Ik wist helemaal niet dat jij deed roken johquote:Op maandag 10 februari 2014 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
AardigBen nu 2 dagen rookvrij, gaat nog best prima. Maar morgen weer school, vanavond werk, dus dan komen de standaard rookmomenten langs
En verder, best wel lekkerBegin iemand leuk te vinden, weet nog niet of ik dat leuk vind
Nee is geen grap, wat snap je er niet aan?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dit een grap? Ik snap hem niet.
Waarom "UPS en Downs"? Gezeur met UPS?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:45 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nee is geen grap, wat snap je er niet aan?
Grapjas.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom "UPS en Downs"? Gezeur met UPS?
Want?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja die hoofdletters zitten me dwars
Anderhalf jaar nu, was deze lente echt een maand gestopt, maar weer opgepikt.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:45 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat jij deed roken johmaar goed van je man
![]()
Hoezo vind je het niet leuk dan ?
Zonde man, ik rook (helaas) al een jaar of 12-13.. was vorige jaar een jaar gestopt maar dat ging dus helemaal foutquote:Op maandag 10 februari 2014 15:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Anderhalf jaar nu, was deze lente echt een maand gestopt, maar weer opgepikt.
Omdat ik een pussy benMaar er is een klik, dus wie weet
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:16 schreef supersof het volgende:
[..]
maar hoe chill
gratis onderdak, gratis eten
beetje werken
6 dagen in de week, nederlandse maatstaven qua loon
is toch goed
Dan zit ik misschien een maand in Chinaquote:Op maandag 10 februari 2014 15:18 schreef supersof het volgende:
als ezell naar australie gaat dan gaat aldo gewoon naar een camping in belgie
Ik ga er ook voor hoorquote:Op maandag 10 februari 2014 15:51 schreef Xeor het volgende:
[..]
Zonde man, ik rook (helaas) al een jaar of 12-13.. was vorige jaar een jaar gestopt maar dat ging dus helemaal fout
Gewoon ervoor gaan joh wat heb je te verliezen?
Succes manquote:Op maandag 10 februari 2014 15:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga er ook voor hoor
Ik heb geen flauw ideequote:Op maandag 10 februari 2014 16:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Goede bezig. Maar de rest?
Uit je comfort stappen en ervoor gaan. Je kan het wel, maar zolang je niet uit pussymode stapt kom je nooit vooruit.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Anderhalf jaar nu, was deze lente echt een maand gestopt, maar weer opgepikt.
Omdat ik een pussy benMaar er is een klik, dus wie weet
Rawrdowa hoiquote:Op maandag 10 februari 2014 16:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Uit je comfort stappen en ervoor gaan. Je kan het wel, maar zolang je niet uit pussymode stapt kom je nooit vooruit.
Ik ben niet zo goed in dezelfde UI behouden. Om de boze mede users een hart onder de riem te steken probeer ik er vaak nog wel een konijntje in te verwerkenquote:Op maandag 10 februari 2014 16:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoi knijn. Ik had je niet herkend met je nieuwe UI, verwarring alom.
Ah, nu zie ik hem.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in dezelfde UI behouden. Om de boze mede users een hart onder de riem te steken probeer ik er vaak nog wel een konijntje in te verwerken
Ik distantieer mij niet van het achtergebleven voetvolk. Ik wil dat iedereen van mijn posts kan blijven genieten zonder ongemakken.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah, nu zie ik hem.Mooi om te zien, dat toont toch aan dat je nooit vergeten bent waar je vandaan komt, ondanks al het succes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |