Sowieso zijn die medailleceremonies ontdaan van elke vorm van emotie.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:54 schreef Wespensteek het volgende:
Onze koning gaat de sfeer verpesten door de medailles te gaan uitreiken.
Uitreiken in half lege stadions is natuurlijk ook niks, de sfeer is helemaal waardeloos vind ik. Alleen bij Russen wordt er hard gejuicht.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Sowieso zijn die medailleceremonies ontdaan van elke vorm van emotie.
Het is er nu.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:57 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Godsamme hoe lang duurt het nog.
Ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:02 schreef Ambrosius het volgende:
Dit moet ook weer in een apart topic?
Blijkbaarquote:Op zondag 9 februari 2014 18:02 schreef Ambrosius het volgende:
Topics yaayquote:Op zondag 9 februari 2014 18:02 schreef Ambrosius het volgende:
Verwacht ik wel jaquote:Op zondag 9 februari 2014 18:01 schreef OProg het volgende:
Dit moet toch ook wel een lucky kunnen worden?
Ga jij maar lekker in het schaatstopic zitten inderdaad.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:02 schreef Ambrosius het volgende:
Nee, in het schaatstopicquote:Op zondag 9 februari 2014 18:02 schreef Ambrosius het volgende:
De spelen zijn al duur genoeg ja!quote:
Daar zat iedereen alquote:Op zondag 9 februari 2014 18:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker in het schaatstopic zitten inderdaad.
Dit past zelfs in en Olvarit-potjequote:Op zondag 9 februari 2014 18:03 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
De spelen zijn al duur genoeg ja!
Maxima had ook liever een stoere schaatser gehad eigenlijk.quote:
Zometeen springt er een orka door het scherm.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:04 schreef Wespensteek het volgende:
Waarom wordt de zee aldoor er achter gemonteerd?
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:05 schreef opperkleurder het volgende:
Vliegt nu een Corendon vliegtuig over met de Nederlandse driekleur
Kijk, dat is een mooie instelling.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:05 schreef xzaz het volgende:
Wel mooi, 3 van die vlaggen zo. Laat maar lekker hangen scheelt veel werk.
Godverdomme.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:05 schreef opperkleurder het volgende:
ik hoopte stiekem op ymcaquote:Op zondag 9 februari 2014 18:06 schreef Basekid_NZ het volgende:
Ik had nog half verwacht van de russen dat ze het verkeerde lied zouden afspelen...
Inderdaadquote:Op zondag 9 februari 2014 18:07 schreef Remzz het volgende:
Corpsballen die 1,2,3 schreeuwen erger krijg je ze vandaag niet
bijna 20 graden daarquote:Op zondag 9 februari 2014 18:08 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Hebben die het niet koud? #tshirt
Het is daar +10 ofzoquote:Op zondag 9 februari 2014 18:08 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Hebben die het niet koud? #tshirt
Ik wil der wel eenquote:Op zondag 9 februari 2014 18:07 schreef OProg het volgende:
Mag je voor de overwinning ook zo'n Rusinnetje met zo'n mutsje op meenemen?
Spelen op een tropische plek houden.quote:
Dat is echt een volksziekte aan het worden. Genieten van het moment, ho maar.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:07 schreef danos het volgende:
Lutstertjes staat op 3m afstand weer door 4 inch te kijken
Hoezo hoort hij daar niet te zijn?quote:Op zondag 9 februari 2014 18:09 schreef Wespensteek het volgende:
Was weer niks, een koning die daar niet hoort te zijn en een sfeer van niets. Laat dan de medailles uitreiken door een chagrijnige Noor.
BOYCOT! Je weetz!!!!1111quote:Op zondag 9 februari 2014 18:10 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hoezo hoort hij daar niet te zijn?
Het gaat om de sporters en niet om de politiek of de PR van het koningshuis.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:10 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hoezo hoort hij daar niet te zijn?
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:07 schreef Remzz het volgende:
Corpsballen die 1,2,3 schreeuwen erger krijg je ze vandaag niet
Snap ik ook niet.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:02 schreef Ambrosius het volgende:
Hij is erelid van het IOC... of moeten de sporters zelf hun medaille omhangen?quote:Op zondag 9 februari 2014 18:13 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het gaat om de sporters en niet om de politiek of de PR van het koningshuis.
Onbegrijpelijk, de TV maakt al de beste opnamen. Een fotootje ok maar de hele tijd filmen en zo voor jezelf en voor de medaillewinnaars de uitreiking verkrachtenquote:Op zondag 9 februari 2014 18:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is echt een volksziekte aan het worden. Genieten van het moment, ho maar.
Ik zie dat nu ook.quote:
Ze zijn er als vertegenwoordiging van Nederland, náást de erefunctie van de koning bij het IOC. Meer dan genoeg reden dus, zelfs als het je niet aanstaat.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:13 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het gaat om de sporters en niet om de politiek of de PR van het koningshuis.
Om te checken of het geen chocola is?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:56 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom moeten ze er altijd op bijten?
Ehmm, gisteravond was wel duidelijk dat Eurlings het zou doen. Had jij dat niet door dan?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:53 schreef -0- het volgende:
Gesprekje nu: Hadden we die Henry toch maar mooi tuk hé
Mss heeft het met het schema te maken....overmorgen is er redelijk vroeg de afdaling voor vrouwen.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:16 schreef Redefine het volgende:
Typisch dat ze bij het skiën de medailles wel dezelfde dag uitreiken.
Ah ja, dat zou het wel enigszins verklaren.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mss heeft het met het schema te maken....overmorgen is er redelijk vroeg de afdaling voor vrouwen.
Geheel andere locatie toch? Dat Medal plaza is bij het Olympische centrum in Sotchi zelf neem ik aan?quote:Op maandag 10 februari 2014 18:16 schreef Redefine het volgende:
Typisch dat ze bij het skiën de medailles wel dezelfde dag uitreiken.
Ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:25 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Geheel andere locatie toch? Dat Medal plaza is bij het Olympische centrum in Sotchi zelf neem ik aan?
Dat absoluut, maar het zou het meest logisch zijn om het op dezelfde dag te doen. Eventueel nog uitgezonderd het laatste evenement van de dag, gezien de tijd. Zoals vandaag en zaterdag de Moguls en gisteren Schansspringen.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:31 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zal er ook wel mee te maken hebben, anders blijf je heen en weer rijden.
Helaas wel ja.quote:
Die is toch niks aan man, een breedbek kikker is het. Als niemand haar geweldig had gevonden, had het mij niet zo geboeid. Maar dat iedereen haar een lekker wijf vindt, is behoorlijkquote:
quote:
Ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:27 schreef essnhills het volgende:
Smeekens is dus ook nog eens jarig vandaag?
Ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:27 schreef essnhills het volgende:
Smeekens is dus ook nog eens jarig vandaag?
Of Willy...die is er ook nog.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:28 schreef remcoP het volgende:
Kan Erica niet een keer medailles uitreiken?
Treurig inderdaadquote:
Voor Eurlings is het ook al de tweede keerquote:
Daarom Erica Terpstraquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Voor Eurlings is het ook al de tweede keer
die is niks bij het IOCquote:
Ze hebben er nu al zeven verbruiktquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:32 schreef Karina het volgende:
Gelukkig hadden ze drie Nederlandse vlaggen op voorraad.
Bedankt wikivermeer.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Michel is 10 minuten ouder dan Ronald.
Wisten jullie dat?
Laat ik nu maar vast juichen, want deze zomer valt er waarschijnlijk minder te juichen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:33 schreef Karina het volgende:
Bij het volkslied denk ik altijd dat er een voetbalwedstrijd gaat beginnen
In ieder geval jinx je het nu nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat ik nu maar vast juichen, want deze zomer valt er waarschijnlijk minder te juichen.
Je plaat blijft wederom hangen.quote:
Al sinds vorige week hoopt hij op een val van Kramer, of Wust.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat post hij al overal de hele tijd sinds de sweep.
ik geef gewoon mijn mening.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:40 schreef Szura het volgende:
Karina, gooi die superniger er eens gewoon af. Kuttroll.
Nee.quote:
En gewoon negeren man.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:40 schreef Szura het volgende:
Karina, gooi die superniger er eens gewoon af. Kuttroll.
Ze zijn er klaar voor, het wordt heel byzonder.twitter:timmermarianne twitterde op woensdag 12-02-2014 om 17:00:16Op naar de medaille plaza. @Margotboer . Byzonder moment http://t.co/I84ULBlNcj reageer retweet
добрый вечерquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:59 schreef Ambrosius het volgende:
Herbert die weer in het Russisch 'Goedenavond' zegt.
Ik kijk naar een meezingende Groothuisquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:03 schreef pietkanarie het volgende:
Ik heb nog steeds die vrouw van het journaal in beeld staan... met Els Borst op de achtergrond.
Pavarotti stond er ook jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:04 schreef tralalala het volgende:
Welke idioot is zo debiel mee aan het zingen?
Is gelukt... even de tv uit en aan zetten bleek de oplossingquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kijk naar een meezingende Groothuis
quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:04 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Is gelukt... even de tv aan en uit zetten bleek de oplossing
Klopt, nog net op tijd. Mooie beelden altijd!!quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:05 schreef essnhills het volgende:
[..]Heb je ze toch nog even kunnenz ien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |