En blijven janken en zaniken dat LR en ik over hem roddelen in dit topic en vervolgens achterbaks in andere topics over ons roddelen dmv screens en schuilnamenquote:
het was een geintjequote:Op zondag 9 februari 2014 21:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die is geboren op fok, hoe kan je die nou niet kennen?
Het onbegrepen geniequote:Op zondag 9 februari 2014 21:48 schreef Tchock het volgende:
[..]Heloef niet kennen
Heloef is de OpperBaas
watquote:Op zondag 9 februari 2014 21:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
En blijven janken en zaniken dat LR en ik over hem roddelen in dit topic en vervolgens achterbaks in andere topics over ons roddelen dmv screens en schuilnamenEcht sneu. En als ik hem daarop aanspreek, blockt die me
harde fok strugglesquote:Op zondag 9 februari 2014 21:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
En blijven janken en zaniken dat LR en ik over hem roddelen in dit topic en vervolgens achterbaks in andere topics over ons roddelen dmv screens en schuilnamenEcht sneu. En als ik hem daarop aanspreek, blockt die me
Ik heb nooit de ambitie gehad om blauw te worden.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt. Ben je jaloers dat ik op goede weg ben om mod te worden en jij niet of hoe zit dat?
en ik?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:48 schreef Tchock het volgende:
[..]Heloef niet kennen
Heloef is de OpperBaas
ik volg je nietquote:Op zondag 9 februari 2014 21:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
En terecht. Rezquote:Op zondag 9 februari 2014 21:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rezquote:Op zondag 9 februari 2014 21:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ik volg je niet
over wie heb je het
Moet je doenquote:Op zondag 9 februari 2014 21:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nooit de ambitie gehad om blauw te worden.
oooooh datquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die is geboren op fok, hoe kan je die nou niet kennen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
hier ben ikquote:Op zondag 9 februari 2014 21:51 schreef arachide. het volgende:
Ik heb net mijn trouwjurk gevonden, en nu ook de jurken voor mijn bruidsmeisjes.
Nu alleen nog een vent!
huh waar heb jij het over danquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:51 schreef Tjacka het volgende:
hier een privepic van mij
geniet ervanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik kreeg al bijna een stijfje man, goffedommequote:
Jij begrijpt mij.quote:
Het was een genoegen.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:49 schreef Tchock het volgende:
Ik heb de eer gehad Heloef te mogen ontmoeten
kopieer locatie en in balk plakken en klaarquote:Op zondag 9 februari 2014 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik kreeg al bijna een stijfje man, goffedomme
maak jij je daar serieus druk om?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik kan zo bewijzen leveren als je wilt, maar heb ik niet zoveel zin in nu.
ja maar ze praatten toen over stu tochquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:51 schreef Tjacka het volgende:
hier een privepic van mij
geniet ervanKans dat ik geloof dat jij dat bent: 0,000000000000000000000000000SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |