Poehe, te laat hier voor LR.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En waar je zonder schaamte/terughoudendheid naar binnen kunt lopen en weet wat je eraan hebt in de meeste situaties. Niet bang dat ze wegrennen als het te heet onder de voeten wordt.
Anders is een vriend heus wel een vriend maar kan je het ook zo laten verwateren. Eigenlijk heb ik al mijn vriendschappen van de middelbare school laten verwateren
Dus, wat een onderwerp weer
Ik benoemde vroeger mensen wel tot vrienden. Dat doe ik tegenwoordig niet meerquote:Op maandag 10 februari 2014 00:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
En wat ik eerder al zei dat jij er nog wat was. Je hebt dus vrienden en vrienden
De ene soort is makkelijk te vervangen, de andere niet
Jammer welquote:Op maandag 10 februari 2014 00:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat zal zij nooit vragen.
Ze heeft het altijd over haar vriend dit en haar vriend dat
Mijn slijterij op de hoek heeft Magners en Bulmers.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als dat de reden is ben ik blij dat ik geen vrienden heb
Lucky fishquote:Op maandag 10 februari 2014 00:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn slijterij op de hoek heeft Magners en Bulmers.
Was ik ook. Mee gebroken. Had ik dit niet gedaan had ik dus ook nooit festivals afkunnen gaan met echte vrienden.quote:
Kennissen vind ik weer een stapje verderquote:Op maandag 10 februari 2014 00:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik benoemde vroeger mensen wel tot vrienden. Dat doe ik tegenwoordig niet meer
Ik heb wel kennissen. Heel veel kennissen
wastelandquote:Op maandag 10 februari 2014 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was ik ook. Mee gebroken. Had ik dit niet gedaan had ik dus ook nooit festivals afkunnen gaan met echte vrienden.
Ik vind het heel leuk om af te spreken hoor. Maar ik kijk net zo graag alleen een film en alleen naar de stad vind ik veel fijner.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was ik ook. Mee gebroken. Had ik dit niet gedaan had ik dus ook nooit festivals afkunnen gaan met echte vrienden.
Precies. Zonder vertrouwensband had ik mij nooit zo open, ja open durven stellen. Waar is het misgegaan dat wij elkaar nu zelfs niet meer op FB hebben.quote:
Kennissen zijn voor mij mensen waar ik redelijk veel mee omgaquote:Op maandag 10 februari 2014 00:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kennissen vind ik weer een stapje verder
oh dan heb ik ineens veel vriendenquote:Op maandag 10 februari 2014 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En waar je zonder schaamte/terughoudendheid naar binnen kunt lopen en weet wat je eraan hebt in de meeste situaties. Niet bang dat ze wegrennen als het te heet onder de voeten wordt.
Anders is een vriend heus wel een vriend maar kan je het ook zo laten verwateren. Eigenlijk heb ik al mijn vriendschappen van de middelbare school laten verwateren
Dus, wat een onderwerp weer
Wat je zelf al zei, voor iedereen is die definitie andersquote:Op maandag 10 februari 2014 00:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kennissen zijn voor mij mensen waar ik redelijk veel mee omga
Precies. Ik hou verder mijn mond in jullie discussiequote:Op maandag 10 februari 2014 00:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat je zelf al zei, voor iedereen is die definitie anders
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:19 schreef Tjacka het volgende:
ik heb eigenlijk nul vrienden besef ik nu
lieg tegen iedereen waar ik mijn vriendinnetje van ken
bij mij weet iedereen zo wat dat ik op fok zitquote:Op maandag 10 februari 2014 00:19 schreef Tjacka het volgende:
ik heb eigenlijk nul vrienden besef ik nu
lieg tegen iedereen waar ik mijn vriendinnetje van ken
Mijn ouders weten niet eens dat FOK! bestaat.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:20 schreef supersof het volgende:
[..]
bij mij weet iedereen zo wat dat ik op fok zit
zelfs mijn oma
Wat is dat?quote:
een vriendin van mij zeurt elke keer als ik haar zie om mijn usernamequote:Op maandag 10 februari 2014 00:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn ouders weten niet eens dat FOK! bestaat.
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:21 schreef supersof het volgende:
[..]
een vriendin van mij zeurt elke keer als ik haar zie om mijn username
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |