quote:
duim je voor mij dat ik een oprotzesje weet te krijgen?quote:
Bied hem een aftrekbeurt aanquote:Op zondag 9 februari 2014 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
duim je voor mij dat ik een oprotzesje weet te krijgen?
heb ik wel nodig immers. ik zeg gewoon tegen brandsma dat ik jou ken en dan heb ik hem zo binnen
hij kent me nietquote:Op zondag 9 februari 2014 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
duim je voor mij dat ik een oprotzesje weet te krijgen?
heb ik wel nodig immers. ik zeg gewoon tegen brandsma dat ik jou ken en dan heb ik hem zo binnen
"Hoi, ik ben Etsu, ik maak constant grapjes over de geaardheid van anderen maar als je het bij mij doet kan ik heel boos worden"quote:
nounouquote:
hequote:Op zondag 9 februari 2014 21:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
nounou
dat zei je ook over D.
ik heb tientallen bewijzen gegeven en nog steeds blijf je bij je standpunt
precies zelfde verhaal als met brandsma
ik kan je verder ook niet helpen
quote:
het is te lastig, hij staat op pauzequote:Op zondag 9 februari 2014 21:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
denk daar maar eens over na
15 min pauze is allang voorbij
je moet je HC terugkijken
doeiiiii
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
het is te lastig, hij staat op pauze
neequote:
quote:
dagen of werkdagen?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:25 schreef LETMEIN het volgende:
Ik wacht al 17 dagen op een tentamencijfer.
ik wacht al een jaar op een permban voor jouquote:Op zondag 9 februari 2014 21:25 schreef LETMEIN het volgende:
hoiquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wacht al een jaar op een permban voor jou
quote:
Leuk hier?quote:
wat voor schimmige sites bezoek jijquote:Op zondag 9 februari 2014 21:25 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]
woooowoooooooooooooooooooooooooooooon
Blijf dan maar je hele leven lang in een hoekje wegrotten.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wacht al een jaar op een permban voor jou
Ik 14 dagen.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:25 schreef LETMEIN het volgende:
Altijd toch als ik jullie spreekquote:Op zondag 9 februari 2014 21:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
jawel
paxje treiteren is altijd leuk
met jou?
hoiquote:
Hallo.quote:
Je chickiej al gesproken?quote:
ja hoor, met jou ook?quote:
Pics?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:30 schreef Senny_flowers het volgende:
[..]
Ik ben Senny mag ik hier niet komen?
Nee.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:30 schreef Senny_flowers het volgende:
[..]
Jij als modquote:Op zondag 9 februari 2014 21:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
kan jij fixen dat ik mod word van EXA'14?
picsquote:Op zondag 9 februari 2014 21:30 schreef Senny_flowers het volgende:
[..]
Nice. Is er al een date uitgerold?quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:31 schreef arachide. het volgende:
Oh mijn, ik heb mijn trouwjurk al gevonden
quote:
Waarom niet?quote:
Nou eh, nog niets voorgesteldquote:
heb tot de 60e minuut oid zitten kijkenquote:
Nou eh, wist niet dat je boos werdquote:Op zondag 9 februari 2014 21:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou eh, nog niets voorgesteld
Nee, Paul. De fans zijn zojuist vertrokken naar ONZ. Ga hen maar achterna, wellicht haal je ze nog in.quote:
Ik had wel verwacht dat je zo kinderachtig zou zijn. Die note is ingecalculeerd.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
bij deze krijg jij als eerste een negatieve note
Oke. Doei.quote:
Nee, Tchock. Ik heb al toestemming van de hogere instanties. Het is alleen afwachten tot dat subforum online wordt gezet. Het zal je verbazenquote:Op zondag 9 februari 2014 21:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat je zo kinderachtig zou zijn. Die note is ingecalculeerd.
oke dan nietquote:
Hoe ziet ze eruit?quote:
Aha, daarom vroeg je het net.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, Tchock. Ik heb al toestemming van de hogere instanties. Het is alleen afwachten tot dat subforum online wordt gezet. Het zal je verbazen
Describeeequote:
Majestic as fuuuuuucccckkkkkquote:Op zondag 9 februari 2014 21:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
http://www.lightinthebox.(...)-632813_p632813.html![]()
![]()
je bent zelf een oliebol.quote:
Absoluut niet. Dat pretendeer ik ook nergens. Ik weet alleen dat jij te kinderachtig bent om met zulke macht om te gaanquote:Op zondag 9 februari 2014 21:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij hebt geen verstand van zaken he?Dat blijkt maar weer.
hahahahx ahha xahahha xDDDquote:Op zondag 9 februari 2014 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je bent zelf een oliebol.
Zo, die zit.
Ik zal maar niet zeggen wat ik denk.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Absoluut niet. Dat pretendeer ik ook nergens. Ik weet alleen dat jij te kinderachtig bent om met zulke macht om te gaanEn dat blijkt wel meer, alvast met notes dreigen
Ik steun je voordracht als mod.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
wow hier moet ik even van bijkomenquote:Op zondag 9 februari 2014 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je bent zelf een oliebol.
Zo, die zit.
Blond, blauwe ogen en naast haar mondhoeken supercute kuiltjes als ze lachtquote:
Onder het genot van een oliebolquote:
Bedanktquote:Op zondag 9 februari 2014 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik steun je voordracht als mod.
Klinkt niet verkeerdquote:Op zondag 9 februari 2014 21:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Blond, blauwe ogen en naast haar mondhoeken supercute kuiltjes als ze lacht
omdat ik ze wil opetenquote:
daar hou ik vanquote:Op zondag 9 februari 2014 21:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Majestic as fuuuuuucccckkkkk
Klinkt goed.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Blond, blauwe ogen en naast haar mondhoeken supercute kuiltjes als ze lacht
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:37 schreef Senny_flowers het volgende:
Ik heb in feedback gevraagd of ik echt fotos hier moet zeggen, iemand daar zegt van niet
Ik heb in feedback gevraagd of ik echt fotos hier moet zeggen, iemand daar zegt van niet
En je bent een lekker ventje.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
BedanktIk zou een goede kandidaat zijn he? Al 4 jaar ervaring in dat subforum, ik probeer iedereen te helpen waar ik kan, Yvonne is verliefd op mij, dus ik schat mijn kansen groot in.
wie is diegene?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:37 schreef Senny_flowers het volgende:
Dat zei ik niet eensquote:Op zondag 9 februari 2014 21:35 schreef Senny_flowers het volgende:
Mensen zeggen dat ik alleen mag meepraten als ik fotos van mezelf neerzet. Is dat echt??
GC / [GRTD #3808] tjacka is een homofiel
ze nemen mij niet serieusquote:Op zondag 9 februari 2014 21:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:37 schreef Senny_flowers het volgende:
Hebben we het over de Yvonne die je laatst nog een eeuw bande omdat je kut liept te doen of zijn er meerdere Yvonnes?quote:
Nee Toto zei tegen haar dat ze geen fotos hoefde te postenquote:
bedanktquote:Op zondag 9 februari 2014 21:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze nemen mij niet serieus
maar ik zou mijn best doen
en ik denk dat je een kans maak
als je zo blijf doorposten
ja dat bedoel ikquote:Op zondag 9 februari 2014 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee Toto zei tegen haar dat ze geen fotos hoefde te posten
motorbloempje is echt onwijs tof héquote:Op zondag 9 februari 2014 21:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
bedankt
hvj
ik zal begin maart/half maart yvonne een nette mail sturen met alle argumenten
en al mijn capaciteiten
en beschikbaarheden
en mijn hechte band met motorbloempje
en dan zien we wel weer
ja is goedquote:
jaquote:Op zondag 9 februari 2014 21:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
motorbloempje is echt onwijs tof hé
zullen wij haar hier heen lokken
moblo![]()
![]()
Ik zal op je wachten, tenzij mijn prinsesje iets met me wil.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bedankt.Als het uit is met mn vriendje, wil ik best met jou gaan hoor. Maar nu even niet.
dealquote:Op zondag 9 februari 2014 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal op je wachten, tenzij mijn prinsesje iets met me wil.
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toto maakt fotos van zijn ontlasting, beoordeel nu maar hoe serieus hij is.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik neem er misschien wel 2. Of 3.
#livingontheedge!
quote:
Moblo's humorquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zoek mensen die zelf hun onderzoeksvragen bedenken. Alvast bedankt.
mooi hoorquote:Op zondag 9 februari 2014 21:43 schreef Tjacka het volgende:
wat vinden jullie van mijn nieuwe omslagfoto
Je herdefinieert slijmen.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:45 schreef Toto69 het volgende:
GC / Moet je nou wel of niet fotos neerzetten voor toegang hier?
Heloef moet Mod in SEX worden.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt. Ben je jaloers dat ik op goede weg ben om mod te worden en jij niet of hoe zit dat?
quote:
wie is heloef eigenlijkquote:Op zondag 9 februari 2014 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef moet Mod in SEX worden.
quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:46 schreef Rezania het volgende:
Gewoon niet in GRTD komen. Opgelost, slotje.
En blijven janken en zaniken dat LR en ik over hem roddelen in dit topic en vervolgens achterbaks in andere topics over ons roddelen dmv screens en schuilnamenquote:
het was een geintjequote:Op zondag 9 februari 2014 21:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die is geboren op fok, hoe kan je die nou niet kennen?
Het onbegrepen geniequote:Op zondag 9 februari 2014 21:48 schreef Tchock het volgende:
[..]Heloef niet kennen
Heloef is de OpperBaas
watquote:Op zondag 9 februari 2014 21:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
En blijven janken en zaniken dat LR en ik over hem roddelen in dit topic en vervolgens achterbaks in andere topics over ons roddelen dmv screens en schuilnamenEcht sneu. En als ik hem daarop aanspreek, blockt die me
harde fok strugglesquote:Op zondag 9 februari 2014 21:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
En blijven janken en zaniken dat LR en ik over hem roddelen in dit topic en vervolgens achterbaks in andere topics over ons roddelen dmv screens en schuilnamenEcht sneu. En als ik hem daarop aanspreek, blockt die me
Ik heb nooit de ambitie gehad om blauw te worden.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt. Ben je jaloers dat ik op goede weg ben om mod te worden en jij niet of hoe zit dat?
en ik?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:48 schreef Tchock het volgende:
[..]Heloef niet kennen
Heloef is de OpperBaas
ik volg je nietquote:Op zondag 9 februari 2014 21:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
En terecht. Rezquote:Op zondag 9 februari 2014 21:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rezquote:Op zondag 9 februari 2014 21:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ik volg je niet
over wie heb je het
Moet je doenquote:Op zondag 9 februari 2014 21:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nooit de ambitie gehad om blauw te worden.
oooooh datquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die is geboren op fok, hoe kan je die nou niet kennen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
hier ben ikquote:Op zondag 9 februari 2014 21:51 schreef arachide. het volgende:
Ik heb net mijn trouwjurk gevonden, en nu ook de jurken voor mijn bruidsmeisjes.
Nu alleen nog een vent!
huh waar heb jij het over danquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:51 schreef Tjacka het volgende:
hier een privepic van mij
geniet ervanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik kreeg al bijna een stijfje man, goffedommequote:
Jij begrijpt mij.quote:
Het was een genoegen.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:49 schreef Tchock het volgende:
Ik heb de eer gehad Heloef te mogen ontmoeten
kopieer locatie en in balk plakken en klaarquote:Op zondag 9 februari 2014 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik kreeg al bijna een stijfje man, goffedomme
maak jij je daar serieus druk om?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik kan zo bewijzen leveren als je wilt, maar heb ik niet zoveel zin in nu.
ja maar ze praatten toen over stu tochquote:
geniet ervanKans dat ik geloof dat jij dat bent: 0,000000000000000000000000000SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
huhquote:Op zondag 9 februari 2014 21:51 schreef arachide. het volgende:
Ik heb net mijn trouwjurk gevonden, en nu ook de jurken voor mijn bruidsmeisjes.
Nu alleen nog een vent!
Ja, zo rol ik.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
maak jij je daar serieus druk om?
respect
He?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar ze praatten toen over stu toch
geniet ervanzeg me dat jij dit niet bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh okequote:
over dat LR en ik over Rez praten en Rez dat ziet en dan begint te jammeren en de rest van het verhaal staat hierbovenquote:
geniet ervanFuck, mijn vaseline is op. Even wat slaolie pakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Natuurlijk wel, maar ik voel me zo'n obsessed meisje als ik zeg dat ik de man waarmee ik ga trouwen al gevonden heb.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
geniet ervanteringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ooooh zoquote:Op zondag 9 februari 2014 21:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
over dat LR en ik over Rez praten en Rez dat ziet en dan begint te jammeren en de rest van het verhaal staat hierboven
snappie?
quote:
Neequote:Op zondag 9 februari 2014 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ooooh zo
ik had het over dat ze in onz sc over stuart praatten over zijn postcount ofzo
iddquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar ik voel me zo'n obsessed meisje als ik zeg dat ik de man waarmee ik ga trouwen al gevonden heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
picsquote:
nee want dat ben jij nietquote:Op zondag 9 februari 2014 21:54 schreef Tjacka het volgende:
zal ik die foto posten in sexy en gewaagd
jaquote:Op zondag 9 februari 2014 21:54 schreef Tjacka het volgende:
Hahaha sowieso doenquote:Op zondag 9 februari 2014 21:54 schreef Tjacka het volgende:
morph zijn kanker alarmquote:Op zondag 9 februari 2014 21:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
nu haal je hem en morpheus door elkaar
wow okequote:
mijn respect voor jou is gedaald als je dat echt bentquote:Op zondag 9 februari 2014 21:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moet ik wel mijn hoofd blurren
dat doet iedereen daar
jij hebt respect voor niemandquote:Op zondag 9 februari 2014 21:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn respect voor jou is gedaald als je dat echt bent
hoezoquote:Op zondag 9 februari 2014 21:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn respect voor jou is gedaald als je dat echt bent
link maar straksquote:Op zondag 9 februari 2014 21:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moet ik wel mijn hoofd blurren
dat doet iedereen daar
Kom op stukje integratie mag wel hoor, met zo'n instelling kom je nergens.quote:
wiequote:Op zondag 9 februari 2014 21:56 schreef supersof het volgende:
wil je wel dit vragenlijstje invullen?
naam
leeftijd
geslacht
hoogst genoten opleiding
werkervaring
favoriete drinken
favoriete eten
favoriete kleur
huwelijkse staat
favoriete muziek
Vast een kader adidas-sletjequote:Op zondag 9 februari 2014 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Kom op stukje integratie mag wel hoor, met zo'n instelling kom je nergens.
Je zag niet eens ditquote:Op zondag 9 februari 2014 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Kom op stukje integratie mag wel hoor, met zo'n instelling kom je nergens.
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:52 schreef arachide. het volgende:
Hah! Ik heb zelfs al een dj (toch?) en een ceremoniemeester!
Godverdomme, ik kan echt zo trouwen
die nieuwequote:
Pi-airquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:56 schreef supersof het volgende:
naam
leeftijd
geslacht
hoogst genoten opleiding
werkervaring
favoriete drinken
favoriete eten
favoriete kleur
huwelijkse staat
favoriete muziek
quote:
naam etsuquote:Op zondag 9 februari 2014 21:56 schreef supersof het volgende:
naam
leeftijd
geslacht
hoogst genoten opleiding
werkervaring
favoriete drinken
favoriete eten
favoriete kleur
huwelijkse staat
favoriete muziek
Als voetballer wel, maar hij is echt een debiel bij studio voetbalquote:
hoe oud is die fotoquote:Op zondag 9 februari 2014 21:58 schreef Tjacka het volgende:
dat was wel in mijn dikkere fase trouwens
gister dus XDquote:Op zondag 9 februari 2014 21:58 schreef Tjacka het volgende:
dat was wel in mijn dikkere fase trouwens
naam Senny
leeftijd 19
geslacht v
hoogst genoten opleiding
werkervaring
favoriete drinken wijn
favoriete eten macaroni
favoriete kleur roze
huwelijkse staat
favoriete muziek Beyonce
ja doequote:
Hoogst genoten opleiding????quote:
je bent nooit naar school geweest?quote:
Hoi Muutquote:
Ik denk dat je niet door bent naar de volgende ronde.. We zullen achter de schermen in overleg gaanquote:
Alsnog beter dan Ronald Waterkneus en Arno Vermeulen.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als voetballer wel, maar hij is echt een debiel bij studio voetbal
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet door bent naar de volgende ronde.. We zullen achter de schermen in overleg gaan
Klopt, vooral Waterreus is om te jankenquote:Op zondag 9 februari 2014 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsnog beter dan Ronald Waterkneus en Arno Vermeulen.
Met zo`n naam valt er niks meer te redden.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:01 schreef Muto het volgende:
Senny kwam de sc redden. Niet zo onaardig.
jaquote:Op zondag 9 februari 2014 22:01 schreef JanCees het volgende:
tjacka vind je mij een 818 hooligan
eerlijk zeggen
HET IS PATATquote:Op zondag 9 februari 2014 22:01 schreef supersof het volgende:
naam sof
leeftijd 18
geslacht vrouw
hoogst genoten opleiding havo
werkervaring oppassen/terstal/albertheijn/computerbedrijf
favoriete drinken ice tea
favoriete eten friet
favoriete kleur blauw
huwelijkse staat single
favoriete muziek veel
Dat wil ik dan wel even gecheckt hebben.quote:
Er van uitgaande dat VA de dj is en ik de ceremoniemeester.quote:
ga weg skklquote:
quote:
naam Maaike
leeftijd 17
geslacht vrouw
hoogst genoten opleiding havo
werkervaring 1,5 jaar vakken vullen 2,5 afwassen
favoriete drinken cassis
favoriete eten pizza
favoriete kleur blauw
huwelijkse staat vrijgezel
favoriete muziek pop
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH WAAR?!quote:Op zondag 9 februari 2014 22:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat wil ik dan wel even gecheckt hebben.
[..]
Er van uitgaande dat VA de dj is en ik de ceremoniemeester.
Trouwens in Damsko heb je een winkeltje waar je kan trouwen voor een dag, leek me echt iets voor jou.
wat danquote:
Jou kan ik niet hatenquote:
maakt niet uitquote:Op zondag 9 februari 2014 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
wat dan
ongehuwd
maar heb ook geen relatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |