Dat is een onmogelijke opgave jaquote:Op zondag 9 februari 2014 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En hij is boos op mij.
Boos op MIJ!
zie je het al voor je.
Hij heeft de feiten niet helemaal correct alleen. Etsu en ik zeiden louter positieve dingen over hem waarna hij opeens boos werd :Squote:
wat zeiden jullie dan?quote:Op zondag 9 februari 2014 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft de feiten niet helemaal correct alleen. Etsu en ik zeiden louter positieve dingen over hem waarna hij opeens boos werd :S
Mooie bal wel.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat
kijk nou
US / [M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #44
Niks anders dan anders. Wij verdedigde ons na wat laffe aanvallen vanuit ONZ zoals we wel gewend waren enkel nam opperhoofd (Zie zijn tag) Rezania dit keer deel uit van het oorlogteams.quote:
ik denk het nietquote:
Noesquote:Op zondag 9 februari 2014 23:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk het niet
is niks voor mij bij nader inzien
Zo is dat. Wij zijn niet begonnen, Littlerabbit.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks anders dan anders. Wij verdedigde ons na wat laffe aanvallen vanuit ONZ zoals we wel gewend waren enkel nam opperhoofd (Zie zijn tag) Rezania dit keer deel uit van het oorlogteams.
Als ik eraan terugdenk krijg ik weer rillingen over mijn rug. Zo moeten martelingen in Guantanamo Bay ongeveer voelen.
rezje gaat wel meequote:Op zondag 9 februari 2014 23:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk het niet
Oh oke dat kanquote:Op zondag 9 februari 2014 23:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk het niet
vertel over je hosselquote:Op zondag 9 februari 2014 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo is dat. Wij zijn niet begonnen, Littlerabbit.
Wij stonden enkel paraat voor elkaar zoals het vrienden betaamd. Dan wel online dan wel offline. Zolang Rezania deze onderlinge band niet kan begrijpen zullen wij altijd het voordeel op hem behouden, superbrein of niet.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo is dat. Wij zijn niet begonnen, Littlerabbit.
Nou, ik had wel vaker die jongen gezien met uitgaan en feestjes enzo, maar nooit echt mee gesproken. En vorige week sprak die mij opeens op Grindr (quote:
sorryquote:Op zondag 9 februari 2014 23:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh oke dat kan
Wel goed dat je eerlijk bent
Dacht ik al wel, misschien is h et inderdaad ook niks voor je.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry
het ligt echt niet aan jullie, maar ik weet dat ik me daar niet echt op mn gemak voel
Hahaquote:Op zondag 9 februari 2014 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry
het ligt echt niet aan jullie, maar ik weet dat ik me daar niet echt op mn gemak voel
leukquote:Op zondag 9 februari 2014 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, ik had wel vaker die jongen gezien met uitgaan en feestjes enzo, maar nooit echt mee gesproken. En vorige week sprak die mij opeens op Grindr () en sindsdien praten/appen we fulltime en nu gaan we wsl volgende week daten.
Einde verhaal.
Rezania begrijpt niets. Laat hem maar, Littlerabbit. Vannacht heb ik hem ook moeten betrappen (ofja, mij werd het verteld terwijl ik in een club stond) dat die over me roddelde. Toen ik hem erop ging aanspreken via Whatsapp, ging die me blocken. Dit toont zwakheid.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij stonden enkel paraat voor elkaar zoals het vrienden betaamd. Dan wel online dan wel offline. Zolang Rezania deze onderlinge band niet kan begrijpen zullen wij altijd het voordeel op hem behouden, superbrein of niet.
etsu jij bent leukquote:Op zondag 9 februari 2014 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rezania begrijpt niets. Laat hem maar, Littlerabbit. Vannacht heb ik hem ook moeten betrappen (ofja, mij werd het verteld terwijl ik in een club stond) dat die over me roddelde. Toen ik hem erop ging aanspreken via Whatsapp, ging die me blocken. Dit toont zwakheid.
Maargoed. Laten we nu overgaan op leuke en normale dingen. Dit is het beste voor de sfeer van de SC.
Als je vindt dat ik niet meer in GC mag posten ga je maar lekker klagen in FC, dag.quote:
En slaapplaats enzo, kosten van het kaartje (ik wilde wel het hele bedrag betalen aan tjack), kosten van het vervoer en volgende dag weer school enzo.quote:
ik weet t nietquote:Op zondag 9 februari 2014 23:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
etsu jij bent leuk
rezania is stom
hoe komt dat
waarom zijn niet alle leuke homo's leuk
quote:Op zondag 9 februari 2014 23:33 schreef xcachet het volgende:
Rez. Homo's zijn hier niet gewenst. Met uitzondering van etsu. Opbokken naar ONZ aangezien je alleen maar onzin kan typen.
De littekens zullen nooit verdwijnen maar laten we er wat positiefs uithalen. Terugkijkende op deze zwarte bladzijden in deze SC geschiedenis weten we nu in ieder geval waar we staan en wie onze vrienden zijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rezania begrijpt niets. Laat hem maar, Littlerabbit. Vannacht heb ik hem ook moeten betrappen (ofja, mij werd het verteld terwijl ik in een club stond) dat die over me roddelde. Toen ik hem erop ging aanspreken via Whatsapp, ging die me blocken. Dit toont zwakheid.
Maargoed. Laten we nu overgaan op leuke en normale dingen. Dit is het beste voor de sfeer van de SC.
Rebels hoor. Zo tegen een mod. Jij durft.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je vindt dat ik niet meer in GC mag posten ga je maar lekker klagen in FC, dag.
je haat zelf vriendquote:Op zondag 9 februari 2014 23:34 schreef Rezania het volgende:
En dan volgende maand weer op iemand anders haten. Deze hele SC is gebaseerd op haat.
Yolo, jwz.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Rebels hoor. Zo tegen een mod. Jij durft.
hahahahahhaquote:Op zondag 9 februari 2014 23:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja
ik zit nu erg boos achter mijn pc
rot op
anders ga ik naar yvonnen
JIJ BEGONquote:Op zondag 9 februari 2014 23:34 schreef Rezania het volgende:
En dan volgende maand weer op iemand anders haten. Deze hele SC is gebaseerd op haat.
Oké, hoor het vanzelf dan wel.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja
ik zit nu erg boos achter mijn pc
rot op
anders ga ik naar yvonnen
Wow nee dat is echt een slecht idee. Als je de volgende dag gewoon naar school moet. En een duur grapje.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:33 schreef supersof het volgende:
[..]
En slaapplaats enzo, kosten van het kaartje (ik wilde wel het hele bedrag betalen aan tjack), kosten van het vervoer en volgende dag weer school enzo.
sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |