Dat is een onmogelijke opgave jaquote:Op zondag 9 februari 2014 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En hij is boos op mij.
Boos op MIJ!
zie je het al voor je.
Hij heeft de feiten niet helemaal correct alleen. Etsu en ik zeiden louter positieve dingen over hem waarna hij opeens boos werd :Squote:
wat zeiden jullie dan?quote:Op zondag 9 februari 2014 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft de feiten niet helemaal correct alleen. Etsu en ik zeiden louter positieve dingen over hem waarna hij opeens boos werd :S
Mooie bal wel.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat
kijk nou
US / [M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #44
Niks anders dan anders. Wij verdedigde ons na wat laffe aanvallen vanuit ONZ zoals we wel gewend waren enkel nam opperhoofd (Zie zijn tag) Rezania dit keer deel uit van het oorlogteams.quote:
ik denk het nietquote:
Noesquote:Op zondag 9 februari 2014 23:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk het niet
is niks voor mij bij nader inzien
Zo is dat. Wij zijn niet begonnen, Littlerabbit.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks anders dan anders. Wij verdedigde ons na wat laffe aanvallen vanuit ONZ zoals we wel gewend waren enkel nam opperhoofd (Zie zijn tag) Rezania dit keer deel uit van het oorlogteams.
Als ik eraan terugdenk krijg ik weer rillingen over mijn rug. Zo moeten martelingen in Guantanamo Bay ongeveer voelen.
rezje gaat wel meequote:Op zondag 9 februari 2014 23:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk het niet
Oh oke dat kanquote:Op zondag 9 februari 2014 23:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk het niet
vertel over je hosselquote:Op zondag 9 februari 2014 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo is dat. Wij zijn niet begonnen, Littlerabbit.
Wij stonden enkel paraat voor elkaar zoals het vrienden betaamd. Dan wel online dan wel offline. Zolang Rezania deze onderlinge band niet kan begrijpen zullen wij altijd het voordeel op hem behouden, superbrein of niet.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo is dat. Wij zijn niet begonnen, Littlerabbit.
Nou, ik had wel vaker die jongen gezien met uitgaan en feestjes enzo, maar nooit echt mee gesproken. En vorige week sprak die mij opeens op Grindr (quote:
sorryquote:Op zondag 9 februari 2014 23:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh oke dat kan
Wel goed dat je eerlijk bent
Dacht ik al wel, misschien is h et inderdaad ook niks voor je.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry
het ligt echt niet aan jullie, maar ik weet dat ik me daar niet echt op mn gemak voel
Hahaquote:Op zondag 9 februari 2014 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry
het ligt echt niet aan jullie, maar ik weet dat ik me daar niet echt op mn gemak voel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |