Blond, blauwe ogen en naast haar mondhoeken supercute kuiltjes als ze lachtquote:
Onder het genot van een oliebolquote:
Bedanktquote:Op zondag 9 februari 2014 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik steun je voordracht als mod.
Klinkt niet verkeerdquote:Op zondag 9 februari 2014 21:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Blond, blauwe ogen en naast haar mondhoeken supercute kuiltjes als ze lacht
omdat ik ze wil opetenquote:
daar hou ik vanquote:Op zondag 9 februari 2014 21:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Majestic as fuuuuuucccckkkkk
Klinkt goed.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Blond, blauwe ogen en naast haar mondhoeken supercute kuiltjes als ze lacht
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:37 schreef Senny_flowers het volgende:
Ik heb in feedback gevraagd of ik echt fotos hier moet zeggen, iemand daar zegt van niet
Ik heb in feedback gevraagd of ik echt fotos hier moet zeggen, iemand daar zegt van niet
En je bent een lekker ventje.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
BedanktIk zou een goede kandidaat zijn he? Al 4 jaar ervaring in dat subforum, ik probeer iedereen te helpen waar ik kan, Yvonne is verliefd op mij, dus ik schat mijn kansen groot in.
wie is diegene?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:37 schreef Senny_flowers het volgende:
Dat zei ik niet eensquote:Op zondag 9 februari 2014 21:35 schreef Senny_flowers het volgende:
Mensen zeggen dat ik alleen mag meepraten als ik fotos van mezelf neerzet. Is dat echt??
GC / [GRTD #3808] tjacka is een homofiel
ze nemen mij niet serieusquote:Op zondag 9 februari 2014 21:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
kan jij fixen dat ik mod word van EXA'14?
Wat?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:37 schreef Senny_flowers het volgende:
Hebben we het over de Yvonne die je laatst nog een eeuw bande omdat je kut liept te doen of zijn er meerdere Yvonnes?quote:
Nee Toto zei tegen haar dat ze geen fotos hoefde te postenquote:
bedanktquote:Op zondag 9 februari 2014 21:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze nemen mij niet serieus
maar ik zou mijn best doen
en ik denk dat je een kans maak
als je zo blijf doorposten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |