neequote:Op zondag 9 februari 2014 20:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
waarom word ik telkens gebant ik ben een goede, speler?
Gelijk afbreken.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Okay ik spreek dat meisje van gisteravond en ze vervangt alle ch's door g's. Ik weet niet of ik dit aan kan
boeit me geen fuckquote:Op zondag 9 februari 2014 21:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Deze antwoort is niet ge acep teerd
Dumpen. Loos dit mens, komt niet meer choed.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Okay ik spreek dat meisje van gisteravond en ze vervangt alle ch's door g's. Ik weet niet of ik dit aan kan
waddefack chquote:Op zondag 9 februari 2014 20:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als in gelaggen of als in tog?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
dat laatste. Ik twijfel, want haar muzieksmaak is wel echt heel erg lekker.quote:
Can confirmquote:Op zondag 9 februari 2014 21:03 schreef arachide. het volgende:
Mijn pastasauzen zijn standaard een applausje waard
Corrigeer haar een paar keer en kijk wat er gebeurt.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat laatste. Ik twijfel, want haar muzieksmaak is wel echt heel erg lekker.
En zij zelf ook
we hebben nog heel veelquote:
Dan is het een fase, gewoon doorgaan danquote:Op zondag 9 februari 2014 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat laatste. Ik twijfel, want haar muzieksmaak is wel echt heel erg lekker.
En zij zelf ook
Ik zit in antwoorden zo veel mogelijk de zelfde woorden te gebruiken, maar dan goedquote:Op zondag 9 februari 2014 21:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Corrigeer haar een paar keer en kijk wat er gebeurt.
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan is het een fase, gewoon doorgaan dan
Subtiel! Goeie aanpakquote:Op zondag 9 februari 2014 21:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit in antwoorden zo veel mogelijk de zelfde woorden te gebruiken, maar dan goed
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
kijk ik doe nu zo de sigarete make met zo aparaat hoe maak ik dt strak
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit in antwoorden zo veel mogelijk de zelfde woorden te gebruiken, maar dan goed
Die ene?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:06 schreef supersof het volgende:
[..]ik kan daar niet mee om gaan
een van de redenen dat ik die ene weigerde!
Godverdomme, het werkt ook nogquote:
ik ben sofquote:
busjongenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |