In hoeverre je het serieus kan nemen.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:31 schreef AldoTheApache het volgende:
Godverdomme, wij pownen die olympische spelen ook he
Hoezo? Schaatsen winnen wij allesquote:Op maandag 10 februari 2014 17:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
In hoeverre je het serieus kan nemen.
Tevens het enige land die het schaatsen serieus neemt.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoezo? Schaatsen winnen wij alles
Wacht maar tot we met medailes uit het bobsleeën terugkomenquote:Op maandag 10 februari 2014 17:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Tevens het enige land die het schaatsen serieus neemt.
Alle andere sporten bakken ze er niks van.
Korfbal.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee, maar we zijn daar ook het enige land dat het serieus neemt.quote:
Zwemmenquote:Op maandag 10 februari 2014 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar we zijn daar ook het enige land dat het serieus neemt.
Dat klopt niet helemaalquote:Op maandag 10 februari 2014 17:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die Aziatische landen doen alleen maar de 500m en de rest kan nietsquote:Op maandag 10 februari 2014 17:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaalNoorwegen, China, Japan en Amerika en Canada zijn ook schaatslanden hoor.
Ik vind het ook wel gaaf
En juist op de afstand waar wij geen favoriet waren pakken we 1,2 en 3quote:Op maandag 10 februari 2014 17:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die Aziatische landen doen alleen maar de 500m en de rest kan niets
Winnen van een lamme en een blindequote:Op maandag 10 februari 2014 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En juist op de afstand waar wij geen favoriet waren pakken we 1,2 en 3
Het is ook wel typisch Nederlands om sportsucces te bagatelliseren
Dat zijn de paralympicsquote:Op maandag 10 februari 2014 17:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Winnen van een lamme en een blinde
Die andere is leukerquote:
You're still retardedquote:
Ik begrijp die Rusland-adoratie hier ook niet maar ik heb me er bij neergelegd.quote:
Littlerabbit is erg fan van het anti-homo beleid hoorde ik.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik begrijp die Rusland-adoratie hier ook niet maar ik heb me er bij neergelegd.
Zijn vriend ook?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Littlerabbit is erg fan van het anti-homo beleid hoorde ik.
quote:
ik dacht serieus eerst dat dat benen waren.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus het schijtende cartoon mannetje op de wreckingbal.
Maar ik doe mijn best.
moest lachenquote:
Ben je weer beetje uitgeraasd?quote:
Jimboquote:Op maandag 10 februari 2014 17:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Littlerabbit is erg fan van het anti-homo beleid hoorde ik.
Mutoquote:
Hoe is het leven?quote:
6je, hoe is het daar?quote:
Goed man. Kloppen de geruchten dat jij ooit met Valerio hebt gechilled?quote:
Heeft hij al keer bevestigd jaquote:Op maandag 10 februari 2014 18:22 schreef Muto het volgende:
[..]
Goed man. Kloppen de geruchten dat jij ooit met Valerio hebt gechilled?
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:22 schreef Muto het volgende:
[..]
Goed man. Kloppen de geruchten dat jij ooit met Valerio hebt gechilled?
Nou, aangezien jij goed bevriend bent met mij moest ik dat vragen. En of je even kon regelen of Valerio eens met Fokkers kan gaan chillen.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou, aangezien jij goed bevriend bent met mij moest ik dat vragen. En of je even kon regelen of Valerio eens met Fokkers kan gaan chillen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |