuurt?
Wat kan dit betekenen?
#durftevragen
Weet ik dat ook weer.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:37 schreef Etsu het volgende:
Al die leugens hier. Ik kan het niet meer aan. Nu wordt ookal geïnsinueerd dat ik enkele banden met Rezanika heb in EXA. Daar is niets van waar. Verder wil ik er niets over kwijt. Ik ga mijn bed in, en huilen in mijn slaap. Supersof, Littlerabbit, Tjacka, xcachet, ik vertrouw op jullie dat jullie de SC redden van deze gespuis. Mijn leven hangt van jullie af.
Welterusten.
Love you bbyquote:Op zondag 9 februari 2014 23:37 schreef Etsu het volgende:
Al die leugens hier. Ik kan het niet meer aan. Nu wordt ookal geïnsinueerd dat ik enkele banden met Rezanika heb in EXA. Daar is niets van waar. Verder wil ik er niets over kwijt. Ik ga mijn bed in, en huilen in mijn slaap. Supersof, Littlerabbit, Tjacka, xcachet, ik vertrouw op jullie dat jullie de SC redden van deze gespuis. Mijn leven hangt van jullie af.
Welterusten.
Oh tjack, het gaat niet door hoor ik nu.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moet dit even overleggen ander de schermen lmi.
Maar Rezania is onze liefde dan echt eenzijdig? Ik wil echt niet dat onze wegen op deze verschrikkeljke manier van elkaar scheiden. We hadden zoveel gedeelde passiesquote:Op zondag 9 februari 2014 23:34 schreef Rezania het volgende:
Het staat zelfs nog in je notes.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:37 schreef Etsu het volgende:
Welterusten.
dat heb je op een forum hequote:Op zondag 9 februari 2014 23:38 schreef Rezania het volgende:
Het slaat eigenlijk helemaal nergens op. Etsu en ik hebben ruzie (weer, net alsof onze relatie ongesteld wordt volgens een cyclus) en vervolgens gaat iedereen zich ermee bemoeien alsof een fucking realityshow zijn.
:D
Dat doe je zelf, jij bespreekt onze 'ruzie' in ONZ-SCquote:Op zondag 9 februari 2014 23:38 schreef Rezania het volgende:
Het slaat eigenlijk helemaal nergens op. Etsu en ik hebben ruzie (weer, net alsof onze relatie ongesteld wordt volgens een cyclus) en vervolgens gaat iedereen zich ermee bemoeien alsof een fucking realityshow zijn.
:D
Slijmbalquote:Op zondag 9 februari 2014 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is toch vanzelfsprekend dat ik ook op jou doel?Hoef ik jouw naam niet bij te noemen.
Als je over RNA wil praten of zo ben je welkom in ONZ.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar Rezania is onze liefde dan echt eenzijdig? Ik wil echt niet dat onze wegen op deze verschrikkeljke manier van elkaar scheiden. We hadden zoveel gedeelde passies
Je besprak het eerst hier.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat doe je zelf, jij bespreekt onze 'ruzie' in ONZ-SC
Ja man, die ban van een half jaar halen ze echt even weg.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie niets. Wellicht weggehaald, of je lult wederom uit je nek.
He?quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 23:37 schreef Etsu het volgende:
Verder wil ik er niets over kwijt [..] Ik ga mijn bed in, [..] Welterusten.
quote:Op zondag 9 februari 2014 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat doe je zelf, jij bespreekt onze 'ruzie' in ONZ-SC
Bullshitmeter slaat uitquote:Op zondag 9 februari 2014 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie niets. Wellicht weggehaald, of je lult wederom uit je nek.
Nou ja, misschien, is wel beter als ik gewoon in GC kan posten zonder een vloed aan haat over me heen te krijgen. Maar goed, trusten.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
He?Ik ga dit niet met jou hier bespreken. Als je nog ooit wil uitpraten oid, of weet ik niet wat je met deze posts wil bereiken, je kan me nog altijd DM-en of SMS-en, maar ik ga de SC niet onder laten lijden, wat jij wel doet.
In ieder geval: welterusten Rezje.
ik haat jequote:Op zondag 9 februari 2014 23:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, misschien, is wel beter als ik gewoon in GC kan posten zonder een vloed aan haat over me heen te krijgen. Maar goed, trusten.
Ja, dat kan prima, maar kap dan gewoon met continu reageren en haat spuiten hierzo.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, misschien, is wel beter als ik gewoon in GC kan posten zonder een vloed aan haat over me heen te krijgen. Maar goed, trusten.
Ik zeg dan ook niets over je ongestelde burenruzie, ik zeg alleen iets over wat ik lees. Dus helaas.quote:
Oké, doe ik.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, dat kan prima, maar kap dan gewoon met continu reageren en haat spuiten hierzo.Als jij dat blijft doen, doen wij dat ook.
En dan tellen we de posts in dat topic van vannacht niet even mee, want daar stond ik echt totaal los van en ik moest het ook maar achteraf horen.
Je vindt mij leuk hequote:Op zondag 9 februari 2014 23:43 schreef supersof het volgende:
Ik snap wel dat users hierheen komen hoor. Als je eigen sc dood is zoek je toch wel de leuke mensen ergens anders op
Oki, kusje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik haat je.quote:
ik zeg doenquote:Op zondag 9 februari 2014 23:44 schreef Tjacka het volgende:
ik moet deze sc sluiten he
het gaat te ver dit
Paxje zegt wel meer.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:44 schreef Rezania het volgende:
[..]Walgelijke insinuatie zoals Paxxie dat altijd zegt.
inderdaadquote:Op zondag 9 februari 2014 23:44 schreef Tjacka het volgende:
het gaat te ver dit
Het gaat juist net de goede kant op.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:44 schreef Tjacka het volgende:
het gaat te ver dit
quote:Op zondag 9 februari 2014 23:45 schreef Rezania het volgende:
Maar goed, terug naar ONZ dan maar.Dag.
Tjacka heeft hem al geslotenquote:
Je wil me dus, awww.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
stiekem haat ik je niet
maja
je bent homo
dat maakt de zaak toch anders
google translatequote:Op zondag 9 februari 2014 23:49 schreef essnhills het volgende:
Ik was aan het zappen net. En kwam de volgende faalondertiteling tegen:
'He knocked me up' werd 'hij schopte me zwanger'
Ik vond het nogal een bijzondere vertalingquote:
Ik zag het.quote:
Moest hardop lachenquote:Op zondag 9 februari 2014 23:50 schreef Etsu het volgende:
Tjacka, ik wil even mededelen dat ik je schattig vind.
Hoogachtend,
dhr. prof. mr. dr. E. Tsu
Jammer dat je de titels verneukt gezien hoe vaak we het er over hebben gehad.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:50 schreef Etsu het volgende:
Tjacka, ik wil even mededelen dat ik je schattig vind.
Hoogachtend,
dhr. prof. mr. dr. E. Tsu
wat is er fout aan dan?quote:Op zondag 9 februari 2014 23:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jammer dat je de titels verneukt gezien hoe vaak we het er over hebben gehad.
wat een hoerquote:Op zondag 9 februari 2014 23:53 schreef supersof het volgende:
oh wejo
een ex-collega heeft me verwijderd op fb
en vandaag in de ah deed ze nog 'aardig' tegen me
such bitch
Dus de PVV-stemmer is slimmer. Zij hoeven niet zelf na te denken voor eten daar waar de PVV genoeg linkse partijprogrammapunten in standhoudt.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:51 schreef Tchock het volgende:
WauwKijk vanaf 1:05 voor een kraai slimmer dan de gemiddelde PVV'er
Een ex-college van mij verwijderde juist iedereen behalve mij. Geen idee waarom ik wel 'mocht' blijvenquote:Op zondag 9 februari 2014 23:53 schreef supersof het volgende:
oh wejo
such bitch
Daar moet je dan ook niet voor moeite voor doenquote:Op zondag 9 februari 2014 23:51 schreef Tchock het volgende:
WauwKijk vanaf 1:05 voor een kraai slimmer dan de gemiddelde PVV'er
dat is ook wel raarquote:Op zondag 9 februari 2014 23:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een ex-college van mij verwijderde juist iedereen behalve mij. Geen idee waarom ik wel 'mocht' blijven
Ik heb Tjacka er ook weer binnen een dag eruit gegooid na mijn halve misklik na een poke. Hahaquote:Op zondag 9 februari 2014 23:53 schreef supersof het volgende:
oh wejo
such bitch
Tjacka zegt dat hij mij niet kan vinden.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Tjacka ook weer binnen een dag eruit gegooid na mijn halve misklik na een poke. Haha
Ik houd van je Tjacka.
Een frennemy. Een friend waar je aardig tegen doet als je met hem/haar. Maar eigenlijk het liefst nooit meer ziet en het slechtste toe wenst. Aldus girl code.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:53 schreef supersof het volgende:
oh wejo
such bitch
Ja, dat vonden wij ookquote:
Moet het een vrouw zijn?quote:Op zondag 9 februari 2014 23:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een frennemy. Een friend waar je aardig tegen doet als je met hem/haar. Maar eigenlijk het liefst nooit meer ziet en het slechtste toe wenst. Aldus girl code.
dat heb ik met heel veel meisjes eigenlijkquote:Op zondag 9 februari 2014 23:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een frennemy. Een friend waar je aardig tegen doet als je met hem/haar. Maar eigenlijk het liefst nooit meer ziet en het slechtste toe wenst. Aldus girl code.
Er wonen natuurlijk ook ngo wel meer mensen in jouw dorp.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Tjacka zegt dat hij mij niet kan vinden.
quote:Op zondag 9 februari 2014 23:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, dat vonden wij ook![]()
Uiteindelijk heb ik haar zelf maar verwijderd omdat ze alleen maar irritante dingen postte.. Dat ze boodschappen ging doen enzo. Of een lekker rustig dagje bankhangen had met haar schatje
geen ideequote:Op zondag 9 februari 2014 23:56 schreef Tchock het volgende:
Waarom is er nooit meer activiteit op tinychat? Of zijn jullie overgestapt naar een andere?
Dit klinkt als de gemiddelde werkvloerquote:Op zondag 9 februari 2014 23:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb ik maar een kleine 2 weken gedaan eigenlijk. Mijn kat werd het zat.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:56 schreef Tchock het volgende:
Waarom is er nooit meer activiteit op tinychat? Of zijn jullie overgestapt naar een andere?
Preciesquote:Op zondag 9 februari 2014 23:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. En daar heb ik er veel van. Helemaal leuk en aardig doen maar totaal niet geinteresseerd in zequote:Op zondag 9 februari 2014 23:56 schreef supersof het volgende:
[..]
dat heb ik met heel veel meisjes eigenlijk
vooral oude vriendinnen van de middelbare school
en jij?
best erg. ik negeer de meeste nu gewoon. in de bus enzoquote:Op zondag 9 februari 2014 23:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. En daar heb ik er veel van. Helemaal leuk en aardig doen maar totaal niet geinteresseerd in ze
hij weet me voornaamquote:Op zondag 9 februari 2014 23:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er wonen natuurlijk ook ngo wel meer mensen in jouw dorp.
Dus tenzij hij je naam kent is dat niet zo heel raar
Is ook niet heel erg. Zolang je in de afwezigheid van die persoon maar niet constant roddelt en zo een cirkeltje afloopt tot je iedereen hebt gehad.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Precies
Elkaar als je tegenkomt beleefd groeten en vragen hoe het gaat. Maar het liefst negeer je elkaar gewoon compleet en doe je alsof je elkaar niet gezien hebt zolang dat mogelijk is
Ze was sowieso een beetje raarquote:
Ik ook. Soms kom ik wel eens meiden tegen. Die ik altijd uitnodigde op mijn verjaardag en bij bleef logeren. Nu zijn we haast vreemdenquote:Op zondag 9 februari 2014 23:58 schreef supersof het volgende:
[..]
best erg. ik negeer de meeste nu gewoon. in de bus enzo
Ik roddel eigenlijk nooit.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is ook niet heel erg. Zolang je in de afwezigheid van die persoon maar niet constant roddelt en zo een cirkeltje afloopt tot je iedereen hebt gehad.
Jawel. Dat is juist wat je over een frennemy doet. Omdat je haar eigenlijk niet mag.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is ook niet heel erg. Zolang je in de afwezigheid van die persoon maar niet constant roddelt en zo een cirkeltje afloopt tot je iedereen hebt gehad.
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:00 schreef JanCees het volgende:
Mijn vaste vriendengroep ken ik allemaal van de basisschool.
Ohja dat heb ik ook.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook. Soms kom ik wel eens meiden tegen. Die ik altijd uitnodigde op mijn verjaardag en bij bleef logeren. Nu zijn we haast vreemden
Bij mij is 1 vriendin van de basisschool. 1 van de brugklas, en 2 van mijn eerste studiejaar.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:00 schreef JanCees het volgende:
Mijn vaste vriendengroep ken ik allemaal van de basisschool.
wat een raar wijfquote:Op zondag 9 februari 2014 23:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze was sowieso een beetje raar
Eerst was ze heel lang werkloos en ze kon geen kinderen krijgen.
En toen kreeg ze via via via eindelijk bij ons een baan, deed ze direct uit de hoogte (ze kende 2 mensen en de rest van ons werd compleet genegeerd)
De eerste keer dat ze wat tegen me zei was toen ze er achter kwam dat we in dezelfde straat woondenToen was ze ineens heel vriendelijk enzo tegen mij, maar niet tegen de rest
En daarna was ze ineens toch wel zwanger en is ze nooit meer teruggekomen.
Wat?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ess heb je al gekeken in mijn sexy en gewaagd topic
Ja.quote:
Klein groepje dus?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij mij is 1 vriendin van de basisschool. 1 van de brugklas, en 2 van mijn eerste studiejaar.
Maar dan wordt het dus 'vervelend' Wat Ess omschreef viel daar niet onder.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jawel. Dat is juist wat je over een frennemy doet. Omdat je haar eigenlijk niet mag.
Echt roddelen is het niet, maar lekker over anderen schelden is af en toe wel lekker toch.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik roddel eigenlijk nooit.
Alleen zoals nu, als het gewoon een leuke anekdote is waar jullie verder niks aan hebben omdat jullie diegene toch niet kennen
Nja je hebt vrienden en vrienden hè?quote:
Waarom niet?quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 23:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook. Soms kom ik wel eens meiden tegen. Die ik altijd uitnodigde op mijn verjaardag en bij bleef logeren. Nu zijn we haast vreemden
Ik ook zoiets. Al is het streven dit tot 0 te verlagen zodra mijn FOK! meets eenmaal beginnen te lopen.quote:
Ja begrijp ik.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nja je hebt vrienden en vrienden hè?
Die 4 heb ik denk ik de rest van mijn leven. Voor de rest nog een hele groep mensen eromheen maar die zijn meer wisselend.
Gezellig om mee te hangen, maar als het verwaterd is het ook niet erg.
Ik heb er 1tje. Maar die heeft geen tijd want heeft een vriendje. Vet egoistisch. En ik heb tjacka. En veeel vriendinnen op school. Maar die zie ik bijna alleen als ik op school benquote:Op maandag 10 februari 2014 00:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik heb er dus 4.
naast m'n vriend natuurlijk. Maar dat is weer anders
Echt van de een op het andere momentquote:Op maandag 10 februari 2014 00:04 schreef supersof het volgende:
[..]zo raar he, heb ik nu ook met echt goede vriendinnen van het examenjaar nog. Die spreek ik nu ook echt nooit meer
Kwam laatst een meisje van de basisschool tegen en haar moeder. Deed die moeder opeens heel aardig en alles. Vragen hoe het thuis gaat en met mn moeder enzo.alsof je een heel goede band hebt of hebt gehad.
Ik had op de kleuterschool een vriendinnetje gemaakt. Deed ik echt alles mee. Maar die verhuisde na groep 3 naar het stadje verderop.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:04 schreef supersof het volgende:
[..]zo raar he, heb ik nu ook met echt goede vriendinnen van het examenjaar nog. Die spreek ik nu ook echt nooit meer
Kwam laatst een meisje van de basisschool tegen en haar moeder. Deed die moeder opeens heel aardig en alles. Vragen hoe het thuis gaat en met mn moeder enzo.alsof je een heel goede band hebt of hebt gehad.
Ja, vooral omdat ze opeens heel veel uit ging en een vriendje kreeg.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt van de een op het andere moment
Mooi aantal toch?quote:
Hoezo?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook zoiets. Al is het streven dit tot 0 te verlagen zodra mijn FOK! meets eenmaal beginnen te lopen.
Toch niet alles hè?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja begrijp ik.
Heb wel veel laten verwateren afgelopen jaar.
Ja raar is dat he. Maarjaaaaaa, mensen komen en gaan.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had op de kleuterschool een vriendinnetje gemaakt. Deed ik echt alles mee. Maar die verhuisde na groep 3 naar het stadje verderop.
We zijn de hele basisschool vriendinnen gebleven. Om de paar weken bij elkaar logeren, brieven schrijven etc.
En toen kwamen we in de brugklas, op dezelfde school, niet bij elkaaar in de klas. En toen hebben we nooit meer afgesproken![]()
Later verhuisden ze naar Curacao. Nog moeilijk om af te spreken.
Ik hoorde een paar jaar geleden van mijn moeder dat ze weer in Nederland woonden.
Dat had een vrouw verteld die vroeger, dat we nog in groep 3 zaten, haar oppas was, en waar ik ook regelmatig te spelen was. Die vrouw herkende mijn moeder als de moeder van dat vriendinnetje van haar vroegere oppaskindje
Jammer wel. Echte vrienden zijn fijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb er 1tje. Maar die heeft geen tijd want heeft een vriendje. Vet egoistisch. En ik heb tjacka. En veeel vriendinnen op school. Maar die zie ik bijna alleen als ik op school ben
Niks mis met laatbloeiersquote:Op maandag 10 februari 2014 00:06 schreef supersof het volgende:
Ik heb dit jaar opeens heel veel vrienden
echt raar
op de basisschool had ik er geen een
kutleven
Neequote:
Daarom.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja raar is dat he. Maarjaaaaaa, mensen komen en gaan.
Haha, ach nieuwe 'vrienden' maak je zo weer. Echte vrienden wat minder snelquote:Op maandag 10 februari 2014 00:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee
Ging regelmatig om met drie verschillende vriendengroepen waaronder m'n 'echte' vrienden. Die andere twee zie ik niet meer echt.
Haai Stuwiequote:
jaquote:
Mijn beste vriendin van de basisschoolvriendin zie ik nog elke week. Maar wel op de momenten dat het daar uit komt en ze niet bij haar vriend kan zijn. Ik ben te goed voor dat mens ookquote:Op maandag 10 februari 2014 00:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat ze opeens heel veel uit ging en een vriendje kreeg.
dat is echt erg hoor, geen tijd meer maken voor je vriendinnen door je relatie
Slaap lekker fokkiequote:
Ja ik zag hetquote:Op maandag 10 februari 2014 00:10 schreef Stuart het volgende:
Je bent door de 30k gegaan vandaag in deze reeks Ess
Persoon die je vertrouwt en aardig vindt. Die is wel goed.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:09 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/vriend
Echte vrienden vergeven elkaar en steunen elkaar als het echt moet.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja
maar laat ze soms vallen
onder het motto worden ze hard van
een jongen is best onzeker maar wel bff eigenlijk
maar ik doe altijd maar lullig ben soms echt infantiel
Well donequote:Op maandag 10 februari 2014 00:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik zag het
Ik keek een keer random en toen stond ik op 30.009
Lekker is datquote:Op maandag 10 februari 2014 00:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin van de basisschoolvriendin zie ik nog elke week. Maar wel op de momenten dat het daar uit komt en ze niet bij haar vriend kan zijn. Ik ben te goed voor dat mens ook
Ik heb geen vriendenquote:Op maandag 10 februari 2014 00:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat ik dan 2 vrienden heb. Maar meer vertrouw ik er niet.
Oh dat heb ik ook gehadquote:Op maandag 10 februari 2014 00:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin van de basisschoolvriendin zie ik nog elke week. Maar wel op de momenten dat het daar uit komt en ze niet bij haar vriend kan zijn. Ik ben te goed voor dat mens ook
Ik kan dat wel handelen. Nu kan ik dat mooi terug doenquote:Op maandag 10 februari 2014 00:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Lekker is datKan ik niet tegen hoor.
Graag of niet
Hoeft ook nietquote:Op maandag 10 februari 2014 00:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat ik dan 2 vrienden heb. Maar meer vertrouw ik er niet.
En waar je zonder schaamte/terughoudendheid naar binnen kunt lopen en weet wat je eraan hebt in de meeste situaties. Niet bang dat ze wegrennen als het te heet onder de voeten wordt.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Persoon die je vertrouwt en aardig vindt. Die is wel goed.
Ik ook niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:13 schreef supersof het volgende:
Ik hoef mijn vrienden echt niet elke week te zien eigenlijk
Vind je het gek, als je Strongbow drinkt?quote:
Ik zie mijn beste vrienden eens per half jaar ofzo.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:13 schreef supersof het volgende:
Ik hoef mijn vrienden echt niet elke week te zien eigenlijk
Als dat de reden is ben ik blij dat ik geen vrienden hebquote:Op maandag 10 februari 2014 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind je het gek, als je Strongbow drinkt?
Dat zal zij nooit vragen.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook gehad![]()
Ik benz o'n type dat altijd maar geeft aan iedereen![]()
Tijdje terug had ik daar even genoeg van en was ik daar even radicaal mee gestopt![]()
Toen werd ook gelijk het verschil duidelijk tussen mijn vrienden en vrienden
Mijn echte vrienden gingen vragen of alles wel goed ging en of ze voor de verandering mij eens konden helpen enzo
En wat ik eerder al zei dat jij er nog wat was. Je hebt dus vrienden en vriendenquote:Op maandag 10 februari 2014 00:13 schreef Stuart het volgende:
Ik denk dat iedereen een andere definitie heeft van het woord 'vrienden'
doe ik ook wel hoorquote:Op maandag 10 februari 2014 00:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echte vrienden vergeven elkaar en steunen elkaar als het echt moet.
ik ben een einzelgängerquote:Op maandag 10 februari 2014 00:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Naja soms wel.
Met vlagen wil ik ze iedere dag zien
Poehe, te laat hier voor LR.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En waar je zonder schaamte/terughoudendheid naar binnen kunt lopen en weet wat je eraan hebt in de meeste situaties. Niet bang dat ze wegrennen als het te heet onder de voeten wordt.
Anders is een vriend heus wel een vriend maar kan je het ook zo laten verwateren. Eigenlijk heb ik al mijn vriendschappen van de middelbare school laten verwateren
Dus, wat een onderwerp weer
Ik benoemde vroeger mensen wel tot vrienden. Dat doe ik tegenwoordig niet meerquote:Op maandag 10 februari 2014 00:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
En wat ik eerder al zei dat jij er nog wat was. Je hebt dus vrienden en vrienden
De ene soort is makkelijk te vervangen, de andere niet
Jammer welquote:Op maandag 10 februari 2014 00:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat zal zij nooit vragen.
Ze heeft het altijd over haar vriend dit en haar vriend dat
Mijn slijterij op de hoek heeft Magners en Bulmers.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als dat de reden is ben ik blij dat ik geen vrienden heb
Lucky fishquote:Op maandag 10 februari 2014 00:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn slijterij op de hoek heeft Magners en Bulmers.
Was ik ook. Mee gebroken. Had ik dit niet gedaan had ik dus ook nooit festivals afkunnen gaan met echte vrienden.quote:
Kennissen vind ik weer een stapje verderquote:Op maandag 10 februari 2014 00:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik benoemde vroeger mensen wel tot vrienden. Dat doe ik tegenwoordig niet meer
Ik heb wel kennissen. Heel veel kennissen
wastelandquote:Op maandag 10 februari 2014 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was ik ook. Mee gebroken. Had ik dit niet gedaan had ik dus ook nooit festivals afkunnen gaan met echte vrienden.
Ik vind het heel leuk om af te spreken hoor. Maar ik kijk net zo graag alleen een film en alleen naar de stad vind ik veel fijner.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was ik ook. Mee gebroken. Had ik dit niet gedaan had ik dus ook nooit festivals afkunnen gaan met echte vrienden.
Precies. Zonder vertrouwensband had ik mij nooit zo open, ja open durven stellen. Waar is het misgegaan dat wij elkaar nu zelfs niet meer op FB hebben.quote:
Kennissen zijn voor mij mensen waar ik redelijk veel mee omgaquote:Op maandag 10 februari 2014 00:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kennissen vind ik weer een stapje verder
oh dan heb ik ineens veel vriendenquote:Op maandag 10 februari 2014 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En waar je zonder schaamte/terughoudendheid naar binnen kunt lopen en weet wat je eraan hebt in de meeste situaties. Niet bang dat ze wegrennen als het te heet onder de voeten wordt.
Anders is een vriend heus wel een vriend maar kan je het ook zo laten verwateren. Eigenlijk heb ik al mijn vriendschappen van de middelbare school laten verwateren
Dus, wat een onderwerp weer
Wat je zelf al zei, voor iedereen is die definitie andersquote:Op maandag 10 februari 2014 00:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kennissen zijn voor mij mensen waar ik redelijk veel mee omga
Precies. Ik hou verder mijn mond in jullie discussiequote:Op maandag 10 februari 2014 00:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat je zelf al zei, voor iedereen is die definitie anders
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:19 schreef Tjacka het volgende:
ik heb eigenlijk nul vrienden besef ik nu
lieg tegen iedereen waar ik mijn vriendinnetje van ken
bij mij weet iedereen zo wat dat ik op fok zitquote:Op maandag 10 februari 2014 00:19 schreef Tjacka het volgende:
ik heb eigenlijk nul vrienden besef ik nu
lieg tegen iedereen waar ik mijn vriendinnetje van ken
Mijn ouders weten niet eens dat FOK! bestaat.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:20 schreef supersof het volgende:
[..]
bij mij weet iedereen zo wat dat ik op fok zit
zelfs mijn oma
Wat is dat?quote:
een vriendin van mij zeurt elke keer als ik haar zie om mijn usernamequote:Op maandag 10 februari 2014 00:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn ouders weten niet eens dat FOK! bestaat.
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:21 schreef supersof het volgende:
[..]
een vriendin van mij zeurt elke keer als ik haar zie om mijn username
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |