huhquote:Op zondag 9 februari 2014 21:51 schreef arachide. het volgende:
Ik heb net mijn trouwjurk gevonden, en nu ook de jurken voor mijn bruidsmeisjes.
Nu alleen nog een vent!
Ja, zo rol ik.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
maak jij je daar serieus druk om?
respect
He?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar ze praatten toen over stu toch
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:51 schreef Tjacka het volgende:
hier een privepic van mij
geniet ervanzeg me dat jij dit niet bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh okequote:
over dat LR en ik over Rez praten en Rez dat ziet en dan begint te jammeren en de rest van het verhaal staat hierbovenquote:
geniet ervanFuck, mijn vaseline is op. Even wat slaolie pakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Natuurlijk wel, maar ik voel me zo'n obsessed meisje als ik zeg dat ik de man waarmee ik ga trouwen al gevonden heb.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
geniet ervanteringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ooooh zoquote:Op zondag 9 februari 2014 21:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
over dat LR en ik over Rez praten en Rez dat ziet en dan begint te jammeren en de rest van het verhaal staat hierboven
snappie?
quote:
Neequote:Op zondag 9 februari 2014 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ooooh zo
ik had het over dat ze in onz sc over stuart praatten over zijn postcount ofzo
iddquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar ik voel me zo'n obsessed meisje als ik zeg dat ik de man waarmee ik ga trouwen al gevonden heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
picsquote:
nee want dat ben jij nietquote:Op zondag 9 februari 2014 21:54 schreef Tjacka het volgende:
zal ik die foto posten in sexy en gewaagd
jaquote:Op zondag 9 februari 2014 21:54 schreef Tjacka het volgende:
Hahaha sowieso doenquote:Op zondag 9 februari 2014 21:54 schreef Tjacka het volgende:
morph zijn kanker alarmquote:Op zondag 9 februari 2014 21:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
nu haal je hem en morpheus door elkaar
wow okequote:
mijn respect voor jou is gedaald als je dat echt bentquote:Op zondag 9 februari 2014 21:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moet ik wel mijn hoofd blurren
dat doet iedereen daar
jij hebt respect voor niemandquote:Op zondag 9 februari 2014 21:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn respect voor jou is gedaald als je dat echt bent
hoezoquote:Op zondag 9 februari 2014 21:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn respect voor jou is gedaald als je dat echt bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |