Om te checken of het geen chocola is?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:56 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom moeten ze er altijd op bijten?
Ehmm, gisteravond was wel duidelijk dat Eurlings het zou doen. Had jij dat niet door dan?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:53 schreef -0- het volgende:
Gesprekje nu: Hadden we die Henry toch maar mooi tuk hé
Mss heeft het met het schema te maken....overmorgen is er redelijk vroeg de afdaling voor vrouwen.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:16 schreef Redefine het volgende:
Typisch dat ze bij het skiën de medailles wel dezelfde dag uitreiken.
Ah ja, dat zou het wel enigszins verklaren.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mss heeft het met het schema te maken....overmorgen is er redelijk vroeg de afdaling voor vrouwen.
Geheel andere locatie toch? Dat Medal plaza is bij het Olympische centrum in Sotchi zelf neem ik aan?quote:Op maandag 10 februari 2014 18:16 schreef Redefine het volgende:
Typisch dat ze bij het skiën de medailles wel dezelfde dag uitreiken.
Ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:25 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Geheel andere locatie toch? Dat Medal plaza is bij het Olympische centrum in Sotchi zelf neem ik aan?
Dat absoluut, maar het zou het meest logisch zijn om het op dezelfde dag te doen. Eventueel nog uitgezonderd het laatste evenement van de dag, gezien de tijd. Zoals vandaag en zaterdag de Moguls en gisteren Schansspringen.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:31 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zal er ook wel mee te maken hebben, anders blijf je heen en weer rijden.
Helaas wel ja.quote:
Die is toch niks aan man, een breedbek kikker is het. Als niemand haar geweldig had gevonden, had het mij niet zo geboeid. Maar dat iedereen haar een lekker wijf vindt, is behoorlijkquote:
quote:
Ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:27 schreef essnhills het volgende:
Smeekens is dus ook nog eens jarig vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |