Echt van de een op het andere momentquote:Op maandag 10 februari 2014 00:04 schreef supersof het volgende:
[..]zo raar he, heb ik nu ook met echt goede vriendinnen van het examenjaar nog. Die spreek ik nu ook echt nooit meer
Kwam laatst een meisje van de basisschool tegen en haar moeder. Deed die moeder opeens heel aardig en alles. Vragen hoe het thuis gaat en met mn moeder enzo.alsof je een heel goede band hebt of hebt gehad.
Ik had op de kleuterschool een vriendinnetje gemaakt. Deed ik echt alles mee. Maar die verhuisde na groep 3 naar het stadje verderop.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:04 schreef supersof het volgende:
[..]zo raar he, heb ik nu ook met echt goede vriendinnen van het examenjaar nog. Die spreek ik nu ook echt nooit meer
Kwam laatst een meisje van de basisschool tegen en haar moeder. Deed die moeder opeens heel aardig en alles. Vragen hoe het thuis gaat en met mn moeder enzo.alsof je een heel goede band hebt of hebt gehad.
Ja, vooral omdat ze opeens heel veel uit ging en een vriendje kreeg.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt van de een op het andere moment
Mooi aantal toch?quote:
Hoezo?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook zoiets. Al is het streven dit tot 0 te verlagen zodra mijn FOK! meets eenmaal beginnen te lopen.
Toch niet alles hè?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja begrijp ik.
Heb wel veel laten verwateren afgelopen jaar.
Ja raar is dat he. Maarjaaaaaa, mensen komen en gaan.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had op de kleuterschool een vriendinnetje gemaakt. Deed ik echt alles mee. Maar die verhuisde na groep 3 naar het stadje verderop.
We zijn de hele basisschool vriendinnen gebleven. Om de paar weken bij elkaar logeren, brieven schrijven etc.
En toen kwamen we in de brugklas, op dezelfde school, niet bij elkaaar in de klas. En toen hebben we nooit meer afgesproken![]()
Later verhuisden ze naar Curacao. Nog moeilijk om af te spreken.
Ik hoorde een paar jaar geleden van mijn moeder dat ze weer in Nederland woonden.
Dat had een vrouw verteld die vroeger, dat we nog in groep 3 zaten, haar oppas was, en waar ik ook regelmatig te spelen was. Die vrouw herkende mijn moeder als de moeder van dat vriendinnetje van haar vroegere oppaskindje
Jammer wel. Echte vrienden zijn fijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb er 1tje. Maar die heeft geen tijd want heeft een vriendje. Vet egoistisch. En ik heb tjacka. En veeel vriendinnen op school. Maar die zie ik bijna alleen als ik op school ben
Niks mis met laatbloeiersquote:Op maandag 10 februari 2014 00:06 schreef supersof het volgende:
Ik heb dit jaar opeens heel veel vrienden
echt raar
op de basisschool had ik er geen een
kutleven
Neequote:
Daarom.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja raar is dat he. Maarjaaaaaa, mensen komen en gaan.
Haha, ach nieuwe 'vrienden' maak je zo weer. Echte vrienden wat minder snelquote:Op maandag 10 februari 2014 00:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee
Ging regelmatig om met drie verschillende vriendengroepen waaronder m'n 'echte' vrienden. Die andere twee zie ik niet meer echt.
Haai Stuwiequote:
jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |