Joh, ben al bezigquote:Op maandag 10 februari 2014 16:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Uit je comfort stappen en ervoor gaan. Je kan het wel, maar zolang je niet uit pussymode stapt kom je nooit vooruit.
Als iemand mij zo'n brief zou schrijven zou ik 'tl;dr' terugsturen. Welke lummel heeft dit naar Spatie gestuurd?quote:
wat is dezequote:
Niet echt een lekker lopend verhaal terwijl doodverwensingen mij meestal wel weten te prikkelenquote:
ik zou graag een paar voorbeelden geven. maar de laatste 3 die ik gaf leidde allemaal tot een ban hierquote:Op maandag 10 februari 2014 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt een lekker lopend verhaal terwijl doodverwensingen mij meestal wel weten te prikkelen
Aldus het schijtende cartoon mannetje op de wreckingbal.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:59 schreef Jimbo het volgende:
en godverdomme LR, wat een kut avas heb je de laatste dagen
niet beters dan poep en plas humorquote:Op maandag 10 februari 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus het schijtende cartoon mannetje op de wreckingbal.
Maar ik doe mijn best.
Wat moet je doen?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:11 schreef xcachet het volgende:
Ik heb 4 uur extra gezwoegt op school. Maar heb nog zo veel te doen
2 Engelse verslagen vrijdag inleveren. Zit al in mijn herkansing en ze moeten een voldoende zijn.quote:
jay-Z gaat deze nigga poppen gekquote:Op maandag 10 februari 2014 17:15 schreef Fok-it het volgende:
Whutt.Obama een vermeende affaire met Beyoncé
![]()
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:15 schreef Fok-it het volgende:
Whutt.Obama een vermeende affaire met Beyoncé
![]()
Heb je ze sl bijna af dan?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
2 Engelse verslagen vrijdag inleveren. Zit al in mijn herkansing en ze moeten een voldoende zijn.
Nee.quote:
Snap ikquote:Op maandag 10 februari 2014 17:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee.
Eigenschuld wel. Jaja ik weet het. Maar als je 4 uur lang bezig bent en het nog niet opschiet dan ben je wel ff chaggie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |