Hij wilt in je broekje.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:35 schreef JanCees het volgende:
Is het raar als een bepaalde user soms baardfoto's naar me stuurt?
Wat kan dit betekenen?
#durftevragen
quote:Op zondag 9 februari 2014 23:35 schreef JanCees het volgende:
Is het raar als een bepaalde user soms baardfoto's naar me stuurt?
Wat kan dit betekenen?
#durftevragen
Weet ik dat ook weer.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:37 schreef Etsu het volgende:
Al die leugens hier. Ik kan het niet meer aan. Nu wordt ookal geïnsinueerd dat ik enkele banden met Rezanika heb in EXA. Daar is niets van waar. Verder wil ik er niets over kwijt. Ik ga mijn bed in, en huilen in mijn slaap. Supersof, Littlerabbit, Tjacka, xcachet, ik vertrouw op jullie dat jullie de SC redden van deze gespuis. Mijn leven hangt van jullie af.
Welterusten.
Love you bbyquote:Op zondag 9 februari 2014 23:37 schreef Etsu het volgende:
Al die leugens hier. Ik kan het niet meer aan. Nu wordt ookal geïnsinueerd dat ik enkele banden met Rezanika heb in EXA. Daar is niets van waar. Verder wil ik er niets over kwijt. Ik ga mijn bed in, en huilen in mijn slaap. Supersof, Littlerabbit, Tjacka, xcachet, ik vertrouw op jullie dat jullie de SC redden van deze gespuis. Mijn leven hangt van jullie af.
Welterusten.
Oh tjack, het gaat niet door hoor ik nu.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moet dit even overleggen ander de schermen lmi.
Maar Rezania is onze liefde dan echt eenzijdig? Ik wil echt niet dat onze wegen op deze verschrikkeljke manier van elkaar scheiden. We hadden zoveel gedeelde passiesquote:Op zondag 9 februari 2014 23:34 schreef Rezania het volgende:
En dan volgende maand weer op iemand anders haten. Deze hele SC is gebaseerd op haat.
Het staat zelfs nog in je notes.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:37 schreef Etsu het volgende:
Welterusten.
dat heb je op een forum hequote:Op zondag 9 februari 2014 23:38 schreef Rezania het volgende:
Het slaat eigenlijk helemaal nergens op. Etsu en ik hebben ruzie (weer, net alsof onze relatie ongesteld wordt volgens een cyclus) en vervolgens gaat iedereen zich ermee bemoeien alsof een fucking realityshow zijn.
:D
Dat doe je zelf, jij bespreekt onze 'ruzie' in ONZ-SCquote:Op zondag 9 februari 2014 23:38 schreef Rezania het volgende:
Het slaat eigenlijk helemaal nergens op. Etsu en ik hebben ruzie (weer, net alsof onze relatie ongesteld wordt volgens een cyclus) en vervolgens gaat iedereen zich ermee bemoeien alsof een fucking realityshow zijn.
:D
Slijmbalquote:Op zondag 9 februari 2014 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is toch vanzelfsprekend dat ik ook op jou doel?Hoef ik jouw naam niet bij te noemen.
Als je over RNA wil praten of zo ben je welkom in ONZ.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar Rezania is onze liefde dan echt eenzijdig? Ik wil echt niet dat onze wegen op deze verschrikkeljke manier van elkaar scheiden. We hadden zoveel gedeelde passies
Je besprak het eerst hier.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat doe je zelf, jij bespreekt onze 'ruzie' in ONZ-SC
Ja man, die ban van een half jaar halen ze echt even weg.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie niets. Wellicht weggehaald, of je lult wederom uit je nek.
He?quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 23:37 schreef Etsu het volgende:
Verder wil ik er niets over kwijt [..] Ik ga mijn bed in, [..] Welterusten.
quote:Op zondag 9 februari 2014 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat doe je zelf, jij bespreekt onze 'ruzie' in ONZ-SC
Bullshitmeter slaat uitquote:Op zondag 9 februari 2014 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie niets. Wellicht weggehaald, of je lult wederom uit je nek.
Nou ja, misschien, is wel beter als ik gewoon in GC kan posten zonder een vloed aan haat over me heen te krijgen. Maar goed, trusten.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
He?Ik ga dit niet met jou hier bespreken. Als je nog ooit wil uitpraten oid, of weet ik niet wat je met deze posts wil bereiken, je kan me nog altijd DM-en of SMS-en, maar ik ga de SC niet onder laten lijden, wat jij wel doet.
In ieder geval: welterusten Rezje.
ik haat jequote:Op zondag 9 februari 2014 23:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, misschien, is wel beter als ik gewoon in GC kan posten zonder een vloed aan haat over me heen te krijgen. Maar goed, trusten.
Ja, dat kan prima, maar kap dan gewoon met continu reageren en haat spuiten hierzo.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, misschien, is wel beter als ik gewoon in GC kan posten zonder een vloed aan haat over me heen te krijgen. Maar goed, trusten.
Ik zeg dan ook niets over je ongestelde burenruzie, ik zeg alleen iets over wat ik lees. Dus helaas.quote:
Oké, doe ik.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, dat kan prima, maar kap dan gewoon met continu reageren en haat spuiten hierzo.Als jij dat blijft doen, doen wij dat ook.
En dan tellen we de posts in dat topic van vannacht niet even mee, want daar stond ik echt totaal los van en ik moest het ook maar achteraf horen.
Je vindt mij leuk hequote:Op zondag 9 februari 2014 23:43 schreef supersof het volgende:
Ik snap wel dat users hierheen komen hoor. Als je eigen sc dood is zoek je toch wel de leuke mensen ergens anders op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |