ja aldoquote:Op maandag 10 februari 2014 15:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Misschien even overwegen is wel makkelijk geld verdienen
[..]
Ik word dan badmeester
Daar loop ik niet tegen aan eigenlijkquote:Op maandag 10 februari 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ziet er overigens wel echt als een leuke vakantiebaan uit.
Het is dat ik stukloop op * Receptiemedewerkers (`t liefste spreek je de Franse taal)
maar hoe chillquote:
Vreemd topic inderdaadquote:Op maandag 10 februari 2014 14:58 schreef Toto69 het volgende:
R&P / geen toekomst? Help
mooi topique weer
Het ziet er wel echt leuk uitquote:Op maandag 10 februari 2014 15:16 schreef supersof het volgende:
[..]
maar hoe chill
gratis onderdak, gratis eten
beetje werken
6 dagen in de week, nederlandse maatstaven qua loon
is toch goed
doe mee als terreinmedewerker lrquote:Op maandag 10 februari 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het ziet er wel echt leuk uitOok heel weinig eisen eigenlijk.
Nog nooit naar zoiets gekeken.
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:19 schreef supersof het volgende:
[..]
doe mee als terreinmedewerker lr
ik ga vanavond een sollicitatiebrief makenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Eerst maar eens zien waar ik deze zomer sta. Al zou het best leuk zijn. Ik vind mensen verder helpen veelal nog leuk ook.
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:21 schreef Typisch het volgende:
ga dan gewoon bij center parcs oid werken, niet zo'n pauper camping
Center Parcs is niet pauper neequote:Op maandag 10 februari 2014 15:21 schreef Typisch het volgende:
ga dan gewoon bij center parcs oid werken, niet zo'n pauper camping
vind ik nietquote:Op maandag 10 februari 2014 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Center Parcs is niet pauper neeVast ook wel weer veel meer eisend overigens
Aardigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |