Sowieso zijn die medailleceremonies ontdaan van elke vorm van emotie.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:54 schreef Wespensteek het volgende:
Onze koning gaat de sfeer verpesten door de medailles te gaan uitreiken.
Uitreiken in half lege stadions is natuurlijk ook niks, de sfeer is helemaal waardeloos vind ik. Alleen bij Russen wordt er hard gejuicht.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Sowieso zijn die medailleceremonies ontdaan van elke vorm van emotie.
Het is er nu.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:57 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Godsamme hoe lang duurt het nog.
Ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:02 schreef Ambrosius het volgende:
Dit moet ook weer in een apart topic?
Blijkbaarquote:Op zondag 9 februari 2014 18:02 schreef Ambrosius het volgende:
Topics yaayquote:Op zondag 9 februari 2014 18:02 schreef Ambrosius het volgende:
Verwacht ik wel jaquote:Op zondag 9 februari 2014 18:01 schreef OProg het volgende:
Dit moet toch ook wel een lucky kunnen worden?
Ga jij maar lekker in het schaatstopic zitten inderdaad.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:02 schreef Ambrosius het volgende:
Nee, in het schaatstopicquote:Op zondag 9 februari 2014 18:02 schreef Ambrosius het volgende:
De spelen zijn al duur genoeg ja!quote:
Daar zat iedereen alquote:Op zondag 9 februari 2014 18:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker in het schaatstopic zitten inderdaad.
Dit past zelfs in en Olvarit-potjequote:Op zondag 9 februari 2014 18:03 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
De spelen zijn al duur genoeg ja!
Maxima had ook liever een stoere schaatser gehad eigenlijk.quote:
Zometeen springt er een orka door het scherm.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:04 schreef Wespensteek het volgende:
Waarom wordt de zee aldoor er achter gemonteerd?
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:05 schreef opperkleurder het volgende:
Vliegt nu een Corendon vliegtuig over met de Nederlandse driekleur
Kijk, dat is een mooie instelling.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:05 schreef xzaz het volgende:
Wel mooi, 3 van die vlaggen zo. Laat maar lekker hangen scheelt veel werk.
Godverdomme.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:05 schreef opperkleurder het volgende:
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:05 schreef opperkleurder het volgende:
ik hoopte stiekem op ymcaquote:Op zondag 9 februari 2014 18:06 schreef Basekid_NZ het volgende:
Ik had nog half verwacht van de russen dat ze het verkeerde lied zouden afspelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |