Of Willy...die is er ook nog.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:28 schreef remcoP het volgende:
Kan Erica niet een keer medailles uitreiken?
Treurig inderdaadquote:
Voor Eurlings is het ook al de tweede keerquote:
Daarom Erica Terpstraquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Voor Eurlings is het ook al de tweede keer
die is niks bij het IOCquote:
Ze hebben er nu al zeven verbruiktquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:32 schreef Karina het volgende:
Gelukkig hadden ze drie Nederlandse vlaggen op voorraad.
Bedankt wikivermeer.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Michel is 10 minuten ouder dan Ronald.
Wisten jullie dat?
Laat ik nu maar vast juichen, want deze zomer valt er waarschijnlijk minder te juichen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:33 schreef Karina het volgende:
Bij het volkslied denk ik altijd dat er een voetbalwedstrijd gaat beginnen
In ieder geval jinx je het nu nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat ik nu maar vast juichen, want deze zomer valt er waarschijnlijk minder te juichen.
Je plaat blijft wederom hangen.quote:
Al sinds vorige week hoopt hij op een val van Kramer, of Wust.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat post hij al overal de hele tijd sinds de sweep.
ik geef gewoon mijn mening.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:40 schreef Szura het volgende:
Karina, gooi die superniger er eens gewoon af. Kuttroll.
Nee.quote:
En gewoon negeren man.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:40 schreef Szura het volgende:
Karina, gooi die superniger er eens gewoon af. Kuttroll.
Ze zijn er klaar voor, het wordt heel byzonder.twitter:timmermarianne twitterde op woensdag 12-02-2014 om 17:00:16Op naar de medaille plaza. @Margotboer . Byzonder moment http://t.co/I84ULBlNcj reageer retweet
добрый вечерquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:59 schreef Ambrosius het volgende:
Herbert die weer in het Russisch 'Goedenavond' zegt.
Ik kijk naar een meezingende Groothuisquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:03 schreef pietkanarie het volgende:
Ik heb nog steeds die vrouw van het journaal in beeld staan... met Els Borst op de achtergrond.
Pavarotti stond er ook jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:04 schreef tralalala het volgende:
Welke idioot is zo debiel mee aan het zingen?
Is gelukt... even de tv uit en aan zetten bleek de oplossingquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kijk naar een meezingende Groothuis
quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:04 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Is gelukt... even de tv aan en uit zetten bleek de oplossing
Klopt, nog net op tijd. Mooie beelden altijd!!quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:05 schreef essnhills het volgende:
[..]Heb je ze toch nog even kunnenz ien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |