quote:Op zondag 9 februari 2014 23:45 schreef Rezania het volgende:
Maar goed, terug naar ONZ dan maar.Dag.
Tjacka heeft hem al geslotenquote:
Je wil me dus, awww.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
stiekem haat ik je niet
maja
je bent homo
dat maakt de zaak toch anders
google translatequote:Op zondag 9 februari 2014 23:49 schreef essnhills het volgende:
Ik was aan het zappen net. En kwam de volgende faalondertiteling tegen:
'He knocked me up' werd 'hij schopte me zwanger'
Ik vond het nogal een bijzondere vertalingquote:
Ik zag het.quote:
Moest hardop lachenquote:Op zondag 9 februari 2014 23:50 schreef Etsu het volgende:
Tjacka, ik wil even mededelen dat ik je schattig vind.
Hoogachtend,
dhr. prof. mr. dr. E. Tsu
Jammer dat je de titels verneukt gezien hoe vaak we het er over hebben gehad.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:50 schreef Etsu het volgende:
Tjacka, ik wil even mededelen dat ik je schattig vind.
Hoogachtend,
dhr. prof. mr. dr. E. Tsu
wat is er fout aan dan?quote:Op zondag 9 februari 2014 23:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jammer dat je de titels verneukt gezien hoe vaak we het er over hebben gehad.
wat een hoerquote:Op zondag 9 februari 2014 23:53 schreef supersof het volgende:
oh wejo
een ex-collega heeft me verwijderd op fb
en vandaag in de ah deed ze nog 'aardig' tegen me
such bitch
Dus de PVV-stemmer is slimmer. Zij hoeven niet zelf na te denken voor eten daar waar de PVV genoeg linkse partijprogrammapunten in standhoudt.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:51 schreef Tchock het volgende:
WauwKijk vanaf 1:05 voor een kraai slimmer dan de gemiddelde PVV'er
Een ex-college van mij verwijderde juist iedereen behalve mij. Geen idee waarom ik wel 'mocht' blijvenquote:Op zondag 9 februari 2014 23:53 schreef supersof het volgende:
oh wejo
such bitch
Daar moet je dan ook niet voor moeite voor doenquote:Op zondag 9 februari 2014 23:51 schreef Tchock het volgende:
WauwKijk vanaf 1:05 voor een kraai slimmer dan de gemiddelde PVV'er
dat is ook wel raarquote:Op zondag 9 februari 2014 23:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een ex-college van mij verwijderde juist iedereen behalve mij. Geen idee waarom ik wel 'mocht' blijven
Ik heb Tjacka er ook weer binnen een dag eruit gegooid na mijn halve misklik na een poke. Hahaquote:Op zondag 9 februari 2014 23:53 schreef supersof het volgende:
oh wejo
such bitch
Tjacka zegt dat hij mij niet kan vinden.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Tjacka ook weer binnen een dag eruit gegooid na mijn halve misklik na een poke. Haha
Ik houd van je Tjacka.
Een frennemy. Een friend waar je aardig tegen doet als je met hem/haar. Maar eigenlijk het liefst nooit meer ziet en het slechtste toe wenst. Aldus girl code.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:53 schreef supersof het volgende:
oh wejo
such bitch
Ja, dat vonden wij ookquote:
Moet het een vrouw zijn?quote:Op zondag 9 februari 2014 23:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een frennemy. Een friend waar je aardig tegen doet als je met hem/haar. Maar eigenlijk het liefst nooit meer ziet en het slechtste toe wenst. Aldus girl code.
dat heb ik met heel veel meisjes eigenlijkquote:Op zondag 9 februari 2014 23:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een frennemy. Een friend waar je aardig tegen doet als je met hem/haar. Maar eigenlijk het liefst nooit meer ziet en het slechtste toe wenst. Aldus girl code.
Er wonen natuurlijk ook ngo wel meer mensen in jouw dorp.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Tjacka zegt dat hij mij niet kan vinden.
quote:Op zondag 9 februari 2014 23:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, dat vonden wij ook![]()
Uiteindelijk heb ik haar zelf maar verwijderd omdat ze alleen maar irritante dingen postte.. Dat ze boodschappen ging doen enzo. Of een lekker rustig dagje bankhangen had met haar schatje
geen ideequote:Op zondag 9 februari 2014 23:56 schreef Tchock het volgende:
Waarom is er nooit meer activiteit op tinychat? Of zijn jullie overgestapt naar een andere?
Dit klinkt als de gemiddelde werkvloerquote:Op zondag 9 februari 2014 23:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb ik maar een kleine 2 weken gedaan eigenlijk. Mijn kat werd het zat.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:56 schreef Tchock het volgende:
Waarom is er nooit meer activiteit op tinychat? Of zijn jullie overgestapt naar een andere?
Preciesquote:Op zondag 9 februari 2014 23:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. En daar heb ik er veel van. Helemaal leuk en aardig doen maar totaal niet geinteresseerd in zequote:Op zondag 9 februari 2014 23:56 schreef supersof het volgende:
[..]
dat heb ik met heel veel meisjes eigenlijk
vooral oude vriendinnen van de middelbare school
en jij?
best erg. ik negeer de meeste nu gewoon. in de bus enzoquote:Op zondag 9 februari 2014 23:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. En daar heb ik er veel van. Helemaal leuk en aardig doen maar totaal niet geinteresseerd in ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |